Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Dagtrip: Schnitzelen in Waldlaubersheim

This site may earn commission on affiliate links.
Leuke trip! Nu heb ik trek in schnitzel...

Wel jammer van die man die het laden probeert te saboteren. Ben altijd erg benieuwd wat er op zo'n moment in iemands hoofd omgaat. Als er iets belangrijks/nuttigs/leuks vanuit het Duitse forum bekend wordt moet je dat ook maar even plaatsen hier :)

Er zijn mensen die denken dat een Tesla niet laadt als de laadlampjes niet groen knipperen.
Terwijl die na een tijdje uitgaan als het laden gewoon door gaat.

Misschien weet deze goede man dat ook niet.
 
Last edited:
Er zijn mensen die denken dat een Tesla niet laadt als de laadlampjes niet groen knipperen.
Terwijl die na een tijdje uitgaan als het laden gewoon door gaat.

Misschien weet deze goede man dat ook niet.
klopt, van zodra je met de sleutel weg gaat van de auto, gaan de lampjes uit, om geen aandacht te trekken. en velen denken dan dat hij niet aan het laden is, want bij hen zien ze de lichtjes wel knipperen natuurlijk:confused:
 
Het was een leuke trip, ik heb er van genoten! Op die kerel na die van onze laadkabel moet blijven :mad:

De volgende keer mogen er wel wat meer vrouwen en Belgen meegaan, zodat ik niet tot twee minderheidsgroepen behoor :cool:

Wanneer staat de volgende roadtrip gepland? :D
 
is dat echt zo, dat je door op de knop te drukken kunt zien (aan de knippersnelheid) hoe vol de auto is?
Volgens mij gebeurt er niets als je op de knop drukt terwijl er geen sleutel in de buurt is.

Daarentegen is het wel zo dat als hij knippert je aan de snelheid van het knipperen kunt zien hoe leeg of vol hij globaal is.

Heel snel knipperen betekent bijna leeg, heel langzaam knipperen geeft aan dat hij bijna vol is en constant branden betekent vol.
 
Volgens mij gebeurt er niets als je op de knop drukt terwijl er geen sleutel in de buurt is.

Daarentegen is het wel zo dat als hij knippert je aan de snelheid van het knipperen kunt zien hoe leeg of vol hij globaal is.

Heel snel knipperen betekent bijna leeg, heel langzaam knipperen geeft aan dat hij bijna vol is en constant branden betekent vol.

Het zou wel interessant zijn dat je deze info kan zien door op de knop te drukken. Wie gaat dit als eerste eens testen? (De sleutel wel een eindje van de auto weg leggen dan)
 
Het zou wel interessant zijn dat je deze info kan zien door op de knop te drukken. Wie gaat dit als eerste eens testen? (De sleutel wel een eindje van de auto weg leggen dan)
Dan maar zelf de test gedaan. Je kan dus wel degelijk de status van het laden van een auto aan de SuC controleren door op de knop te drukken van de laadkabel. Daarnet in Aartselaar bij een facelift en een non facelift gedaan.
Snel knipperen = nog snel aan het laden. Traag knikkeren is bijna vol.
Ik wist ook niet dat de facelift niet meer de 3 ledjes heeft maar een verlichte ring zoals bij de Amerikaanse ( of er stond een Amerikaan te laden in Aartselaar );)
Druk op de knop
20161117_210515.jpg

De led wordt blauw
20161117_210524.jpg

Bij het lossen van de knop beginnen de lens groen te knipperen. Dit duurder wel een tijdje.
20161117_210533.jpg
 
Last edited: