Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Aangezien er in dit draadje inmiddels ook een groot aantal wachten op hun tweede Tesla, stel ik hier de vraag waar mijn DS geen antwoord op wist: kun je de visited chargers over laten zetten naar je nieuwe auto.?
Zou wel erg handig zijn!
Heeft iemand hier ervaring mee?

Van een leek die nog wacht op zijn (eerste) Model S een vraag als inleiding; wat, waar en waarom worden de "visited chargers" bijgehouden en waarom zou je deze dan over willen zetten naar je tweede Model S?
 
Ik zou het erg fijn vinden als dit soort info gedeeld zou worden tussen de Tesla's. Je weet dan waar er onlangs nog geladen is, en met hoeveel vermogen. Nu moet je in allerlei apps opzoek naar een laadpaal. Geen enkele app is compleet of up to date of biedt alle info die ik wil weten.
 
Ik zou het erg fijn vinden als dit soort info gedeeld zou worden tussen de Tesla's. Je weet dan waar er onlangs nog geladen is, en met hoeveel vermogen. Nu moet je in allerlei apps opzoek naar een laadpaal. Geen enkele app is compleet of up to date of biedt alle info die ik wil weten.

Als eerste zie ik dat ik eerst goed moet lezen wat er staat voordat ik te snel foutieve conclusies trek en reageer. Mijn verontschuldigingen voor de "vervuiling".

- - - Updated - - -

Maar waarom wil je dan wil je dan de "visited chargers" over zetten van je oude naar je nieuwe Tesla? Want als deze info niet gedeeld wordt door Tesla, zie ik ook het nut niet.

Aangezien er in dit draadje inmiddels ook een groot aantal wachten op hun tweede Tesla, stel ik hier de vraag waar mijn DS geen antwoord op wist: kun je de visited chargers over laten zetten naar je nieuwe auto.?
Zou wel erg handig zijn!
Heeft iemand hier ervaring mee?