Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij ook deze week RN nummer vervangen door VIN. 17 december 2013 besteld. Verwachte levering mijn S60: Eerste helft mei.

- - - Updated - - -

Ben erg benieuwd Pebell, hoe het mij gaat bevallen. Ik lever mijn X5 3.0i benzine er voor in... dan gebeurt er ook wel wat als ik op het pedaal druk...
Je hebt werkelijk geen idee waar je het over hebt. Wait and see.
 
grrrrrrr.
kreeg net te horen dat de aflevering is verzet van 12 maart naar 21 maart.:cursing:
schijnbaar vertraging door slecht weer.
Neeeeeeee! Balen zeg! :(

- - - Updated - - -

Kan me haast niet voorstellen dat jij in een C1 rijdt. Mijn auto voor de Tesla was een Ford Ka.

Klopt, hij is ook van mijn vriendin. ;) Maar ik heb de BMW 330Ci coupe en Mini Cooper S al een tijdje geleden de deur uit gedaan. Hierdoor veel geld bespaart :biggrin:
 
Bestelling geplaatst op 31-12-2013
Gisteren even langsgegaan bij service centre Den Haag, daar kon ik zien dat de geplande oplever/bouwdatum 14 april is, dan nog verschepen....Dat wordt dus eind mei.

Het wachten is lang!
 
Wat is de voldoende stap na confirmatie ? In de US zie ik levering binnen de 5-6 weken na bestelling, begrijp wel dat hij nog uit Fremont naar BeNe moet (kan hen moeilijk in mijn valies meebrengen als ik in Fremont ben ;-) )
Gaat toch graag iets meer info gekregen rond verwachte periode , ipv. bericht bij kopen onderdelen in..
 
Vandaag toch een minder prettige ontdekking gedaan! Mijn auto op 31-12-2013 besteld, verwachte opleverdatum is eind mei. Laat ik gisteren iemand zien hoe je een auto configureert, mijn eigen bestelling als voorbeeld. Blijkt hij ineens meer dan EUR 5.200 goedkoper te zijn nu! Rare situatie, iets wat nog niet geleverd is, nog niet gemaakt zelfs is nu ineens ruim goedkoper.

Met Tesla gebeld of de prijs ook in mijn factuur (die ik nog niet heb, alleen een koopovereenkomst met een bedrag) aangepast wordt levert een nee op. Suggestie van Tesla zijde, men kan eventueel de koop annuleren en opnieuw doen zodat men de nieuwe prijs wel krijgt. Dat vind ik een rare gedachtengang van Tesla!