Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Whoop Whoop. Net telefoon gekregen . Ik mocht em deze vrijdag gaan afhalen, helaas kan de wederhelft niet (God is testing me) dus nu is het maandag voormiddag. Zal foto's posten maandag

Proficiat Bugno, ik heb nog steeds niks gehoord, maar hoop dat ik hem volgende week nog steeds kan afhalen! Volgens mij ben ik het laatste actieve member hier op het forum die op de Montana stond en nog geen leverdatum heeft.
 
Last edited:
Ik heb gisteren nog gehoord dat mijn Tesla (ook van de Montana) wel al in Tilburg is, maar nog niet van de assemblagelijn..
Ze hielden nog wel steeds voorzichtig "tweede week maart" aan als levering en beloofden direct te bellen zodra de auto van de assemblagelijn rolt, dat is blijkbaar de trigger voor het maken van de afspraak.
Wel goed om te horen van @Bugno dat het blijkbaar mogelijk is om na het telefoontje binnen een week te kunnen afhalen.
 
Hebben jullie allemaal deze ingevuld?

Model S Order & Delivery 2017 & 2018

Wel handig om een indicatie levertijd te krijgen.
Ik heb het heel in het begin eens nagekeken. Maar ingevuld heb ik het nog niet. Weet eigenlijk ook niet of je er zoveel aan hebt. Zeker niet als je ziet dat zo goed als iedereen zijn estimated delivery heeft gehaald ( en je je dus beter daarop kan baseren). Ik zal het alsnog proberen doen... For.the good cause
 
Nou, Tilburg, Donderdag A.s 12 uur is het zover, spannend hoor.

Vraagje, ik zit even op google maps te neuzen, maar waar kan ik me het beste melden? Achterkant Tesla factory zoals in de mail staat omschreven (Asteriastraat 1) of bij die ingang Tesla store gelegen aan de Atlas straat (bij die customer entrance)?
 
Nou, Tilburg, Donderdag A.s 12 uur is het zover, spannend hoor.

Vraagje, ik zit even op google maps te neuzen, maar waar kan ik me het beste melden? Achterkant Tesla factory zoals in de mail staat omschreven (Asteriastraat 1) of bij die ingang Tesla store gelegen aan de Atlas straat (bij die customer entrance)?
Asteriastraat. Daar staan er telkens 6 te laden en te wachten op hun trotse nieuwe berijder...
 
  • Like
Reactions: Guru3D