HWS
Well-Known Member
Nee, ik zie mij eerder een volledige retrofit doen, oftewel een nieuwe kopen. Een medeforumlid Pwillemse heeft t laten doen en is er erg blij mee. Er is een apart draadje over, Retrofit next gen seats
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee, ik zie mij eerder een volledige retrofit doen, oftewel een nieuwe kopen. Een medeforumlid Pwillemse heeft t laten doen en is er erg blij mee. Er is een apart draadje over, Retrofit next gen seats
Wel interessant dat een 70D zo weinig verschil maakt qua bereik, ten opzichte van mijn gewone achterwielaangedreven 85 kWh Model S. En qua snelheid (tenminste, volgens de Tesla specificaties) is het verschil ook minimaal. Dat maakt het eigenlijk best een interessante versie nog.
't is een kwestie van smaak maar auto's verminken met zo'n sta-tafel aan de achterkant kan ik niet echt waarderen. wel handig om je bordje op te zetten bij een picnic....
Ik wel nieuwsgierig wat er met Wim's auto is gebeurd?
Bij het bij mij thuis ophalen van mijn Model S voor het vervangen van de drivetrain door een Tesla medewerker, is deze op de westelijke randweg in Amsterdam op een stilstaande file gebotst. De dashcam heeft feilloos vastgelegd dat ie 21 km te hard reed. Hij rijdt drie auto's op een hoop en vernielt mijn S flink. Reparatieduur 2 weken bij ABS Splinter, daarna nog drivetrain vervangen, daarna nog Opti-Coat opnieuw aanbrengen. Jammer.
Dat is zeer pijnlijk Wim weet hoe voorzichtig je met de wagen bent. Opti-Coat nu bij quality car care in Amsterdam Zuid Oost neem ik aan ;-)
Was de Tesla medewerker OK na het ongeval? Ik ga er van uit van wel met zo'n veilige wagen maar is toch interessant als achtergrond. Alle airbags ook afgegaan waarschijnlijk?
In elk geval heel vervelend voor jou. Veel sterkte tijdens het wachten.