Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
aan alle gelukkige nieuwe eigenaars (en ook aan diegene die nagelbijtend wachten) :

sommige lijstjes van het 'relevante lijstjes' topic (sticky) zijn niet meer zo relevant,
sommige des te meer.

loop er eens door, en schrijf je in, voor oa. de TeslaVoorTesla laders !
 
5 maanden later...
oph.PNG
 
Ja, 12 uur is een mooie tijd. Je moet toch met de trein heen (raar niemand wil je heen brengen en dan achter je aan terug rijden)
en dan heb je vervolgens nog een groot deel van de middag over om.. Tja..om wat te doen eigenlijk :rolleyes:
Ik ben er de 20ste, ook om 12 uur.
 
yes, yes !:
In Production
"The Tesla Factory is building your Model S."

Wow dan zou ik ergens eind Juni moeten uitkomen.. lekker, nog geen 4 maanden!:tongue:

Ik loop net achter u! Bevestigd op 17-03 en vandaag in productie gegaan. Wat is uw VIN? Ik heb 39627.


Meestal wordt gezegd dat de "Mijn Tesla" website update rond 18uur onze tijd, maar ik ben zeker dat ik gisteren avond gekeken had, en nog altijd "sourcing", vandaag gekeken en "In production".

Nu nog 8 weken wachten, dat wordt zwaar!
 
Vorige week heb ik de status "bevestigd" gekregen (06-05), met de mededeling dat levering ergens eind september zal worden.
Gisteren is de status op de MyTesla pagina veranderd in levering "Late August". Dat betekent inderdaad nog geen 4 maanden.
Ben benieuwd wat de volgende status update zal brengen.
 
Ik loop net achter u! Bevestigd op 17-03 en vandaag in productie gegaan. Wat is uw VIN? Ik heb 39627.


Meestal wordt gezegd dat de "Mijn Tesla" website update rond 18uur onze tijd, maar ik ben zeker dat ik gisteren avond gekeken had, en nog altijd "sourcing", vandaag gekeken en "In production".

Nu nog 8 weken wachten, dat wordt zwaar!


Ik heb vin 40824..
wat ik begrijp is het 1 week productie, en daarna nog ong 6 weken tot aan levering..

- - - Updated - - -

Vorige week heb ik de status "bevestigd" gekregen (06-05), met de mededeling dat levering ergens eind september zal worden.
Gisteren is de status op de MyTesla pagina veranderd in levering "Late August". Dat betekent inderdaad nog geen 4 maanden.
Ben benieuwd wat de volgende status update zal brengen.

Ik herken die statussen niet..? Ik kreeg na bevestiging "we are sourcing parts" etc en nu "in production", maar vind nergens geplande / verwachte leveringsperiode..? Ja alleen dat ik bij bevestiging gewenste levermaand juli had gekozen (eerst mogelijke maand toen)
 
Ik heb vin 40824..
wat ik begrijp is het 1 week productie, en daarna nog ong 6 weken tot aan levering..

- - - Updated - - -



Ik herken die statussen niet..? Ik kreeg na bevestiging "we are sourcing parts" etc en nu "in production", maar vind nergens geplande / verwachte leveringsperiode..? Ja alleen dat ik bij bevestiging gewenste levermaand juli had gekozen (eerst mogelijke maand toen)

Bij mij staat de verwachte levering naast het Pick up adres

estimated delivery.JPG


Bevestigd op 15/4, verwacht eind juli :biggrin:
 
Hoi Co9, welkom op t forum. Leuk weer een stadsbewoner die voor de S gekozen heeft. Er rijden er al heel wat bij ons rond inmiddels. Wat is je configuratie? Staad Co9 voor Konijn:wink:?

Ik zie idd steeds vaker een S rijden hier. Mijn configuratie: S85, pearl white, 19" cyclone, grey nappa, pano, tech, park, duo charger, sound. En Co9 staat idd voor Konijn, dat had je snel in de gaten :smile: