in-clusion
Member
Misschien met een klassieke Kever of een bloemetjes VW bus in Bay Area uitvoering
Ik heb VW bus en de tesla en heb dus altijd bekijks en complimentjes :smile:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien met een klassieke Kever of een bloemetjes VW bus in Bay Area uitvoering
Heb jij toevallig je auto vanmorgen rond half tien opgehaald bij Tesla?De mijne staat sinds gisteren bij het SC Amsterdam, en ik kreeg met de nodige verontschuldigingen van Tesla een Audi A6 mee. Man, wat valt die auto me tegen zeg, en niet alleen vergeleken met de Tesla, maar ook met de 5 serie die ik ervoor had. Echt weinig power (er zal wel een basis moter in zitten), heel onnatuurlijk stuurgedrag en ik vind de portieren en kofferdeksel echt blikkerig aanvoelen. Valt me vies tegen. Om nog maar te zwijgen over die totale wirwar van knopjes. Het is duidelijk, ik ben echt compleet verpest met de Model S (maar ik zou dus ook nooit meer twijfelen tussen BMW en Audi).
Overigens werd ik gisterenmiddag keurig gebeld met een update van de servicebeurt, wat dingen die zo pro-actief hadden opgemerkt en verder een algemene status update. Erg netjes. Mij benieuwen als hij klaar is, met folding mirrors en de midden console.
Ja! Zat jij naast me bij de service balie? Ik heb inmiddels afgeleerd om iedereen te vragen: "Hee, zit jij soms op het forum?". Ik heb namelijk nog nooit een Tesla eigenaar op die manier gevonden bij wie dit zo was, maar vanochtend had ik bij jou inderdaad het gevoel dat dat wel zo was, vraag me niet waarom.Heb jij toevallig je auto vanmorgen rond half tien opgehaald bij Tesla?
Maar tot op heden heb ik geen verslag, samenvatting of wat ook gekregen van wat er nu werkelijk allemaal met de wagen gebeurd is. En ook de eerste keer heb ik geen papierwerk te zien gekregen. Zo ook met de loaners. Bij andere merken moest steeds een kopie van rijbewijs en een hele hoop papierwerk gebeuren. Hier niets.
Ik vrees dat dit tegoed bij mij dan ook bijna op is. Laatst is een velg vervangen, daar zat een slag in. Dat zou 250 euro kosten, maar uiteindelijk zag ik op de werklijst een korting van 250 euro en dus hoefde ik niks te betalen. Ik dacht dat het weer een voorbeeld was van de service van Tesla, maar waarschijnlijk is het mijn openstaand tegoed dat is verrekend. Ik had dat willen bewaren voor aanschaf van de middenconsole. Ik kan me voorstellen dat het fiscaal beter te verantwoorden is dat ik zakelijk geld uitgeef aan een vervangende velg, dan aan een middenconsole. Ik had dus liever gewoon betaald voor die velg, en de korting voor de middenconsole gebruikt.En ik was vooral verbaasd hoe ze een korting van 300 euro op de eindfactuur toepasten. Ik begreep niet waarom, maar er werd uitgelegd dat dit nog was vanwege dat tegoed voor het niet leveren van de rode stekker bij levering, anderhalf jaar geleden! Nou heb ik me destijds wel verbaasd waarom sommigen dat tegoed wel kregen en anderen niet, maar kennelijk staat daar nog een notitie van. Dit vond ik wel erg netjes.
Bij mij werd keurig gevraagd of ik wilde dat ze dit als korting op de factuur toepasten.Het was beter geweest als ze me even hadden gevraagd hoe ik wilde betalen: met de openstaande korting of via een factuur....
Lol, ja, dat was ik! Ik hoorde iets over de folding mirrors en had daar gisteren over gelezen. Maar ja, vragen of je op het forum zit is ook zo maf op dat moment! ;-)Ja! Zat jij naast me bij de service balie? Ik heb inmiddels afgeleerd om iedereen te vragen: "Hee, zit jij soms op het forum?". Ik heb namelijk nog nooit een Tesla eigenaar op die manier gevonden bij wie dit zo was, maar vanochtend had ik bij jou inderdaad het gevoel dat dat wel zo was, vraag me niet waarom.
