Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren voor mij een prachtige Deep Blue Metallic (kenteken beginnend met HG- dacht ik) vanuit De Meern de A12 op afslaand naar A2 in zuidelijke richting. Prachtige kleur - na mijn Multi-Coat Red ;)
Even gegroet bij het afslaan. Iemand van hier?
 
Of per ongeluk. Die icoontjes zijn ook wel erg klein, je klikt snel genoeg op de verkeerde, zeker op een iPad oid.

Er is wel een knopje 'undo rating' voor wie zich vergist.

Iemand die daar niet mocht gezien zijn?

Maar Firebird heeft het, denk ik, ditmaal NIET bij het rechte eind.

Immers, wie een Tesla MS heeft:
- beleeft overdag ook al genoeg passie om geen andere minna(a)r(es) nodig te hebben;
- heeft per hypothese geen domme significant other (kan niet, gelet op onze per hypothese goede smaak);
- weet dus dat die significant other weleens kan meekijken op de Tesla App om te zien waar hij of zij is;
- weet dat als ie aan de Tesla App toevallig een ander paswoord geeft dan alle 148 andere applicaties, een geloofwaardige uitleg aan de significant other moeilijk zal zijn.

En tja, Porsche mag ook een zeker marktaandeel hebben natuurlijk...
 
Er is wel een knopje 'undo rating' voor wie zich vergist.



Maar Firebird heeft het, denk ik, ditmaal NIET bij het rechte eind.

Immers, wie een Tesla MS heeft:
- beleeft overdag ook al genoeg passie om geen andere minna(a)r(es) nodig te hebben;
- heeft per hypothese geen domme significant other (kan niet, gelet op onze per hypothese goede smaak);
- weet dus dat die significant other weleens kan meekijken op de Tesla App om te zien waar hij of zij is;
- weet dat als ie aan de Tesla App toevallig een ander paswoord geeft dan alle 148 andere applicaties, een geloofwaardige uitleg aan de significant other moeilijk zal zijn.

En tja, Porsche mag ook een zeker marktaandeel hebben natuurlijk...

Wow! Daar is op doorgedacht ! :D:D:D
 
Gisterenmiddag SPJ-08 in Wageningen en vanmorgen SPK-46 (het cijfer is niet helemaal zeker). SPK was zich aan het scheren :D op de keijenbergseweg in Bennekom-Renkum. Ben wel benieuwd of dat op autopilot is, aangezien de belijning maar eenzijdig is en de weg daardoor vrij smal is.
 
Gisterenmiddag SPJ-08 in Wageningen en vanmorgen SPK-46 (het cijfer is niet helemaal zeker). SPK was zich aan het scheren :D op de keijenbergseweg in Bennekom-Renkum. Ben wel benieuwd of dat op autopilot is, aangezien de belijning maar eenzijdig is en de weg daardoor vrij smal is.
Dat is een classic, die heeft geen autopilot toch?

Vanochtend de 9-SGD-03 van Albyco.com voorbij gereden in Leidschendam. En daarvoor zag ik weer die classic met Maserati voorkant.
 
Een MS uit September 2015 op bezoek bij onze buren in Hoofddorp - CAE.
Iemand van het forum ?
IMG_4050.JPG
 
Er is wel een knopje 'undo rating' voor wie zich vergist.



Maar Firebird heeft het, denk ik, ditmaal NIET bij het rechte eind.

Immers, wie een Tesla MS heeft:
- beleeft overdag ook al genoeg passie om geen andere minna(a)r(es) nodig te hebben;
- heeft per hypothese geen domme significant other (kan niet, gelet op onze per hypothese goede smaak);
- weet dus dat die significant other weleens kan meekijken op de Tesla App om te zien waar hij of zij is;
- weet dat als ie aan de Tesla App toevallig een ander paswoord geeft dan alle 148 andere applicaties, een geloofwaardige uitleg aan de significant other moeilijk zal zijn.

En tja, Porsche mag ook een zeker marktaandeel hebben natuurlijk...


...ervaringsdeskundige?:D