Bij elke winter- en zomerbandenwissel moet er een Rangertje bij je langs komen om de druksensortjes opnieuw aan de auto te koppelen ('pairen'). Dat is al € 200,00 zonder dat je er iets mee opschiet. Dus mooi als dat inbegrepen is in die € 550,00 per jaar.Twijfel over de 4 jaar service voor 2.200 euro. Is 550 euro per jaar (of 20.000km als dat eerder komt). Op zich best veel voor remblokken en ruitenwissers maar ik weet niet wat voor onverwachte kosten je anders met een model S zou kunnen hebben.
Volgens mij is het een blunder dat je maar één set wielen (eigenlijk sensortjes) kunt koppelen zonder dat de oude set telkens vergeten wordt. Amerikanen wisselen wielen blijkbaar niet per seizoen, daarom ook die zielige all-season banden op een Ultra-High-Performance vehicle. Dat koppelen zal natuurlijk eenvoudig met software op te lossen zijn, maar is wellicht koppelverkoop (daar-is-ie-weer) om het Tesla banden- en velgenbedrijf van omzet te voorzien.
Last edited: