Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gevraagd: Tesla Model S voor vervoer op 20 mei 2015 (Den Helder - Den Haag en retour)

This site may earn commission on affiliate links.

Benz

Active Member
Nov 15, 2012
1,905
20
Netherlands
Gevraagd: Tesla Model S voor vervoer van mijn broer en zijn vrouw op woensdag 20 mei 2015 (Den Helder - Den Haag in de middag, en retour in de avond).

De heenreis zal in de middag zijn (+/- 15:00 uur), en de terugreis zal in de avond zijn (+/- 22:00 uur).

Het zou wat mij betreft de betreffende dag extra bijzonder en extra leuk maken als het vervoer in een Tesla Model S zou kunnen plaatsvinden.

Als iemand mij zou willen helpen om dit te realiseren, dan zou ik dat zeer op prijs stellen.

Alle voorwaarden zijn vanzelfsprekend (vooraf) bespreekbaar.

Stuur mij een PM om het een en ander vooraf te bespreken.

Bedankt voor de medewerking.
 
Misschien helpt het nog als je vermeldt om wat voor gelegenheid het gaat? Gaan ze trouwen, of juist niet, of..? Kunnen ze de terugreis in een andere S maken? Worden er demo sprintjes verwacht of zitten ze vooral naar elkaar te kijken?

Edit: of wordt de hele weg achter een Benz gereden? :tongue:
 
Misschien helpt het nog als je vermeldt om wat voor gelegenheid het gaat? Gaan ze trouwen, of juist niet, of..? Kunnen ze de terugreis in een andere S maken? Worden er demo sprintjes verwacht of zitten ze vooral naar elkaar te kijken?

Edit: of wordt de hele weg achter een Benz gereden? :tongue:

Excuses, wellicht is het niet helemaal duidelijk.

Het betreft inderdaad de dag van het trouwfeest, en dat zal in Den Haag plaats gaan vinden.

De bedoeling is dat er dus in de middag vanuit Den Helder naar Den Haag gereden wordt.

En dan later in de avond zal er weer teruggereden gaan worden naar Den Helder.

Ik had zelf eigenlijk gedacht dat beide ritjes in dezelfde Tesla Model S plaats zouden kunnen vinden.

Ik had niet gedacht aan een scenario waarbij er 2 verschillende Tesla Model S-en gebruikt zouden kunnen worden (een voor de heenreis, en een voor de terugreis).

Maar goed, dat zou in principe natuurlijk ook kunnen, als dat kwa planning ofzo beter uit zou komen.

Ik zal er persoonlijk op toezien dat er geen demo sprintjes plaats zullen vinden.

Mijn bedoeling is dat mijn broer zijn en zijn vrouw in een Tesla Model S vervoerd zullen gaan worden, omdat ik vind dat dat de beste auto is voor de gelegenheid.

Dat is mijn intentie. Ik hoop dat de situatie nu wat duidelijker is. Ik ben natuurlijk bereid om meer vragen te beantwoorden.
 
Ik zal er persoonlijk op toezien dat er geen demo sprintjes plaats zullen vinden.
Maar zoek je dan met of zonder chauffeur?

Aangezien ik in de buurt van Den Haag woon, zou het doen van beide ritten betekenen dat ik twee keer heen en weer zou rijden. Overdag rijden is ook niet zomaar te regelen. Maar als je niet iemand voor heen en terug kunt vinden, zou ik misschien de rit 's avonds van Den Haag naar Den Helder kunnen doen... even onder enig voorbehoud en zoek vooral een ander die het beter kan regelen! Mijn S is grijs met tan interieur.
 
Wellicht niet de tip die je zocht - maar er rijdt een Tesla taxi op Texel - die heb ik ooit in Oosterhout gezien (en is niet het type dat daar de boel lang reserveert).

Daklicht eraf en ... ?

Sorry, zelf kan ik het niet doen die dag.
 
Maar zoek je dan met of zonder chauffeur?

Aangezien ik in de buurt van Den Haag woon, zou het doen van beide ritten betekenen dat ik twee keer heen en weer zou rijden. Overdag rijden is ook niet zomaar te regelen. Maar als je niet iemand voor heen en terug kunt vinden, zou ik misschien de rit 's avonds van Den Haag naar Den Helder kunnen doen... even onder enig voorbehoud en zoek vooral een ander die het beter kan regelen! Mijn S is grijs met tan interieur.

Wellicht is jouw idee van twee verschillende Tesla Model S-en wel realiseerbaar.

De rit 's avonds van Den Haag naar Den Helder is eigenlijk het belangrijkst.

Ik zal je straks hierover een PM sturen.