Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben blij dat ik ook vele forumleden over de streep heb kunnen trekken.
Er was er zelfs 1 die vond dat ik zo goed mijn best had gedaan dat als de koop niet door zou gaan hij mij alsnog de vergoeding wilde geven!:smile:
Over gunnen gesproken.:cool:

Dus: Dank jullie allen! :smile:

En ik ga gewoon weer op oude voet verder met iedereen gevraagd en ongevraagd van tips te voorzien, ook zonder referral programma.... :biggrin:

Daarnaast voel me natuurlijk verplicht om ook volgend jaar weer een paar Road-Trips te initiëren, al is het maar om de niet-forummers over hun "bereiksangst" heen te helpen.
 
Last edited:
ik kreeg daarnet ongevraagd een configuratie voor een nieuwe tesla model S, en een TCO berekening, van een tesla medewerkster in mijn mailbox .

Het is zo al lastig genoeg, dat ze nog eens de feiten onder uw neus duwen...:crying:
De naam van deze tesla dame kwam me bekend voor... en neen, niks korting!:wink:
 
Mijn S90D staat sinds vanmiddag "in productie". Kan me niet meer precies herinneren van de eerste S85 wat de stappen waren. Maar ik meende dat destijds de stap "kopen van onderdelen" heel lang duurde. Nu dus maar een paar dagen? Heb al wel een VIN nummer. Lijkt dus snel te gaan.
 
Mijn S90D staat sinds vanmiddag "in productie". Kan me niet meer precies herinneren van de eerste S85 wat de stappen waren. Maar ik meende dat destijds de stap "kopen van onderdelen" heel lang duurde. Nu dus maar een paar dagen? Heb al wel een VIN nummer. Lijkt dus snel te gaan.

Zonet bij de Q3 mededelingen gehoord dat de productiecapaciteit met 33% is gestegen na een retooling stop van een week. Dit moet toelaten de 50 a 52.000 wagens voor 2015 nog te halen als er niets meer fout gaat. Ik ga er van uit dat het alle hens aan dek is nu om nog zoveel mogelijk wagens uit te leveren voor het einde van het jaar.
 
vanmorgen telefoon gekregen van het service centrum van de DS om te vragen of ik er iets op tegen had om mijn auto vandaag al te komen halen ipv Morgenvroeg ;-)

UITERAARD geen probleem, daarstraks om 16u White Fang in ontvangst genomen. Wat een auto heb er vlinders van in de buik.
Het formidabele is de stilte.

enig minpuntje de frunk kwam rechtshoger dan links, ze hebben het wat afgesteld en gaan het bij de volgende service beurt bekijken.
 
Sedert vandaag staat in My Tesla de link die ik kan geven aan een kandidaat koper voor de Referal Actie, die blijkbaar nog tot eind december loopt.

Gezien je enkel een link kan geven als je eigenaar bent, zal mijn auto nu wellicht niet lang meer wegblijven... ?

Ik zag dat ook in myTesla staan (expected delivery eind dec), volgens de website is het als volgt:
"Owners can find their referral link by signing into their website account. Referral links are available to everyone with a confirmed order or delivered Model S."