Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien laten ophalen door Tim B.? Die baalt dat hij pas volgend jaar op kan halen, en op wintersport heb je er niets aan...
En... dit jaar ophalen betekent Jan 2020 vrij van terugbetalen MIA ipv Jan 2021....
Dat is ook weer een goed punt. Ik vraag me af of het hem sowieso gaat lukken om de auto nog voor Kerst klaar te hebben staan. En ik ga echt niemand anders die auto laten halen. Ik betaal toch geen ton voor een tweedehandsje!
 
Dat is ook weer een goed punt. Ik vraag me af of het hem sowieso gaat lukken om de auto nog voor Kerst klaar te hebben staan. En ik ga echt niemand anders die auto laten halen. Ik betaal toch geen ton voor een tweedehandsje!

Ik weet niet of ze dit in Tilburg doen maar je zou hem al kunnen gaan inspecteren van zodra hij daar is en aftekenen onder voorbehoud van ophaling. Kan enkel indien hij van de boot is vóór je vakantie. Dan mogen ze hem ook meteen in de Q4 cijfers meetellen wat zeer belangrijk is voor Tesla.
 
toevallig kom ik dit tegen in My Tesla:
Is dit iets definitief? voor de rest geen email of telefoon hier over gehad.
maar wel blij natuurlijk.:smile::smile::smile:
pick up.jpg
 
Zullen we jou bij zoveel positivisme maar een keertje meenemen op een dagtripje naar de Eiffel?
(ik weet het... destijds zijn er wat forumleden wat streng geweest over de avatar, maar daar zullen ze nu wel overheen zijn:wink:)

Zodra de zomerbanden weer gemonteerd zijn gaan we weer.... schroom niet om je dan te melden!

Dat zou ik zeker waarderen, en ja die oude avatar met volgelaatsmasker en luchtfles was niet de m'n beste.

Dat positieve zal ik altijd wel hebben als het over deze mooie auto's gaat :biggrin: