Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
hoe zou het met Wiebe zijn ?

goede vraag?
Bagu horen we ook niet meer. hij heeft nu toch al enkele maanden zijn S. (was de eerste Belg die met de s in Tilburg buiten reed)
Bart, uw kabelhouder ligt ook nog altijd bij mij.

- - - Updated - - -

Dit (helaas) in ieder geval dus niet :

voor de 20000 gaat het wel lukken denk ik:wink:
 
We laten als bezitters de niet-bezitters niet in de steek hoor. Al betrap ik mezelf erop dat is soms in plaats van op het forum rond te hangen gewoon 's avonds op de oprit in de auto zit en dan een beetje zit te rommelen met de instellingen, luisterend naar trance op internetradio (die echt super klinkt in de Sound Studio; geweldig geluid). Ik ben nog steeds bezig met het instructieboekje, het is de eerste auto waarbij ik er echt lol in heb om dat door te nemen. Ik doe steeds nieuwe ontdekkingen.
 
We laten als bezitters de niet-bezitters niet in de steek hoor. Al betrap ik mezelf erop dat is soms in plaats van op het forum rond te hangen gewoon 's avonds op de oprit in de auto zit en dan een beetje zit te rommelen met de instellingen, luisterend naar trance op internetradio (die echt super klinkt in de Sound Studio; geweldig geluid). Ik ben nog steeds bezig met het instructieboekje, het is de eerste auto waarbij ik er echt lol in heb om dat door te nemen. Ik doe steeds nieuwe ontdekkingen.
herkenbaar!
Morgen met de Tesla naar EcoMobiel, elke keer als ik weer kan rijden heb ik er zin in!!
 
Financial lease via athlon, nog niets gehoord. Vorige week kreeg ik van athlon te horen dat zij gisteren van tesla de leverdata zouden horen.

Ik begin nu toch wel echt ongelukkig te worden van dit gebrek aan communicatie.


@Daniel

Bij mij hetzelfde gevoel. Heb alleen vorige week wel een verhelderend gesprek gevoerd met mijn aanspreekpunt daar. Zover ik het heb begrepen is Tesla het slachtoffer geworden van haar eigen succes en sleept daar Athlon ook in mee. Als klant van Athlon hebben wij daar natuurlijk niet veel mee van doen maar ik heb er wat meer begrip voor gekregen. Feit blijft wel dat er vanuit Athlon slecht werd gecommuniceerd met haar klanten maar dat is uitgepraat.

Ik heb vandaag van haar te horen gekregen dat wij morgen ons RN en reserveringsnummer krijgen. Zij gaf aan dat Tesla nog nooit zon grote lading Tesla's had verkocht aan 1 partij en daar is het fout gegaan. Tesla had alle bestellingen in 1 account gepropt en dat werkte toch niet echt goed (verrassing). Ben benieuwd want ook mijn aanspreekpunt geeft aan dat Tesla wel vaker beloftes niet is nagekomen. Laten wij er nu maar vanuit gaan dat het eens mee zit en dat wij morgen duidelijkheid krijgen.

Fingers Crossed.
 
Gisteren afspraak op nog geen 500 meter van de Tesla store in Eindhoven. Dus maar even langs gegaan om te informeren naar mijn levering. Heb te horen gekregen dat mijn auto de 21e in productie gaat en de levering nog steeds op eind november staat.:smile:
 
Gisteren afspraak op nog geen 500 meter van de Tesla store in Eindhoven. Dus maar even langs gegaan om te informeren naar mijn levering. Heb te horen gekregen dat mijn auto de 21e in productie gaat en de levering nog steeds op eind november staat.:smile:


en dat werkt dus gewoon... ff bij Kim binnenlopen, die kan je meteen vertellen hoe de productiedatum in het systeem staat...

- - - Updated - - -

in mijn profiel staat sinds vandaag order confirmed, 5YJSA2DP4DFP25231. is dat een VIN?
 
en dat werkt dus gewoon... ff bij Kim binnenlopen, die kan je meteen vertellen hoe de productiedatum in het systeem staat...

- - - Updated - - -

in mijn profiel staat sinds vandaag order confirmed, 5YJSA2DP4DFP25231. is dat een VIN?

yep, laatste 5 cijfers slaan op volgnummer : 25231 dus.

goed nieuws dus : een stapje verder in het proces !

- - - Updated - - -

We laten als bezitters de niet-bezitters niet in de steek hoor. Al betrap ik mezelf erop dat is soms in plaats van op het forum rond te hangen gewoon 's avonds op de oprit in de auto zit en dan een beetje zit te rommelen met de instellingen, luisterend naar trance op internetradio (die echt super klinkt in de Sound Studio; geweldig geluid). Ik ben nog steeds bezig met het instructieboekje, het is de eerste auto waarbij ik er echt lol in heb om dat door te nemen. Ik doe steeds nieuwe ontdekkingen.


ik begrijp !

- - - Updated - - -

Gisteren afspraak op nog geen 500 meter van de Tesla store in Eindhoven. Dus maar even langs gegaan om te informeren naar mijn levering. Heb te horen gekregen dat mijn auto de 21e in productie gaat en de levering nog steeds op eind november staat.:smile:


ik wil de pret niet bederven; maar dit lijkt mij weinig realistisch.
productie start 21.10; en dan nog 4 tot 6 weken transport naar Tilburg, daar terug in mekaar stoppen... reken maar uit.
 
yep, laatste 5 cijfers slaan op volgnummer : 25231 dus.

goed nieuws dus : een stapje verder in het proces !

