Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Even een vraag tussendoor aan mede MS-Classic-rijders: wie heeft de buitenspiegels laten vervangen voor elektrisch inklapbare en heeft de oude spiegels meegekregen? Ik zoek een rechterbuitenspiegel. :crying: Alle kleuren buitenkap welkom, maar rood heeft de voorkeur... :wink:

Klaas,
Mijn spiegels worden woensdag vervangen, ik vraag wel of ik de oude mee krijg.
Zijn wel zwarte...
Te snel gereageerd, ik had eerst het draadje door moeten lezen.
 
Last edited:
Iemand nog interesse in 2 'Abstract Ocean Led upgrade' lampjes?

Af te halen in Den Haag in ruil voor lekkere Italiaanse wijn.

59662eac5ad6b07a72317c66f4f22b14.jpg
 
Ehhh... ik snap nog niet direct de conclusie "te snel gereageerd"...
Inmiddels weet ik dat bij ombouw naar elektrisch inklapbare spiegels de bestaande (gekleurde) kappen weer worden gemonteerd. Dus bestaande spiegel 'scoren' inclusief kap lijkt een onmogelijkheid.
Ik dacht dat het om de kap van de spiegel ging bij je Klaas? Maar begrijp ik je reactie goed, dat het om het onderliggende mechanisme gaat?
 
Hallo allemaal.... afgelopen week ook een 90D besteld... Mindnight Silver met 21" en full-options. Zelfs de stoeltjes achterin :) I.v.m. het aflopen van mijn huidige leasecontract nog even wachten tot Augustus voor de levering. Nu een het inventariseren welk laadstation ik thuis zal installeren (eigen oprit dus vrije keuze). Lijkt nu een ICU Compact te worden met 11KWh capaciteit.... kan niet wachten natuurlijk...
 
Als deze voor de Frunk zijn heb ik interesse. Ik heb nog een extra setje voor de trunk liggen. Perongeluk dubbel besteld.

Ze zijn al vergeven, maar die lampjes voor Frunk en Trunk zijn hetzelfde. Dus als jij deze van abstract Ocean nog hebt liggen, kun je die ook in je Frunk klikken.

(Tenzij je bedoelt dat je voor de Trunk de grotere (Mercedes) lampjes op eBay hebt besteld, die passen inderdaad niet voorin)
 
Ze zijn al vergeven, maar die lampjes voor Frunk en Trunk zijn hetzelfde. Dus als jij deze van abstract Ocean nog hebt liggen, kun je die ook in je Frunk klikken.

(Tenzij je bedoelt dat je voor de Trunk de grotere (Mercedes) lampjes op eBay hebt besteld, die passen inderdaad niet voorin)
Ik heb idd de Mercedes lampjes. Deze zijn inmiddels ook vergeven aan Basvdpoel. Die had nog wat tegoed van me.
 
Gefeliciteerd!

heb niet een uitgesproken mening over welk laadstation je moet nemen maar over huidige leasecontracten verplicht uitrijden des te meer! Wie nu een leaseauto rijdt van 60K met 25% bijtelling en overstapt naar een Tesla van 110K met 4% betaalt € 450 meer netto/netto bijtelling x het resterend aantal maanden. In de laatste maanden valt de boete relatief mee, en een boete van € 3000 bruto is netto 3 maanden bijtelling (kort door de bocht). Heb zelf mijn contract 24 maanden eerder laten aflopen, binnen een jaar terugverdiend én 2 jaar eerder in de Tesla....




Hallo allemaal.... afgelopen week ook een 90D besteld... Mindnight Silver met 21" en full-options. Zelfs de stoeltjes achterin :) I.v.m. het aflopen van mijn huidige leasecontract nog even wachten tot Augustus voor de levering. Nu een het inventariseren welk laadstation ik thuis zal installeren (eigen oprit dus vrije keuze). Lijkt nu een ICU Compact te worden met 11KWh capaciteit.... kan niet wachten natuurlijk...
 
Hallo allemaal.... afgelopen week ook een 90D besteld... Mindnight Silver met 21" en full-options. Zelfs de stoeltjes achterin :) I.v.m. het aflopen van mijn huidige leasecontract nog even wachten tot Augustus voor de levering. Nu een het inventariseren welk laadstation ik thuis zal installeren (eigen oprit dus vrije keuze). Lijkt nu een ICU Compact te worden met 11KWh capaciteit.... kan niet wachten natuurlijk...

Kijk even hier: http://www.teslamotorsclub.com/show...e-Netherlands-Charging-infrastructure/page465
 
Hallo mede Tesla rijders,

ik ontving vandaag van een goede zakenrelatie (die een tijdschrift uitgeeft) een e-mail bericht dat men een kritisch verhaal wil schrijven over de praktijkervaringen met de Model-S. Daarbij een omschrijving en een korte lijst met problemen als vragenlijst of ik die problemen herken. Nu moet ik zeggen dat ik mij geheel niet herken in de praktijk ervaringen die de redacteur noemt (op basis van "een bron'' ).

Mijn motor is een keer vervangen (wegens de brom die je in andere auto's wellicht niet eens zou horen), en de FM / DAB ontvangst kan beter. Maar ik zou (net als zeer velen hier) direct weer mijn Model-S bestellen en heb al reserveringsgeld klaar staan voor een Model-3 :). Zeer tevreden dus, niet in het laatst ook over de uitstekende service. Ik heb in gesprekken met vele Tesla eigenaren dezelfde indruk gekregen en denk dat problemen en de algemene toon niet representatief zijn voor de ervaringen van de Benelux Tesla eigenaren.

Mijn (zeer positieve) ervaringen met mijn Model-S en ook met de service heb dan ook als eerste feedback aan de redacteur gegeven.

Ik ben echter van mening dat een artikel over Tesla meer (Benelux) meer praktijkervaringen verdiend. De redacteur vroeg ook of ik contact heb met andere eigenaren en ik zal hem graag met anderen hier in contact brengen.
PM mij even als je hier voor open staat (liefst met je e-mail adres).
 
Last edited:
Waarom wil men per se een "kritisch" artikel schrijven? Als men daar al van vertrekt, zit men volledig fout. Elke wagen heeft wel punten waar je kritiek op kan geven maar je vertrekt voor een artikel toch in de eerste plaats van de overall picture? Als je een statistisch relevant onderzoek doet zal je heeeeeeel erg moeten zoeken om mensen te vinden met Tesla ervaring die nooit nog een Tesla zouden willen.