Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Vanmiddag bij de rechtbank in Amsterdam een multicoat red met kenteken .-SRJ-..
Vraag: hoe rijd je daar de parkeerplaats weer af zonder 10 keer te steken en/of je velgen te beschadigen? Vorige keer dat ik daar was, ging de hefboom weer dicht voordat ik uitgereden was. :redface:
 
Vanmiddag bij de rechtbank in Amsterdam een multicoat red met kenteken .-SRJ-..
Vraag: hoe rijd je daar de parkeerplaats weer af zonder 10 keer te steken en/of je velgen te beschadigen? Vorige keer dat ik daar was, ging de hefboom weer dicht voordat ik uitgereden was. :redface:

het is mij in één keer gelukt, maar het devies is LANGZAAM en een zou wijd mogelijke bocht.
 
Deze morgen in de Boeveriestraat te Brugge (B) zie foto = P85 blauw met grijs interieur, ter hoogte van mijn kapper.
Wie?

file:///Users/christiandevos/Desktop/Boeveriestraatfoto.JPG

- - - Updated - - -

Boeveriestraatfoto.png
 
In Haarlem aan het Kenaupark staat regelmatig een Dolphin grijze te glimmen. Zet ik gezellig de mijne in dezelfde kleur erbij aan de laadpaal. Afgelopen woensdag stond 'ie niet aan de laadpaal maar gewoon aan de stoep geparkeerd. Ik hoefde ook niet te laden en heb 'm er keurig achter gezet ;).

Gisteren op de A4 bij Leidschendam in noordelijke richting een zwarte. Je zwaaide maar ik was wat traag met zwaaien. Na de 80km zone ging je er via de linkerbaan vandoor ;).
 
In Haarlem aan het Kenaupark staat regelmatig een Dolphin grijze te glimmen. Zet ik gezellig de mijne in dezelfde kleur erbij aan de laadpaal. Afgelopen woensdag stond 'ie niet aan de laadpaal maar gewoon aan de stoep geparkeerd. Ik hoefde ook niet te laden en heb 'm er keurig achter gezet ;).

Gisteren op de A4 bij Leidschendam in noordelijke richting een zwarte. Je zwaaide maar ik was wat traag met zwaaien. Na de 80km zone ging je er via de linkerbaan vandoor ;).

Dat was ik misschien (donker blauw). Rond een uur of 11?
 
In Haarlem aan het Kenaupark staat regelmatig een Dolphin grijze te glimmen. Zet ik gezellig de mijne in dezelfde kleur erbij aan de laadpaal. Afgelopen woensdag stond 'ie niet aan de laadpaal maar gewoon aan de stoep geparkeerd. Ik hoefde ook niet te laden en heb 'm er keurig achter gezet ;).

Gisteren op de A4 bij Leidschendam in noordelijke richting een zwarte. Je zwaaide maar ik was wat traag met zwaaien. Na de 80km zone ging je er via de linkerbaan vandoor ;).

Aan het kenaupark staan er meestal 3: grijs, wit en een rode (die van mij) :biggrin:
 
Zaterdag onderweg naar North Sea Jazz een (eveneens) zwarte op de A16 en later op P2 bij De Kuip nog twee witte.
Was trouwens een prima editie dit jaar: we hadden wel 6 dagen kunnen vullen in plaats van 3...