Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Of de X achterin beter/ruimer zal zijn, moeten we nog maar eens afwachten.
Er is sprake van 2 zitrijen achterin en dan wordt het toch weer krap.
De omhoog openende deuren daarentegen, ja, dat dan is super handig voor een taxi.
Minder ruimte aan de trottoirzijde nodig voor in- en uitstappende passagiers.
Net zoals de schuifdeuren bij al die zogeheten 'shuttle vans'.
 
Gisteren een Amsterdamse Taxi aan het laden in Zevenaar. Had klant in de buurt afgeleverd. Was volgens chauffeur enige Tesla taxi in Amsterdam. Kon echter niet parkeren. Parkeerde op twee laadplaatsen en kwam er toen achter dat dan laadkabel te kort is.[

QUOTE=HWS;739118]Zelf vind ik de model S niet zo geschikt als taxi, te weinig ruimte achterin en de X vind ik niet zo mooi.[/QUOTE]
 
Reken maar dat de Model X een heel stuk ruimer is achterin. Ik heb er tijdens de presentatie een stukje in mogen meerijden.

Een aparte auto met heel veel ruimte van binnen.......maar voor geen goud willen ruilen met een Model S.

Cool was het vervangen van de spiegels door camera's (maar dat gaat helaas niet door in het definitieve model). En wat zeker netjes was gedaan was de opbouw van de monitor. Dat zag er netjes uit.

Overigens waren de knopjes op het stuur vervangen door een soort van mini Ipod's. Ik ben benieuwd wat daar van over is gebleven.
 
Het model van de S is gewoon veel sportiever en heeft meer uitstraling. De X is gewoon een opgeblazen S en heeft minder mooie lijnen. Ook het vele glas en stijlen van binnen uit gezien heeft niet mijn persoonlijke voorkeur.

Maar ieder heeft recht op zijn eigen mening!
 
...een mooie grijze Model S tegen met SVF in het kenteken en extra zilveren lines in de zwarte grill....

Die extra zilveren lines in de grill, is dat zoiets als:

b285f52ab9c94ac5aa53fe27d8cdaaf9.jpg


Waar kun je dit (laten) doen?
(Ik vind de S voor 90% top qua design, die plastic grill echter...)

Iemand tips/ideeen voor verbetering?
 
Zoiets? Over smaak valt nu eenmaal niet te twisten....

Love it or hate it, we welcome your input. This is our prototype Triple Chrome Nosecone Grille set.

The grille set is a layover to the existing Tesla nosecone and lower bumper grille.

It has been tested for road noise. The result, none whatsoever after installation.

It has been tested for range reduction. The result, none that we can calculate with a MS with our grille and one MS without our nose cone driving to the same destination and the same mileage.

The main grille attaches to the existing nosecone and requires drilling of 3 pilot holes.

The lower grille attaches to the existing plastic grille and requires NO drilling.

The bumper does have to come off the car for installation and we suggest professional installation at one of our authorized dealers.

Both the nose cone grille and lower bumper grille are sold as a set.

Pricing: tbd in the next week.

View attachment 57236
 
veel tralala en studies, maar het resultaat kan mij in ieder geval niet echt bekoren.

Eens. Persoonlijk zou ik een design meer in de richting van een maserati grill of een grill van Aston Martin proberen. Dat geknutsel met al dat 'textured' gebeuren doet erg Halfords aan. Maar dat is slechts my humble opinion. En opinions are like a**holes...
 
Eens. Persoonlijk zou ik een design meer in de richting van een maserati grill of een grill van Aston Martin proberen. Dat geknutsel met al dat 'textured' gebeuren doet erg Halfords aan. Maar dat is slechts my humble opinion. En opinions are like a**holes...

Aston Martin neus op een Tesla leek mij ook wel aardig. Hierbij snel Photoshopje met een geleende Aston Martin V8 Vantage neus. Best stoer toch?

2-tesla-aston-martin-nose-cone-design-ntvbs.jpg


- - - Updated - - -

Zie dat het forum mijn foto 2x in mijn post zet, geen idee hoe ik dat kan aanpassen...
 

Attachments

  • tesla-aston-martin-nose-cone-design-ntvbs.jpg
    tesla-aston-martin-nose-cone-design-ntvbs.jpg
    352.9 KB · Views: 343