- - - Updated - - -




ik begrijp !

- - - Updated - - -




ik wil de pret niet bederven; maar dit lijkt mij weinig realistisch.
productie start 21.10; en dan nog 4 tot 6 weken transport naar Tilburg, daar terug in mekaar stoppen... reken maar uit.

in de store wordt aangegeven dat de gemiddelde wachttijd na productie 6 weken is...

dus ik heb een VIN, joepie haha
 
@Daniel

Bij mij hetzelfde gevoel. Heb alleen vorige week wel een verhelderend gesprek gevoerd met mijn aanspreekpunt daar. Zover ik het heb begrepen is Tesla het slachtoffer geworden van haar eigen succes en sleept daar Athlon ook in mee. Als klant van Athlon hebben wij daar natuurlijk niet veel mee van doen maar ik heb er wat meer begrip voor gekregen. Feit blijft wel dat er vanuit Athlon slecht werd gecommuniceerd met haar klanten maar dat is uitgepraat.

Ik heb vandaag van haar te horen gekregen dat wij morgen ons RN en reserveringsnummer krijgen. Zij gaf aan dat Tesla nog nooit zon grote lading Tesla's had verkocht aan 1 partij en daar is het fout gegaan. Tesla had alle bestellingen in 1 account gepropt en dat werkte toch niet echt goed (verrassing). Ben benieuwd want ook mijn aanspreekpunt geeft aan dat Tesla wel vaker beloftes niet is nagekomen. Laten wij er nu maar vanuit gaan dat het eens mee zit en dat wij morgen duidelijkheid krijgen.

Fingers Crossed.

Heb hier ook hetzelfde verhaal gehoord,... Nu duimen dat we vandaag idd te horen krijgen wat half november exact betekent :)
 
Heb hier ook hetzelfde verhaal gehoord,... Nu duimen dat we vandaag idd te horen krijgen wat half november exact betekent :)

Ben benieuwd of ik dan te horen krijg dat eind oktober toch niet haalbaar is ....

- - - Updated - - -

Voor degene onder ons die op zoek zijn naar een alternatief voor de standaard 19" velg. Ik ben vandaag deze foto's tegen gekomen in mijn speurtocht naar velgen. De velg is de Rial Lugano 19". Steekmaat is 5 x 120 met een ET waarde van 32 (8mm minder dan de standaard velg waardoor deze de wielkast iets beter weet te vullen). De kosten voor deze velg bedragen 1.019 Euro per set. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die interesse hebben om deze wellicht in een group buy te kopen?

View attachment 32347View attachment 32348View attachment 32350View attachment 32351

Goede actie
Ik heb ook interesse!
 
ik wil de pret niet bederven; maar dit lijkt mij weinig realistisch.
productie start 21.10; en dan nog 4 tot 6 weken transport naar Tilburg, daar terug in mekaar stoppen... reken maar uit.
Productie start 21.10 dus klaar op 28.10, als ze er dan 4 weken over doen, dan is eind november haalbaar.

ik heb zelf gisteren wederom te horen gekregen dat het midden tot eind november wordt, maar mijn auto is nog niet in production volgens de Tesla site. Zou begin oktober gebeuren.... Dus ze hebben nog een week om theoretisch begin oktober te halen :)
 
Ik heb net mijn DS Michael gebeld voor een afspraak 8 november 2013 10:00h.
Goede nieuws: de 19" velgen met Pirelli winterbanden zijn nog Eur 2600 (Nokians Eur 3500) en nu te bestellen.
Slechte nieuws: de leverdatum is nog niet bekend, kan zomaar volgend jaar worden.
Tire repair kit en andere shop items zijn pas later te bestellen. (LastNLsig, wanneer ga je weer naar de US?)
Ander interessant puntje:
Nu kun je nog geen afspraak op zaterdag maken, dat wordt alleen aan het einde van kwartalen gedaan als er nog wat afleveringen in de kwartaalcijfers geperst moeten worden.
 
Last edited:
Ik heb net mijn DS Michael gebeld voor een afspraak 8 november 2013 10:00h.
Goede nieuws: de 19" velgen met Pirelli winterbanden zijn nog Eur 2600 (Nokians Eur 3500) en nu te bestellen.
Slechte nieuws: de leverdatum is nog niet bekend, kan zomaar volgend jaar worden.
Tire repair kit en andere shop items zijn pas later te bestellen. (LastNLsig, wanneer ga je weer naar de US?)

Zijn dat die 19" cyclone velgen. Dan ga ik ze bestellen.
 
hoe zou het met Wiebe zijn ?

Wat een eer deze aandacht!

Met Wiebe gaat het goed maar ik was een beetje druk en buitengaats de afgelopen weken. Afgelopen weekend zelfs mijn Espace naar Portugal gereden. Met de MS gaat het goed alhoewel er inmiddels zelfs niet meer gereageerd wordt op mijn vragen over mistlampen, parkeersensoren, rode stekkers, 120 Km whine etc. Dat begint me mateloos te irriteren en neemt toch een gedeelte van de lol van het hebben van deze auto weg bij mij, moet ik jullie eerlijk zeggen. Ik vermoed dat Tesla marketing de fora nu levendig wil houden met getrol over data van naleveringen...

Aan allen die nu eindelijk de datum in zicht krijgen: super! Naast mijn Hollandse geklaag staat gelukkig nog wel de rij-ervaring in de MS, die blijft top en daar kan je je op verheugen.

Maarreh... hoe zou het met Jetje zijn?