Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik denk niet dat veel autofabrikanten de remmen aanpassen t.g.v. een hoog max. aanhangergewicht. Zware aanhangers worden geacht voorzien te zijn van een eigen reminrichting. We weten allemaal dat aanhangercombinaties bij een noodstop niet de meest stabiele rijdende objecten zijn, maar de remmen van het trekkend voertuig zullen in het algemeen voldoende zijn als die ontworpen zijn voor slechts het trekkend voertuig...
 
Koffievisite krijgen zal ook nooit meer hetzelfde zijn. Leuke testdrive gegeven, verbazing over AP (vooral zoals die nu werkt, strak en vanzelfsprekend) en de Autopark. Jammer dat Summon nog niet vrijgegeven, houden ze tegoed. Wel van tevoren gezegd dat ik de op één na tamste versie, nauwelijks sneller dan de Porsche Panamera die hier ook in de wijk woont, heb. Lekker vanaf vluchtstrook zonder doorslip van 0 naar 150 (en toen gelijk weer terug natuurlijk). Weer wat fans er bij.
 
Koffievisite krijgen zal ook nooit meer hetzelfde zijn. Leuke testdrive gegeven, verbazing over AP (vooral zoals die nu werkt, strak en vanzelfsprekend) en de Autopark. Jammer dat Summon nog niet vrijgegeven, houden ze tegoed. Wel van tevoren gezegd dat ik de op één na tamste versie, nauwelijks sneller dan de Porsche Panamera die hier ook in de wijk woont, heb. Lekker vanaf vluchtstrook zonder doorslip van 0 naar 150 (en toen gelijk weer terug natuurlijk). Weer wat fans er bij.
haha ik herken de sales pitch zeg ook altijd dat ik de traagste versie heb ;-)
 
Toch wel, is 100% gelukt. Met vijf kogels door het hoofd en één door het lichaam is de moord goed gelukt :mad:
Als je bedoelt dat ie gepakt is, ja dat klopt. Dat was ook moeilijk te voorkomen, hij was de enige echte verdachte.

Hmmm, en ik vond het destijds nog wel een aardige hardwerkende kerel. Ik zag er in ieder geval totaal niet iemand in die tot een dergelijke daad in staat zou zijn. Als het tot een veroordeling komt natuurlijk, hij is nog slechts verdachte.
 
Recent na iets meer dan twee jaar door de 100.000km gereden.

Verbruik
Totaal ca. 19.300kWh
Gemiddeld 217Wh/km

Charges
Normal ca. 333km
Range ca. 360km

Issues:
- Drive unit vervangen (vanwege zoemtoon)
- Battery connector vervangen (ipv. een nieuwe batterij)
- Portierruit rechtsvoor vervangen vanwege krassen (ze zitten er trouwens weer, minder erg, ook links)
- Achterruit vervangen (LED remlicht deels defect. Is dat nu overigens weer opnieuw)
- Deurklink rechtsachter vervangen (deur floepte open bij ontgrendelen)
- Draagarmen voor vervangen (vanwege ingescheurde rubbers)
- Remschijven rondom al vier keer (of vijf, ik ben de tel kwijt) vervangen vanwege kromtrekken. Lijkt na vervangen draagarmen goed te gaan.
- Panodank paar keer nagekeken voor een rammel. Lijkt nu gefixed.

Volgens mij is dat het wel zo'n beetje.
Da's het nadeel van early adapting denk ik.
Voor hetzelfde geld had ik nu een P90D Ludicrous gehad.
Maar ja.

Question:
Would you buy another Tesla for your next car?
Answer:
Of course!

100.000km.JPG
 
Volgens mij is dat het wel zo'n beetje.
Da's het nadeel van early adapting denk ik.
Voor hetzelfde geld had ik nu een P90D Ludicrous gehad.


View attachment 112232

Dag Peter, leuk dat je weer op het forum bent!

Heb je de reparaties zelf moeten betalen? Ik zie anders niet in hoe je voor hetzelfde geld een p90dl had kunnen hebben! (Dat is mij iig niet gelukt [emoji16])