Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Heb ook zo'n rode proto. Hoop hem binnenkort weer terug te hebben. Dan heeft ie van de 11 maanden dat ik hem heb 3 maanden in Tilburg gestaan.

Maar de loaners die ik nu krijg laten duidelijk zien dat het ondertussen een stuk beter gaat.
Nadeel van dat positieve nieuws is dan weer dat je het redelijk gaat vinden dat ze die proto ook in zo'n goed afgewerkte staat brengen.
Of dat ooit gaat lukken...

Overigens wordt de verblijftijd in het SeC voor een groot deel veroorzaakt door het wachten op onderdelen (niet dat ze 3 maanden aan mijn auto aan het sleutelen zijn geweest).
Geen signature meer dus...
 
Heb je ook een foto toevallig en een indicatie van de prijs?

Ongev 2250 geloof ik

23f0e04d75919166b5e10127ac269272.jpg
2f6cf84d71348acae0fbe0e9ed4f52bf.jpg
fbe806a4b00ec89190d2343bfdd60aac.jpg
a6389d0557411a0ddedf25c830efa133.jpg
 
Is het niet wat sombertjes? Of lijkt dat zo? Ik geniet juist zo erg van het licht en de ruimte. Het wordt zo wat krapper dunkt me. Wel strak gemaakt!

Het wordt er zeker niet fleuriger op, nee :) Inderdaad best donker in de auto, maar dat vind ik geen enkel probleem. Ik kijk liever naar de mooie lucht om me heen (en het verkeer natuurlijk) dan die lelijke beige bekleding, yek! Eventuele vieze vingers zie je dan ook niet!

Wel zou ik graag het dashboard wat frisser hebben. Dat wordt het vervolgproject: kijken of ik het bruine Lacewood in een frisse kleur/coating(wrap?) kan regelen.

Als iemand het eens van binnen wil zien, ik vertoef meestal in de regio Den Haag/Delft.
 
Is het niet wat sombertjes? Of lijkt dat zo? Ik geniet juist zo erg van het licht en de ruimte. Het wordt zo wat krapper dunkt me. Wel strak gemaakt!

Dit verhaal volgende heb ik voor het eerst in detail naar mijn headliner gekeken. Alles prima afgewerkt, geen vieze vlekken op de zonneklep die ik elke dag gebruik. En idd, die lichte kleur geeft een gevoel van ruimte, kwaliteit en...licht. Zou het niet in het zwart willen hebben, maar dat is ook de reden dat ik geen zwart leer heb genomen.
Niettemin veel plezier in je dark room :cool:
 
Wij vliegen binnenkort vanaf Dusseldorf (DUS), heeft iemand tips voor laadplek? Zie wel dat er bepaalde garages zijn met laadmogelijkheid maar werkt dat wel goed etc?
In theorie hoef ik niet te laden, dus als het te lastig of te duur is dan zorg ik gewoon dat ik minder dan de helft gebruik op de heenweg dan komt het wel goed.

Ik heb info voor je hierover. Staat in mijn mail. Stuur ik je ff
 
Dit verhaal volgende heb ik voor het eerst in detail naar mijn headliner gekeken. Alles prima afgewerkt, geen vieze vlekken op de zonneklep die ik elke dag gebruik. En idd, die lichte kleur geeft een gevoel van ruimte, kwaliteit en...licht. Zou het niet in het zwart willen hebben, maar dat is ook de reden dat ik geen zwart leer heb genomen.
Niettemin veel plezier in je dark room :cool:

Helemaal mee eens, of +1 zeg je dan geloof ik he..?. Moet een beetje denken aan zon amerikaans A-team busje met tapijt aan de wand.. sorry..:tongue:
 
Wij vliegen binnenkort vanaf Dusseldorf (DUS), heeft iemand tips voor laadplek? Zie wel dat er bepaalde garages zijn met laadmogelijkheid maar werkt dat wel goed etc?
In theorie hoef ik niet te laden, dus als het te lastig of te duur is dan zorg ik gewoon dat ik minder dan de helft gebruik op de heenweg dan komt het wel goed.

Ik heb op P7 geladen.

laadpalen werken, maar strikt de richtlijnen volgen die op het schermpje komen.
Aanmelden door de kaart tegen het schermpje te houden, tot je aangemeld bent.

Kaart kan je afhalen bij de infobalie P3 tegen borg; ofwel bestellen bij Stadtwerke Dusseldorf. Dat laatste heb ik gedaan, snel en eenvoudig.
 
Last edited:
Stilaan vind ik het B&NL-forum wat onoverzichtelijk.
Van de 5 sticky draadjes gaan er 3 over opladen.
Daaronder staan tientallen draadjes, verspreid over vele pagina's.
Over reizen in Europa zijn er wel een zevental draadjes (zelfs 2 over Frankrijk)
Allemaal moeilijk te volgen.
Er is blijkbaar ook geen knop om de nieuwste reacties op 1 scherm te krijgen, zodat je alle draadjes moet overlopen.
Het hoofdonderwerp 'Dutch' telt binnenkort 20.000 reacties.
Een duidelijke onderverdeling in een 5-tal hoofdstukken was beter geweest.
Maar toch is het forum voor mij een bron van info + vermaak.
Ik zou het niet meer kunnen missen. :)

Gebruik je de app Tapatalk voor op een tablet niet, dat kan wat helpen?
 
In de Thread "WIE WAS/WAREN HET?" werd recent een boom opgezet over de 'gruwelijke neus' van de Tesla.
Aanvankelijk vond ik dit ook het minst geslaagde onderdeel van de wagen, maar geleidelijk ben ik dit gaan zien als een opgeheven middelvinger naar wagens met verbrandingsmotor, waar een grille gewoon noodzakelijk is om het bijproduct van de inefficiënte verbranding (warmte) te kunnen beheersen. Ik ga er nu van uit dat we gewoon door jarenlange socialisatie een "grille" quasi automatisch nodig vinden aan de voorkant van een auto. Maar opvattingen kunnen veranderen (en veranderen ook als er tijd over gaat : denk aan onze associatie met gebruinde huid, die vroeger aanvankelijk aan arme mensen toegeschreven werd -moesten buiten op het veld werken- en waar melkwit het toenmalige schoonheidsideaal was).
Dus ik koester de nose cone alsof het een "geuzennaam" is.

Voor wie echter toch valt over de esthetica van de voorzijde, is er nu een nieuw aanbod om uit het lijden verlost te worden: http://evannex.com/products/accente-carbon-fiber-exterior-accent-packages