You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je die Amerikaanse Xpel Sill guards besteld?Yep, dat zijn ze .
Ja, ik heb die amerikaanse vandaag besteld. Eens kijken hoe lang het duurt.Heb je die Amerikaanse Xpel Sill guards besteld?
Hier heb ik ook wel interesse in.
Die op de rol van Carclean zijn 2,75 inch breed. Dat is iets minder dan 7cm en lijkt me te smal.
Wat is jullie idee van dit soort appjes ?
scan my tesla - Android Apps on Google Play (deze alleen voor Android, niet voor iPhone).
Ik wil best meer info over mijn Tesla uitlezen maar om zo maar vreemde apps aan de CANbus te hangen....dan zou de app toch op zijn minst open source moeten zijn wil ik het genoeg vertrouwen.
Ik zag trouwens een thread dat diverse app ontwikkelaars die gebruik maken van de Tesla api om data te verzamelen een bericht hadden gekregen van Apple dat hun app uit de appstore zou verdwijnen, aangezien hun app gebruik maakte van onofficiele, niet gepubliceerde api's. Het vermoeden was dat Tesla zelf aan Apple heeft verzocht deze apps te verwijderen. Alleen "Remote S" zou nog beschikbaar blijven.
Check even de configurator op de tesla site, dan wordt het je duidelijk.Als ik naar de demo modellen kijk op de tesla site dan zie je soms "Verbeterde Autopilot" en soms "Full self driving capabilities".
Ik moet toegeven dat ik die niet begrijp. Verbeterde autopilot, dat leek mij AP2. Wat is dan full self driving capabilities?
(Hier weet ik het antwoord niet op)Andere vraag: die 0,4% financieringsrente is niet voor de 100kwh modellen, toch? Dat zou nou weer jammer zijn, want nadat ik gisteren in de X heb gereden van Carmody (zijn vrouw) is in elk geval mijn gezin enthousiast over de X en ben ik ook iets opgeschoven in mijn mening. Maar een 75kwh pakket in de X vind ik toch wat mager dus dan zou ik voor een 100 willen gaan (en een demo model, anders eten we hier tot 2038 droog brood).
Oh, duidelijk. Kort gezegd de twee al dan niet aan te vinken opties in de configurator inderdaad. Waarbij de meesten nog niet eens dolenthousiast zijn over het eerste vinkje (AP2). OK, aan die full self driving capabilities heb ik dus nog geen ree...eh, niets. Scheelt weer. Bedankt!Check even de configurator op de tesla site, dan wordt het je duidelijk.
Kort en cynisch: verbeterde autopilot (AP2) is een kortlopende belofte á 5300€ die rustig aan ingelost wordt, en de full self-driving capabilities is een langlopende belofte voor autonoom rijden á 3600€ die hopelijk nog ergens gedurende de leaseperiode enigszins wordt ingelost.
Niks, je hebt de hardware; bastaOh, duidelijk. Kort gezegd de twee al dan niet aan te vinken opties in de configurator inderdaad. Waarbij de meesten nog niet eens dolenthousiast zijn over het eerste vinkje (AP2). OK, aan die full self driving capabilities heb ik dus nog geen ree...eh, niets. Scheelt weer. Bedankt!
Dat is tot einde van september, of ik ben verkeerd geinformeerd.De 0,4% geldt voor de inventory zowel 75 als 100. Tot 1 september hoorde ik vandaag.
Als ik naar de demo modellen kijk op de tesla site dan zie je soms "Verbeterde Autopilot" en soms "Full self driving capabilities".
Ik moet toegeven dat ik die niet begrijp. Verbeterde autopilot, dat leek mij AP2. Wat is dan full self driving capabilities?
Andere vraag: die 0,4% financieringsrente is niet voor de 100kwh modellen, toch? Dat zou nou weer jammer zijn, want nadat ik gisteren in de X heb gereden van Carmody (zijn vrouw) is in elk geval mijn gezin enthousiast over de X en ben ik ook iets opgeschoven in mijn mening. Maar een 75kwh pakket in de X vind ik toch wat mager dus dan zou ik voor een 100 willen gaan (en een demo model, anders eten we hier tot 2038 droog brood).
Een van de activiteiten die wij doen, al een jaar of 17, is het uitvoeren van security testen van netwerken, web applicaties en mobile applicaties. Dat doen we in Europees verband voor niet alleen het bedrijfsleven, maar ook voor overheden en military. Om er niet een heel lang verhaal van te maken: in onze ervaring is de kans op security flaws in de Android apps verreweg het grootst, en ik ondersteun de stelling dat Open Source zeker niet gelijk is aan Veilig. Mocht je toch niet genoeg hebben aan de functionaliteit van de Tesla app, is het altijd zaak goed op te letten. Daarbij kun je wel geholpen worden. Zelfs gratis . Skycure, wat tegenwoordig door Symantec is overgenomen en nu SEP Mobile heet (Symantec Endpoint Protection Mobile) is ongelofelijk krachtig en zit heel veel technologie achter en beschermt Network, OS en Apps, waar ze gebruik maken van het grootste Global Intelligence Network ter wereld. Onze Security Engineers en ikzelf hebben vorige week een tech sessie gehad en er zit heel veel security knowhow achter . En nog gratis ook. Andere producten (die zijn niet gratis dus zal ik ze niet aanbevelen om niet weer eea Forum Politie korps op mijn nek te krijgen) kijken ook naar "externe" communicatie (lekken) van apps. Maar los van deze beheersmaatregelen, het is vooral de menselijke factor en gedrag wat belangrijk is: probeer altijd na te denken welke informatie je met wie deelt, hoewel dat soms niet altijd even duidelijk is bij sommige apps. Daarbij kunnen dan eerder genoemde producten je een stuk helpen.Ok, dus open Souce = veilg? Pff. Voor een product van ons worden we gek gespammed over GNU GPL etc... Wij hebben een secure bootloader, helemaal dichtgetimmerd juist om gedoe te voorkomen van "engineers" welke wel eens even zaken gaan "verbeteren" of gewoon roepen: "Public Licence dus OPENSTELLEN" Terwijl wij wel de code publiceren, echter niet het beveiligingsgedeelte welke wij zelf hebben ontwikkeld. Voordat er hier een discussie over ontstaat over welles/nietes... Alles is uitgezocht, bevestigd, we doen niets fout... Maar ging mij om de opmerking Open Source =Dus Veilig.
Maar je gaat toch niet zomaar iets aan de CANbus hangen, open source of niet? Misschien wel een goede reden waarom het alleen in de Android store te vinden is, Apple is nogal kritisch op veiligheid..
I’d like to provide a quick update on this topic. Some of you with a P90D and Ludicrous acceleration mentioned that you did not want to use Launch Mode to simultaneously activate maximum battery performance. We’ve listened and are happy to tell you that for those that wish to do so, you can again enable maximum battery performance independently from Launch Mode, ensuring that you have maximum flexibility in how you use your car.
Ok, dus open Souce = veilg? Pff. Voor een product van ons worden we gek gespammed over GNU GPL etc... Wij hebben een secure bootloader, helemaal dichtgetimmerd juist om gedoe te voorkomen van "engineers" welke wel eens even zaken gaan "verbeteren" of gewoon roepen: "Public Licence dus OPENSTELLEN" Terwijl wij wel de code publiceren, echter niet het beveiligingsgedeelte welke wij zelf hebben ontwikkeld. Voordat er hier een discussie over ontstaat over welles/nietes... Alles is uitgezocht, bevestigd, we doen niets fout... Maar ging mij om de opmerking Open Source =Dus Veilig.