Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Beste allen,

Ik zocht eigenlijk een voorsteltopic (ik zoek wel even verder), maar wilde hier toch nog even op reageren aangezien de bestelling van onze P85 wel erg lang heeft geduurd;

Besteld en confirmerd: 13 juni 2014
Afleverdatum: 20 december 2014

We hadden juist gekozen voor de P85 ipv de "gewone" 85 vanwege de priority levering, echter werd de levering herhaaldelijk uitgesteld.
 
Ik zit in het zelfde 'schuitje'. Besteld op 8 aug, speciaal gekozen voor P versie omwille van snellere levering(toen nog einde november) Heb van mijn DS zelfs nog geen telefoontje gekregen voor een aflevertijdstip, ondanks dat op de eindfactuur een leverdatum van 13 december staat. Maar ja, hier kan je blijkbaar niet op vertrouwen...
Hebben ze voor jou een reden opgegeven waarop het telkens wordt uitgesteld.... Ik heb de indruk dat het vande willekeur vande DS afhangt wie er eerst aan de beurt komt...
 
Ik zit in het zelfde 'schuitje'. Besteld op 8 aug, speciaal gekozen voor P versie omwille van snellere levering(toen nog einde november) Heb van mijn DS zelfs nog geen telefoontje gekregen voor een aflevertijdstip, ondanks dat op de eindfactuur een leverdatum van 13 december staat. Maar ja, hier kan je blijkbaar niet op vertrouwen...
Hebben ze voor jou een reden opgegeven waarop het telkens wordt uitgesteld.... Ik heb de indruk dat het vande willekeur vande DS afhangt wie er eerst aan de beurt komt...

Het enige excuus dat ze bij mij hadden was dat de fabriek drie weken dicht was om de fabricage van de D-modellen voor te bereiden. Maargoed, drie weken is geen kleine drie maanden. De Tesla zou ergens begin tot midden oktober geleverd moeten worden.

Wel krijgen we door de vertraging auto-pilot, dus dat verzacht de boel wel :smile:
 
Vanochtend opgehaald. Heerlijk! Zwarte hemel is erg mooi.

IMG_0080.jpg
 
Dan zien wij elkaar waarschijnlijk nog HansBe. Ik mag op exact dezelfde tijd ophalen.

Ook in Sint Stevens Woluwe ? Dan zie ik je daar wel :)
Mijn kinders zijn haast even zenuwachtig als ik... Mijn vrouw snapt die spanning totaal niet...

- - - Updated - - -

Wauw! Zo wel erg indrukwekkend in het zilver! Ook de autopilot sensoren zie ik :)
Gefeliciteerd en veel km-plezier!

Gefeliciteerd Briano!

Is er al enig idee wanneer die autopilot zou released worden softwarematig ?
Werkt de auto-rem functie al ?
Iemand een idee ?
 
Hans,

Is er al enig idee wanneer die autopilot zou released worden softwarematig ?
Werkt de auto-rem functie al ?
Iemand een idee ?

ACC, en daar zit dus ook automatisch remmen bij, zou nog deze maand in het wild beschikbaar komen. Potentieel een feature die met de release van de P85D meekomt. Zeker is het echter niet en dan zal de vraag zijn wanneer de updates OTA volgen.
 
Vandaag hebben we 2 demo wagens besteld (P85) en een 85 met levertermijn volgende week.. :) en ik maar 6 maand wachten op die van mij. Weliswaar beiden zonder autopilot. Maar wel 30% korting! Wel de moeite voor zo'n "oude" modellen. Blijkbaar zijn er zoveel annulaties voor de D en P85D dat ze met een enorm overstock zitten. Ook hebben deze demo's zo goed als alle opties.
 
Vandaag hebben we 2 demo wagens besteld (P85) en een 85 met levertermijn volgende week.. :) en ik maar 6 maand wachten op die van mij. Weliswaar beiden zonder autopilot. Maar wel 30% korting! Wel de moeite voor zo'n "oude" modellen. Blijkbaar zijn er zoveel annulaties voor de D en P85D dat ze met een enorm overstock zitten. Ook hebben deze demo's zo goed als alle opties.

Annulaties voor de "D" ? How come ???
 
Amai, 30% korting klink erg mooi, hadden ze dan al zoveel kilometers of zijn ze zijn ze al wat ouder? (Ik dacht dat Tesla ongeveer 1% waardevermindering per 1000 km/mijl en 1% per maand rekende)

Vandaag hebben we 2 demo wagens besteld (P85) en een 85 met levertermijn volgende week.. :) en ik maar 6 maand wachten op die van mij. Weliswaar beiden zonder autopilot. Maar wel 30% korting! Wel de moeite voor zo'n "oude" modellen. Blijkbaar zijn er zoveel annulaties voor de D en P85D dat ze met een enorm overstock zitten. Ook hebben deze demo's zo goed als alle opties.
 
Ook in Sint Stevens Woluwe ? Dan zie ik je daar wel :)
Mijn kinders zijn haast even zenuwachtig als ik... Mijn vrouw snapt die spanning totaal niet...

- - - Updated - - -



Gefeliciteerd Briano!

Is er al enig idee wanneer die autopilot zou released worden softwarematig ?
Werkt de auto-rem functie al ?
Iemand een idee ?



Ik lees net als jullie hier en daar 15 december, maar een van de Tesla medewerkers in Tilburg had het over februari.... Ik had overigens niet echt het idee dat hij echt wist waar hij het over had.
 
Hier nog 21 keer slapen (30/12) en het ergst is dat ik dat al weet sinds 20 november :scared:

Maar goed we zijn bijna over de helft van het aftellen naar de afleverdatum :biggrin:



Hier is de kogel ook door de kerk.... Levering op 26 december om 10:00 h te Brussel. We beginnen af te tellen! Weten ze hier tenminste welke accessoires ze kunnen kopen voor onder de kerstboom