Update over de update: inmiddels 2,5 uur bezig en still going strong (tenminste....dat hoop ik dan maar). Misschien naïef van me, had geen idee dat dit zo lang zou duren. Tip dus voor iedereen die nog moet upgraden om dit 's avonds te schedulen. Kennelijk niet voor niets dat die schedulingsoptie er bij zit.
Bij mij stond er uitdrukkelijk bij dat hij in P moet staan en dat je de auto 3 uur lang niet kunt gebruiken. Ik doe het dan ook gewoon een keer 's nachts (je kunt het software-update venster wegklikken en installeren wanneer het je uitkomt). Ik wacht nog even met de update trouwens, even zien hoe hij bij anderen bevalt.
- - - Updated - - -
Dat is mooi kl*te! Waarvoor heb ik nou betaald voor de Air Suspension dan? Het ging mij alleen maar om de extra range op de snelwegen ...
Je bent niet verplicht de update te installeren, je kunt ook wachten tot een volgende versie waarin de lagere wegligging misschien instelbaar is. Ik heb het idee dat ze nu even snel dit hebben doorgevoerd om en elk geval de kans dat de Model S'en alle troep op de snelweg opscheppen te verlagen. De range zal er overigens nauwelijks onder lijden: voor auto's zonder Air Suspension, die standaard op het middelste niveau zijn ingesteld, wordt geen lagere range opgegeven.
- - - Updated - - -
Ik vraag me af, is het in de VS ooit wel eens voorgekomen dat een Ferrari of Aston Martin schade opliep door dergelijke rommel op de snelweg? Deze wagens liggen, dacht ik, nog lager dan de 85?
Er zijn niet zo veel van die auto's op de weg, dus dat scheelt allicht. En het moet gezegd worden, die van het type met het steigerende paard vliegen in hoog tempo in de fik.