Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Is ook zo... We moeten gewoon erg oppassen wat we zeggen. Is ook logisch aangezien dat er heel veel mensen actief zijn en er dus heel veel verschillende interpretaties kunnen zijn :D mag ik trouwens vragen of je van plan om de MS of M3 op de zaak te kopen of als particulier

Dat mag jij,
Zaak, zoals we erna overdenken maar lease is ook nog niet uitgesloten...
Mag ik jou vragen, vanwaar deze vraag?
 
Ik weet niet of dit in Nederland ook zo zou uitkomen. Maar bij (op de zaak)mij was er door soort lease en rest waarde niet zo heel veel verschil tussen MS en M3. Als je dit combineert met de lange wachttijd voor M3 ben ik dus voor MS gegaan. Maar nogmaals dit is mijn persoonlijke ervaring en ik heb geen enkele kennis van lease systemen in Nederland... Bij mij heeft het gezorgd voor nogal wat keuze vrijheid
 
Ik weet niet of dit in Nederland ook zo zou uitkomen. Maar bij (op de zaak)mij was er door soort lease en rest waarde niet zo heel veel verschil tussen MS en M3. Als je dit combineert met de lange wachttijd voor M3 ben ik dus voor MS gegaan. Maar nogmaals dit is mijn persoonlijke ervaring en ik heb geen enkele kennis van lease systemen in Nederland... Bij mij heeft het gezorgd voor nogal wat keuze vrijheid

Dat word ook voor ons uitgerekend en zelf na gekeken en dan uiteindelijk zullen we de knoop doorhakken daarom probeer ik ook zo hier op het forum zoveel mogelijk te weten komen en lees veel en vraag zo nu en dan misschien een domme of rare vraag maar alles is uit een positief ingestelde nieuwe Tesla komende rijder..
 
Dat word ook voor ons uitgerekend en zelf na gekeken en dan uiteindelijk zullen we de knoop doorhakken daarom probeer ik ook zo hier op het forum zoveel mogelijk te weten komen en lees veel en vraag zo nu en dan misschien een domme of rare vraag maar alles is uit een positief ingestelde nieuwe Tesla komende rijder..
In mijn ogen bestaan er geen domme vragen ( don't test me :p) enkel domme antwoorden. Iedereen is hier vrij om te vragen wat hij wilt en niemand kan van je verwachten dat je alles weet dus no worries. Over het algemeen zijn het hier op het forum een happy bunch. Maar ben ook al op de vingers getikt door mensen die denken het recht te hebben dit te doen met een rookie omdat ze een aantal berichten hebben van 4cijfers. Maar binnen deze thread kan je weinig kwaad:D:D
 
  • Funny
  • Like
Reactions: M.W. and Tozz
Zojuist belletje gehad dat ik mijn MS komende week mag ophalen in Tilburg (de mijne is van de Maersk Montana lichting, besteld op 31 oktober).
Ohh, gefeliciteerd! maakt me nieuwsgierig, bij mij (ook Montana) is de status nog niet gewijzigd in "aangekomen in Tilburg".
Misschien een verschil in model/type/opties? Of ik krijg morgen ook een telefoontje natuurlijk, kan nog steeds.
Andere Montana "gangers" al iets gehoord?
 
Goedemorgen:)! ben nieuw hier maar gisteren delivery gesproken en mijn nieuwe Tesla S zat ook op Montana en ben gisteren gebeld om a.s. woensdag dan eindelijk het nieuwe speeltje op te kunnen halen:)! status staat bij mij op: aangekomen in haven Europa op weg naar Tilburg dus dat moet je volgens mij niet te serieus nemen...
 
Goedemorgen:)! ben nieuw hier maar gisteren delivery gesproken en mijn nieuwe Tesla S zat ook op Montana en ben gisteren gebeld om a.s. woensdag dan eindelijk het nieuwe speeltje op te kunnen halen:)! status staat bij mij op: aangekomen in haven Europa op weg naar Tilburg dus dat moet je volgens mij niet te serieus nemen...

Ik zat ook op de Montana (zeiden ze), maar heb nog steeds niks gehoord. Als ik het goed begrijp moet ik mijn mobiel vandaag dus aan mijn oor gekluisterd houden...
 
Nog een gouden tip van een ancien voor ieder wiens wagen op de Montana staat/stond (en eigenlijk ook voor de anderen) :

Schrijf je in voor de e-rally.

Dan geniet je niet enkel van een dagje Tesla rijden doorheen schitterende landschappen; maar ontmoet je ook vele forumleden om alle ervaringen uit te wisselen. Gewoon doen !
 
  • Like
Reactions: M.W.
Zojuist bericht van Delivery dat alles vanuit Rotterdam op kleine boten richting Tilburg gaat. Mijn MS is dus op een kleine boot (neem aan een klein vissersbootje met roeispanen) onderweg vanuit Rotterdam naar Tilburg helaas. Ze noemde dit een willekeurig proces waarbij je geluk of pech kunt hebben en dat ie normaal binnen een week in Tilburg zou moeten zijn. De mijne is nu al 10 dagen onderweg en ik verwacht dat die van de andere leden op dezelfde roeiboot staan of op eenzelfde roeiboot :confused::(

De laatste loodjes.... wegen t zwaarst
 
Hoera, de Montana-roeiboot is aangekomen! Statuswijziging!

Uw Tesla is in Nederland bij de fabriek in Tilburg aangekomen voor de eindmontage. Uw Tesla wordt binnenkort naar uw leveringslocatie getransporteerd.

Ze hebben het ook over demonstratievideos, maar die link erheen werkt niet. Iemand een werkende link, mocht het nuttig zijn?
Klopt, die doet het niet. In je mail die je ontvangt nadat je de definitieve leverdatum hebt afgesproken, zit dezelfde (dode) link plus een link naar videos van het centrale scherm (bediening). Die doen het wel.