You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Beste forumleden,
Ik heb een 75 en een 16 amp 3 fasen umc lader.
Morgen uiterlijk 06.00 uur wil ik hem 100% vol hebben. Hij staat nu op 296 km (ongeveer 75%)
Normaal laadt de umc hem met ong 49kmh. Hoe laat kan ik hem het beste laten starten om hem niet te lang op 100% vol te hebben?
Ik zit de handleiding van de X te lezen (je moet wat als je tot maart moet wachten) en daarin staat:
In a collision, in addition to the airbags inflating:
Doors unlock and the door handles extend
Hazard warning lights turn on
Interior lights turn on
High voltage is disabled
Kan iemand dat eerste punt bevestigen? Komen bij een X de handgrepen inderdaad naar buiten (zoals een S dat kan) in geval van een botsing? Lijkt mij verstandig ivm eerste hulp, maar ik was in de veronderstelling dat de X handgrepen puur knoppen waren, zonder het mechanisme van de S.
Copy paste foutje uit de S manual, vermoed ik dan.Handgrepen komen bij een X toch niet naar buiten?? Zijn knoppen.
bij een heel harde klap misschien welHandgrepen komen bij een X toch niet naar buiten?? Zijn knoppen.
de levensduur van de batterij weet nog niemand exact, maar sowieso heb je 8 jaar garantie. maar de levensduur ziet er veelbelovend uit volgens diverse studies en metingen van de afgelopen jaren .Het vervangen zal waarschijnlijk het hele pack zijn met eventueel een overname prijs van het oude pack. maar zo ver is er nog niemand. Wat het capaciteit verlies per dag betreft, Dit heeft alles met temperatuur te maken. In de zomer is dat enkele km per etmaal en in de vrieskou kan dat tientallen km zijn per etmaal.wat is de levenduur van de batterijen? en moet dan alles in één keer vervangen worden of gaat dat per pack apart? stel je start op een maandag met een volledi opgeladen accu, je rijdt die dag 80km en de volgende dagen niet en pas terug in het weekend, gaat er dan veel capaciteit "verloren" zijn of heeft die nog evenveel als vlak na de rit maandag?
wat is de levenduur van de batterijen? en moet dan alles in één keer vervangen worden of gaat dat per pack apart? stel je start op een maandag met een volledi opgeladen accu, je rijdt die dag 80km en de volgende dagen niet en pas terug in het weekend, gaat er dan veel capaciteit "verloren" zijn of heeft die nog evenveel als vlak na de rit maandag?
Mooie graphs. Waar zijn die mee gemaakt als ik vragen mag?