Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb mijn MS vandaag opgehaald... Wat een mooie dag en wat een schitterende auto! Rondleiding was leuk maar kon natuurlijk niet wachten tot de 'onthulling' :)
Hele dag uitgeprobeerd en gereden. Die acceleratie... heerlijk gevoel.

Komende dagen verder met het uittesten van alle mogelijkheden.
 
Pffff, ik 'mag' nog wachten tot 30/12 om 16u om de mijne op te halen en ga dan een moeilijke week tegemoet aangezien ik hem pas in 2015 ga inschrijven. Rekening houdend met 1 januari en het weekend, ga ik mijn nummerplaat waarschijnlijk pas ontvangen op maandag 5/1 of dinsdag 6/1 en moet de Tesla zolang in mijn garage staan, zonder dat ik er wettelijk gezien in kan rijden... :scared::scared::scared:

Maar aan iedereen die me voor is, alvast veel plezier toegewenst en ik hoop dat dit jaar kerst en nieuwjaar vlug voorbij zal zijn :wink:
 
Voor iedereen die nog aan het wachten is: Het is het allemaal waard.

Inmiddels bijna 600 kilometer gereden en kijk nu al weer uit naar morgen. :redface:
Wat een auto!!!!

Geniet er van.
Bij mij is het na een jaar nog steeds zo.
planning voor morgen: auto poetsen, om kuisgerief voor de auto naar Sint Lievens Houten via SuC Gent, dan eens naar Oostende mijn broer gaan bezoeken en terug via SuC Gent naar huis.:smile:
 
Uit jouw aanschaf van toegang tot het SuC netwerk gaat Tesla geen winst behalen denk ik :)

Dat hoeft ook niet. Als we allemaal een stukje bijdragen tot de realisatie van het netwerk, helpen we allemaal de toekomst van het elektrisch autorijden vooruit. Het is een prachtig model. Hopelijk volgen de andere constructeurs ook snel dit voorbeeld. De OPEC probeert intussen stokken in de wielen te steken.