Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
de MS staat bij Tesla om de interne lader te vervangen én om parkerrschade achterbumper (mijn vrouw reed tegen een nummerbordschroefje wat precies de achterbumper doorboorde). Centraal beheer gebeld voor deze schade van 700 euro. Ik vroeg me af of ik deze tweede schade moest claimen. Wat blijkt: de premie blijft gelijk hoeveel brokken je ook maakt. Mijn vrouw zal daar blij mee zijn...
Overigens heb ik een Galaxy als leenauto; wat een hok...

Wat die premie betreft klopt. Die blijft gelijk bij de CB-polis. Maar let wel op dat je schadevrije jaren wel aangepast worden, dus als je ooit ergens anders een nieuwe polis afsluit zal de premie wel navenant hoger zijn als je bij CB veel geclaimd hebt.
 
Wat die premie betreft klopt. Die blijft gelijk bij de CB-polis. Maar let wel op dat je schadevrije jaren wel aangepast worden, dus als je ooit ergens anders een nieuwe polis afsluit zal de premie wel navenant hoger zijn als je bij CB veel geclaimd hebt.

als je bij cb de verzekering afsluit gooi je je schadevrije jaren zo i zo weg! ze houden niks bij!
dit is wat cb mij vertelde na mij schade een half jaarr geleden
ik rijd momenteel in een ford s-max heerlijke auto zou hem bijna willen houden!
 
Dat is niet de info die ik kreeg, de schadevrije jaren worden tegenwoordig centraal geregistreerd in een of ander register.

Je verzekeraar houd de schadevrije jaren bij, en meldt die bij het beindigen van de verzekering aan in Roy-data. Een nieuwe verzekeraar van hetzelfde voertuig haalt ze daar weer uit.

Ik heb mijn MS verzekerd via Delta-Lloyd, en hen via de tussenpersoon verzocht om de schadevrije jaren op de achtergrond bij te houden, zodat ik ze evt. in de toekomst weer mee kan nemen. Misschien gewoon eens vragen aan CB of dat daar ook kan?
 
Iets anders: ik heb nu 2 Tesla dakdragers en ik wil een wielrenfiets op het dakvervoeren. Nu is het 320 km na ons appartementje in Houthem-st. Gerlach (zuid Limburg). Dat haal ik altijd met gemak zonder chargen en dat bevalt goed. Weet iemand of het vervoeren van een fiets erg veel range kost?
 
Tesla's nodig in maastricht vrijdag middag! Wie helpt mee?
Morgen wordt een unieke VIP avond te kasteel Vaeshertelt Maastricht ter nagedachtenis aan Wubbo Ockels georganiseerd, motto is naar een duurzame samenleving.
Voor het vervoeren van VIP gasten en voor de exposure van duurzame mobiliteit zijn 's middags 2 Tesla's nodig om te rijden, en 's avonds zo veel mogelijk 'voor de show'.
Meldt jezelf en je Tesla aan als VIP transport van de vele gasten. Je bent dan natuurlijk ook zelf een VIP bij het diner! Mail naar [email protected] Naast een onvergetelijke avond en een goed gevoel, houdt u ook nog belangrijke contacten en veel inspiratie aan deze dag over.
 
Ik heb wel al een update van de iPhone app...
2ec90926ad5065982af0309403fe9374.jpg
 
maar nu ook onthouden van air suspension (handig als je regelmatig over dezelfde drempels moet bijv.), ze noemen het Location-Based Smart Air Suspension
Release notes in dit topic: http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/35715-Firmware-6-0?p=754756&viewfull=1#post754756

Ja echt!?! Dat is net waar gister een 'discussie' hier over ging n.a.v. mijn opmerking en zelfs een apart draadje voor gestart werd. Joehoeeeeee, zo blij mee, zoooo handig!

I love Tesla...
 
Iets anders: ik heb nu 2 Tesla dakdragers en ik wil een wielrenfiets op het dakvervoeren. Nu is het 320 km na ons appartementje in Houthem-st. Gerlach (zuid Limburg). Dat haal ik altijd met gemak zonder chargen en dat bevalt goed. Weet iemand of het vervoeren van een fiets erg veel range kost?

Ik vervoer een complete velomobiel op het dak. Ik monteer eerst de dragers, dan een compleet dakrek met vierkante profielen en daar, via een subframe, de fiets.
Het verbruik met deze combinatie neemt bij snelheden van rond 100 km/u met 10% toe.
Voor een setup kijk even hier:
Velomobiel Quest en Wim Schermer: Met Quest op Tesla naar Velomobiel.nl