Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Die van mij stond ook weken lang op "sourcing", maar sinds gisteren op "The Tesla Factory is building your Model S" :biggrin: (Yes!). Verwachte levering: "Late July" (confrimed: 15 april)

Als je in je URL /nl_NL/ zet dan krijg je alles in het Nederlands inclusief je status, zie onderstaand voorbeeld

Aanmelden My Tesla | Tesla Motors

- - - Updated - - -

Die van mij stond ook weken lang op "sourcing", maar sinds gisteren op "The Tesla Factory is building your Model S" :biggrin: (Yes!). Verwachte levering: "Late July" (confrimed: 15 april)

Als je in je URL /nl_NL/ zet dan krijg je alles in het Nederlands inclusief je status, zie onderstaand voorbeeld

https://www.teslamotors.com/nl_NL/mytesla/profile?rn=RN@@@@@
 
Plezier allemaal morgen mannen! Ben zelf overmorgen aan de beurt...

trouwens, bedenk me net, dat ik vanmiddag voor het laatst getankt heb... raar...:tongue:
Ik tankte voorheen minstens 2x per week, da's ook verleden tijd hier. Nu met een 'lifetime' gemiddelde 190-200 Wh/km lekker voorbij zoeven... heeeerlijk.
Baal er bijna van dat m'n nieuwe klus dichterbij huis is... en ik daardoor minder km's hoef te maken. :redface:
 
Gek. Ik verwacht levering binnen exact één maand en de status is nog steeds "we zijn begonnen met het kopen van onderdelen" (al sinds begin mei).

Ik zou het geweldig vinden als volledige transparantie was wat betreft de planning en wat betreft de voortgang van mijn order in de supply chain (komaan Tesla, you can do it!).
Voor hetzelfde geld staat het ding al op de boot.

Ach ja... ongeduldig, ik weet het :rolleyes:.


Vanmorgen is mijn status aangepast :

In Production
The Tesla Factory is building your Model S.

Besteld 16/4

ik schat dat we samen aan de beurt gaan zijn?
 
Wow, wat een auto !!!!! :biggrin:

Heb hem vanochtend opgehaald en na een 2 uur perfecte uitleg door Thomas mocht ik hem meenemen. In 1 woord: genieten!

De Tesla app werkt pas een kwartier, dat had ie ook aangegeven dat het 2 a 4 uur kon duren.

@hansiehansie: ik zag een bruine Tesla staan, alleen stonden ze zo dicht op elkaar dat ik geen normale foto kon maken. Ze moeten er behoorlijk wat uitleveren en gaan zelf op zaterdag en zondag door komend weekend. Veel plezier morgen.
 
Wow, wat een auto !!!!! :biggrin:

Heb hem vanochtend opgehaald en na een 2 uur perfecte uitleg door Thomas mocht ik hem meenemen. In 1 woord: genieten!

De Tesla app werkt pas een kwartier, dat had ie ook aangegeven dat het 2 a 4 uur kon duren.

@hansiehansie: ik zag een bruine Tesla staan, alleen stonden ze zo dicht op elkaar dat ik geen normale foto kon maken. Ze moeten er behoorlijk wat uitleveren en gaan zelf op zaterdag en zondag door komend weekend. Veel plezier morgen.

Goed man!

Dicht op elkaar... ze passen toch wel op daar he...:tongue:
 
Jippie, het wachten zeker waard! Inderdaad wat een auto. Hierbij de eerste foto's... Bedankt Gert van Tesla voor alle uitleg. Neem zeker genoeg tijd. Wij hadden tijd en waren daar 2 uren.

DSC_0196.JPG

DSC_0202.JPG

DSC_0203.JPG

DSC_0204.JPG

DSC_0219.JPG

DSC_0226.JPG

Weet toch alles van de TMC:wink: Mijn vrouw heeft veel geduld met mij gehad de laatste maanden, zij mag alle uitleg krijgen...
DSC_0243.JPG

Verplichte dochter in de frunk foto..
DSC_0244.JPG

DSC_0250.JPG

Home sweet home...
 
Ik heb mijne ook opgehaald!!! Wat een ongelofelijk gave auto!!!!! Vandaag 35 geworden en de beste verjaardsdag kado gekregen! !!

Gefeliciteerd, ook met je verjaardag :wink:

- - - Updated - - -

Jippie, het wachten zeker waard! Inderdaad wat een auto. Hierbij de eerste foto's... Bedankt Gert van Tesla voor alle uitleg. Neem zeker genoeg tijd. Wij hadden tijd en waren daar 2 uren.
....
Home sweet home...

Netjes dat ze er een doek overheen hebben gedaan. Dat had ik niet in Amsterdam, maar vond het niet erg want kan direct de auto bewonderen ;)