Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Blijkbaar zijn er in NL minder problemen met de nummerplaten. Zoals te verwachten in Belgie niks dan problemen, heb enkele weken reeds mijn nummerplaat PLUG-IN gereserveerd bij DIV. Nu kunnen ze morgen mijn nummerplaat niet afleveren, daar ik nog niet betaald heb. Belangrijk item, ze waren vergeten documenten en uitnodiging tot betaling op te sturen naar mij. Zou weer Belgie niet moeten zijn. :mad: Dus hopelijk kan ik de wagen nu morgen ophalen met een voorlopige nummerplaat. En zeggen dat wij (ooit) een minster hadden voor administratieve vereenvoudiging ....
 
Er werd net gebeld dat m'n Tesla glimmend klaar staat voor uitlevering morgenochtend. :biggrin:

Mét de 32A dualchargers fix (!).

Ter info:
Huidige owners kunnen via technical support de fix naar 32A aanvragen.
Het is dus goed mogelijk dat de nieuwe te bouwen Tesla's nu vanaf de fabriek standaard afgeleverd worden met de 'fix'.
 
Er werd net gebeld dat m'n Tesla glimmend klaar staat voor uitlevering morgenochtend. :biggrin:

Mét de 32A dualchargers fix (!).

Ter info:
Huidige owners kunnen via technical support de fix naar 32A aanvragen.
Het is dus goed mogelijk dat de nieuwe te bouwen Tesla's nu vanaf de fabriek standaard afgeleverd worden met de 'fix'.

Veel plezier morgen !
 
Er werd net gebeld dat m'n Tesla glimmend klaar staat voor uitlevering morgenochtend. :biggrin:

Mét de 32A dualchargers fix (!).

Ter info:
Huidige owners kunnen via technical support de fix naar 32A aanvragen.
Het is dus goed mogelijk dat de nieuwe te bouwen Tesla's nu vanaf de fabriek standaard afgeleverd worden met de 'fix'.


Proficiat Alex! Hopelijk kan ik de mijne ook morgen ophalen, ondanks issue met mijn nummerplaat.
 
Blijkbaar zijn er in NL minder problemen met de nummerplaten. Zoals te verwachten in Belgie niks dan problemen, heb enkele weken reeds mijn nummerplaat PLUG-IN gereserveerd bij DIV. Nu kunnen ze morgen mijn nummerplaat niet afleveren, daar ik nog niet betaald heb. Belangrijk item, ze waren vergeten documenten en uitnodiging tot betaling op te sturen naar mij. Zou weer Belgie niet moeten zijn. :mad: Dus hopelijk kan ik de wagen nu morgen ophalen met een voorlopige nummerplaat. En zeggen dat wij (ooit) een minster hadden voor administratieve vereenvoudiging ....

Proficiat, met uw wagen.
Ik kan hem pas eind juli ophalen....


Voor uw persoonlijke nummerplaat : heb U alles zelf geregeld ?
Ik dacht dat ge dit enkel ter plaatse kon regelen.
Hoe kunt ge te weten komen dat de combinatie vrij is?
 
Proficiat, met uw wagen.
Ik kan hem pas eind juli ophalen....


Voor uw persoonlijke nummerplaat : heb U alles zelf geregeld ?
Ik dacht dat ge dit enkel ter plaatse kon regelen.
Hoe kunt ge te weten komen dat de combinatie vrij is?

Dag Filip,

De persoonlijke nummerplaat heb ik via Tesla geregeld, maar met de nodige problemen bij DIV. Ze waren vergeten bij DIV om mij de papieren en uitnodiging tot betaling op te sturen. Met gevolg heb ik vandaag tijdelijke normale nummerplaat, in afwachting van mijn echte nummerplaat. Normaal zou ik eerstdaags de info van DIV moeten krijgen.
Ik heb een 3-tal opties doorgegeven aan de DS-Manager bij Tesla en zij doen dan de aanvraag naar beschikbaarheid, zelf kan je dit niet doen.

Verder doen nieuws: ik heb onmiddellijk de 32A-fix gehad - software versie bij aflevering is 1.59.56
 
Net de Tesla gaan ophalen :biggrin: Zijn er zeer tevreden en blij mee.. Straks nog een ritje maken ... business is calling now

ReddyKilowatt, dat is ongelofelijk... eindelijk die tesla onder je kont, en er dan niet mee rijden :scared:? Komaan !

Ik heb hem vanmorgen opgehaald en wat is dit WAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaanzinnig! Wat een genot om in te rijden. :biggrin:
Nu geen tijd voor plaatjes en toelichting, ik ga mijn accu leegrijden... doei!

Voila, That's the spirit !:tongue:
 
Dag Filip,

De persoonlijke nummerplaat heb ik via Tesla geregeld, maar met de nodige problemen bij DIV. Ze waren vergeten bij DIV om mij de papieren en uitnodiging tot betaling op te sturen. Met gevolg heb ik vandaag tijdelijke normale nummerplaat, in afwachting van mijn echte nummerplaat. Normaal zou ik eerstdaags de info van DIV moeten krijgen.
Ik heb een 3-tal opties doorgegeven aan de DS-Manager bij Tesla en zij doen dan de aanvraag naar beschikbaarheid, zelf kan je dit niet doen.

Hi,

Je kan probleemloos zelf een gepersonaliseerde plaat regelen.
Een goeie vriend van me heeft naar DIV in Oostende gereden, daar ter plaatse de beschikbaarheid van zijn keuze ( CAMARO ) laten nakijken en onmiddellijk laten vastleggen.
Hij had de bijdrage van € 1.000,- mee en heeft daar betaald.
2 dagen later werd ze door de postbode bij hem thuis afgeleverd.

Grtz.

Xavier
 
ReddyKilowatt, dat is ongelofelijk... eindelijk die tesla onder je kont, en er dan niet mee rijden :scared:? Komaan !



Voila, That's the spirit !:tongue:

We moeten de economie op alle vlakken draaiende houden he .... Net de centjes uitgegeven en we moeten terug zorgen dat er wat binnenkomt.... Maar zal deze week mijn schade wel inhalen hoor.
Ik merk op dat er geen verscheidenheid aan software versie's is op dit ogenblik; heb zelf nu 1.59.56 - loop ik nu achter of voor :wink:
 
Status gewijzigd naar "Uw Model S wordt voorbereid om opgehaald of geleverd te worden." We zijn in de laatste rechte lijn. Nu nog wachten op de nummerplaat en woensdagnamiddag pikken we de mooie nieuwe auto op :biggrin:
Mijn eerste accessoire is ook al binnen : Brodit ProClip en gsm-houder.

Wanneer wordt de auto gekoppeld aan de Tesla-account en wordt hij zichtbaar in de apps?