Ik vond het trouwens super hoe ze ongevraagd, pro-actief dingen hadden aangepakt. Ik had ze ook gewezen op 'de brom', maar vermoedde dat die niet erg genoeg was. Maar ja hoor, ook een nieuwe drive-train. En ik was vooral verbaasd hoe ze een korting van 300 euro op de eindfactuur toepasten. Ik begreep niet waarom, maar er werd uitgelegd dat dit nog was vanwege dat tegoed voor het niet leveren van de rode stekker bij levering, anderhalf jaar geleden! Nou heb ik me destijds wel verbaasd waarom sommigen dat tegoed wel kregen en anderen niet, maar kennelijk staat daar nog een notitie van. Dit vond ik wel erg netjes.
Nadat ik weg gereden was bleek trouwens mijn geretrofitte spiegels nog niet te werken. Merkte ik pas in de parkeergarage bij mijn werk. Aangezien dat op 200 meter afstand van het service centrum is was ik snel weer terug en is dit euveltje ook weer snel verholpen door de mannen.
Hoop dat het bij jou goed komt met je lekkende panorama dak (ik ving iets op :wink
Ik had dat willen bewaren voor aanschaf van de middenconsole. Ik kan me voorstellen dat het fiscaal beter te verantwoorden is dat ik zakelijk geld uitgeef aan een vervangende velg, dan aan een middenconsole. Ik had dus liever gewoon betaald voor die velg, en de korting voor de middenconsole gebruikt.
Het was beter geweest als ze me even hadden gevraagd hoe ik wilde betalen: met de openstaande korting of via een factuur....
Ik vrees dat dit tegoed bij mij dan ook bijna op is. Laatst is een velg vervangen, daar zat een slag in. Dat zou 250 euro kosten, maar uiteindelijk zag ik op de werklijst een korting van 250 euro en dus hoefde ik niks te betalen. Ik dacht dat het weer een voorbeeld was van de service van Tesla, maar waarschijnlijk is het mijn openstaand tegoed dat is verrekend. Ik had dat willen bewaren voor aanschaf van de middenconsole. Ik kan me voorstellen dat het fiscaal beter te verantwoorden is dat ik zakelijk geld uitgeef aan een vervangende velg, dan aan een middenconsole. Ik had dus liever gewoon betaald voor die velg, en de korting voor de middenconsole gebruikt.
Het was beter geweest als ze me even hadden gevraagd hoe ik wilde betalen: met de openstaande korting of via een factuur....
Ps Maurice, niet zo paniekerig over de belasting dienst doen hoor. Je doet het toch met de beste bedoelingen? En indien niet helemaal correct is dat zo bij te stellen, maakt je niet direct (top)crimineel:redface:
Gaat per slot van rekening om luttele bedragen die ik hier zie. Beter is op te letten bij flinke bedragen die checken ze wel effe, logisch.
Alleen de piano black. Op de andere varianten wachten we al 1,5 jaar. Geen idee waarom dat zo lang moet duren...Welke uitvoering van middenconsole worden er nu geleverd? Alleen de piano lak zwarte of ook andere?
Zal ook geen probleem zijn. Maar dan nog was het beter geweest als ze het even hadden gevraagd of ik dat tegoed nu wilde inzetten. Ach, kleinigheidje.Ps Maurice, niet zo paniekerig over de belasting dienst doen hoor. Je doet het toch met de beste bedoelingen? En indien niet helemaal correct is dat zo bij te stellen, maakt je niet direct (top)crimineel:redface:
Gaat per slot van rekening om luttele bedragen die ik hier zie. Beter is op te letten bij flinke bedragen die checken ze wel effe, logisch.