Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
LOL :biggrin:

Ik hoop stiekem dat ik zaterdagavond een D ga kunnen knuffelen in Tilburg. Zou een mooie surprise zijn tijdens de New Years Party en het geeft weer wat moed.
Volgens mij zijn ze mijn wagen aan het gebruiken om de torque sleep mee uit te testen en het wil precies niet lukken. :scared:

Ik ben er helaas niet bij zaterdagavond, was te laat met inschrijven. Zou leuk zijn om vele bekenden eens te ontmoeten.
(overigens heb ik in totaal 935 dagen gewacht van aanbetaling tot levering, je mag dus helemaal niet mopperen)
 
Weet je wat nog vervelender is dan lang wachten op je levering?
Wachten tot je Model S weer gemaakt is na een schade! Geproefd, gewend, verwend geraakt.
Nu weer ICE-en is doet je beseffen wat je mist.
:scared::crying:
LOL :biggrin:

Ik hoop stiekem dat ik zaterdagavond een D ga kunnen knuffelen in Tilburg. Zou een mooie surprise zijn tijdens de New Years Party en het geeft weer wat moed.
Volgens mij zijn ze mijn wagen aan het gebruiken om de torque sleep mee uit te testen en het wil precies niet lukken. :scared:
 
@blu & @Danny85, jullie hebben de enige 2 wagens in de P85D tracking sheet die naar onze Euro zone uitgeleverd worden via Tilburg en waarvan de productie op complete staat. Alle andere wagens blijven "hangen" in In production. Hebben jullie al iets gehoord van jullie DS over een vermoedelijke leveringsdatum?

De andere wagens die klaar zijn, zijn voor Scandinavië of Zwitserland maar die worden niet ge(re)assembleerd in Tilburg.
 
@blu & @Danny85, jullie hebben de enige 2 wagens in de P85D tracking sheet die naar onze Euro zone uitgeleverd worden via Tilburg en waarvan de productie op complete staat. Alle andere wagens blijven "hangen" in In production. Hebben jullie al iets gehoord van jullie DS over een vermoedelijke leveringsdatum?

De andere wagens die klaar zijn, zijn voor Scandinavië of Zwitserland maar die worden niet ge(re)assembleerd in Tilburg.

Nog geen info, maar ze hebben me vorige week wel verteld dat ze donderdag 05/02 (morgen dus) meer nieuws voor me gingen hebben.
Als ik iets spannends te vertellen heb laat ik het zeker weten! :biggrin:
 
Nog geen info, maar ze hebben me vorige week wel verteld dat ze donderdag 05/02 (morgen dus) meer nieuws voor me gingen hebben.
Als ik iets spannends te vertellen heb laat ik het zeker weten! :biggrin:

Laat het ons idd zeker weten. We willen graag weten wie hier het eerst een D mag bedwingen. Mijn dag is alvast spannend begonnen vandaag. Na 20 volle dagen in productie, vanmorgen eindelijk "Productie voltooid - Uw Model S is onderweg vanuit de fabriek.". Ze hebben duidelijk alle tijd genomen om mijn beestje goed te testen en tunen...
 
Prettig te lezen dat de 85D's in produktie genomen zijn! Mijn oorspronkelijke levertijd zou 15 april zijn, dat werd toen begin mei, daarna gewoon 'mei'. Staat nu nog op mei, maar de leasemaatschappij informeerde mij dat het 15 mei zal worden.

Een volle maand later, maar ach. Hopelijk halen ze die datum. Weet ik in elk geval dat alle kinderziektes er uit zijn :)