Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Nieuws van mijn DS.
Zoals gedacht is de lijst met verbeteringen voor alle S'en met uitzondering van de automatisch sluitende laadpoort (vreemde keuze maar kom...)
Ik heb dus juist mijn oude Techpack en parkeersensoren laten omzetten naar het nieuwe Techpack.
Geen D dus en levering zou eind februari blijven, met het nodige voorbehoud.
Mijn vrouw zal blij zijn als hij geleverd is, is ze van het gezaag vanaf ;-)
 
Sorry, was serieus hoor! Niet grappig bedoeld ofzo...Schrok ervan, was meer zo van pas op....

Blijkbaar was mijn interpretatie incorrect. Die zaak heeft nogal indruk gemaakt, ook in NL. Was gelijk mijn eerste reaktie

Maar als het mensen tegen de borst stoot, excuses. Was niet mijn intentie.Maar dan moet Frank de quote ook ff aanpassen anders heeft het weinig nut...
 
Heb k contact grhad met mijn DS. Was wat verwarring over. Eerst zei hij dat ik in aanmerking zou komen voor een retrofit.
toen ik de informatie stuurde zoals op forum gepost, in aanmerking nemen dat ik oude tech pakket had met parking sensors heeft hij vandaag bevestigd dat inderdaad zo was dat de features er op konden mits ik nieuwe pakket bestelde.
heb ik maarmeteen gedaan. Voor zelfde prijs en geen invloed op aflever datum.
blijf het overigens een raar verhaal vinden. Alle hardwaree zit er op maar je zou er geen gebruik van kunnen maken?

dus als je nieuwe tech pakket wil zou ik contact opnemen met je DS om het laten regelen.
 
Heb k contact grhad met mijn DS. Was wat verwarring over. Eerst zei hij dat ik in aanmerking zou komen voor een retrofit.
toen ik de informatie stuurde zoals op forum gepost, in aanmerking nemen dat ik oude tech pakket had met parking sensors heeft hij vandaag bevestigd dat inderdaad zo was dat de features er op konden mits ik nieuwe pakket bestelde.
heb ik maarmeteen gedaan. Voor zelfde prijs en geen invloed op aflever datum.
blijf het overigens een raar verhaal vinden. Alle hardwaree zit er op maar je zou er geen gebruik van kunnen maken?

dus als je nieuwe tech pakket wil zou ik contact opnemen met je DS om het laten regelen.

Dit snap ik inderdaad niet.. Mij DS zegt net dat ik diezelfde features wel zou hebben... Lijkt me ook raar waarom ze oude features en nieuwe features zouden opladen indien dit enkel een software verschil zou zijn.. Soit, die van mij is onderweg. TBD.
 
Ik heb het alsvolgt te horen gekregen: als het tech pakket in je configuratie opgenomen is, dan krijg je wel de nieuwe hardware en het nieuwe tech pakket maar dan zonder de uitgebreide autopilot functies. Voor eventuele parkeersensoren in je configuratie krijg je dan een refund van €500. Het nieuwe tech pakket inclusief de uitgebreide autopilot functies kost €4100 en het oude voorheen €3600. Ik kreeg de mogelijkheid om het nieuwe tech pakket aan mijn configuratie toe te laten voegen zonder bijbetaling omdat ik ook de parkeersensoren geconfigureerd had. Als je geen parkeersensoren geconfigureerd hebt, zul je waarschijnlijk tegen meerprijs je configuratie toch aan kunnen laten passen. Ook was het mogelijk om het zo te laten en op een later tijdstip de uitgebreide autopilot functies te laten retrofitten! Ik heb mijn configuratie dus direct laten aanpassen
 
Heb na herinnering zonet eindelijk bevestiging gehad dat de wijziging naar het nieuwe Techpack in orde zou zijn.
Ik zie geen verandering op My Tesla voorlopig, is de aanpassing bij jullie wel te zien?

Toch nog veel onduidelijkheid vind ik, ik kan namelijk moeilijk geloven dat als je het oude Techpack en de parkeersensoren hebt besteld en niets wijzigt je exact dezelfde hardware hebt maar minder functies dan met het nieuwe Techpack...
Anyway, ik ben blij met mijn "gratis" mistlampen...
 
Heb na herinnering zonet eindelijk bevestiging gehad dat de wijziging naar het nieuwe Techpack in orde zou zijn.
Ik zie geen verandering op My Tesla voorlopig, is de aanpassing bij jullie wel te zien?

Toch nog veel onduidelijkheid vind ik, ik kan namelijk moeilijk geloven dat als je het oude Techpack en de parkeersensoren hebt besteld en niets wijzigt je exact dezelfde hardware hebt maar minder functies dan met het nieuwe Techpack...
Anyway, ik ben blij met mijn "gratis" mistlampen...

Dit kan ik inderdaad ook moeilijk geloven.. Dat wil zeggen dat ze er echt moeten op letten wie welke software krijgt terwijl de hardware er wel op zit.. Over hoeveel wagens zou het dan uiteindelijk ook gaan. Mijn DS heeft me in ieder geval bevestigd dat alle functies er op gaan staan. Zoals Elon ook zegt, iedere wagen die van de band rolt zal de autopilot functies hebben. Wel is het zo dat die nieuwere functies bij iedereen met over the air updates zal verbeteren. Er wordt nergens gesproken over een nieuw of oud techpack..
 
Dit kan ik inderdaad ook moeilijk geloven..

Dit is de mail die ik vandaag heb mogen ontvangen ivm de nieuwe software (tech package)

Zoals daarnet besproken is het nog mogelijk te updaten naar de nieuwe Tech Package.
De meerkost hiervan is 500,00 €, maar deze valt weg tegenover de opties mistlampen en parkeersensoren die inbegrepen zijn.

Kan u deze mail nog even bevestigen ? Dan geef ik dit intern zo door.