Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
:smile: T-day staat vast! 8 december mag ik hem gaan afhalen.:smile:
ophalen copy.jpg
 
Hoezo?
Nat: kun je Dual Motor mooi testen
Druk: kun je Auto Pilot mooi testen

[emoji3]


Haha heb rustig aan gedaan ;) Wat me trouwens wel meteen opviel is dat de geluidsinstallatie in een audi (Bang & Olufsen) echt stukken beter klinkt als deze in de Tesla. Zal nog even met wat instellingen spelen, maar anderen die hier "ervaring" mee hebben ?

aa..ik zie dat ik niet de enige bent ;)
Sound studio
 
Last edited:
Vandaag gebeld na 18.00! Mag de mijne vanaf Woensdag ophalen.
Na officiële aflevering gaat hij op groene platen naar mijn bedrijf aan de overkant, blijf in mijn "oude" rijden tot misschien Januari tenzij iemand mijn oudje meteen wil want dan zet Tesla hem wel op kenteken.
Dus stalken tot 2016 of toch nog verkopen als iemand komt.
Kan ik toch stiekem genieten.
 
Ik heb 115652, na bestelling gelijk een VIN en levering staat gepland voor jan /feb. Hoop stiekem nog op dit jaar!!

Vraag eens na wanneer productie gepland staat... zou inmiddels bekend moeten zijn... en dan even rekenen met snelst mogelijke route....
Nog maar 5 weken tot einde dit jaar, dus als die niet al op de band staat denk ik toch echt volgend jaar....
Wellicht kun je al wel dit jaar (als auto in haven binnen is) een btw factuur krijgen ivm vooraftrek, en evt stiekem al betalen ivm de MIA:biggrin:
 
Vraag eens na wanneer productie gepland staat... zou inmiddels bekend moeten zijn... en dan even rekenen met snelst mogelijke route....
Nog maar 5 weken tot einde dit jaar, dus als die niet al op de band staat denk ik toch echt volgend jaar....
Wellicht kun je al wel dit jaar (als auto in haven binnen is) een btw factuur krijgen ivm vooraftrek, en evt stiekem al betalen ivm de MIA:biggrin:

Productie staat gepland voor begin december. Gaat dus door jaar niet meer lukken[emoji23][emoji23]
 
Dan zou ik de levering gewoon nog iets verder naar achteren verplaatsen. Geeft n nog beter gevoel ;).

Inderdaad, precies wat ik destijds heb gedaan!
P85 besteld en toen hij onderweg was (na 3 maanden wachten) upgegrade naar P85D (om nog eens 5 maanden extra te kunnen wachten).
Toen hij dan eindelijk bij het SeC stond nog eens een week uitgesteld om buiten de rush van het einde kwartaal mijn QC te kunnen doen.
Maar dat is nog steeds peanuts tov de echte die hards van het eerste uur.
 
Inderdaad, precies wat ik destijds heb gedaan!
P85 besteld en toen hij onderweg was (na 3 maanden wachten) upgegrade naar P85D (om nog eens 5 maanden extra te kunnen wachten).
Toen hij dan eindelijk bij het SeC stond nog eens een week uitgesteld om buiten de rush van het einde kwartaal mijn QC te kunnen doen.
Maar dat is nog steeds peanuts tov de echte die hards van het eerste uur.

Ik heb er inderdaad bijna 3 jaar op gewacht. Ik weet niet of ik het geduld van jouw (masochistische) acties zou hebben gehad :) Aan de andere kant, ik ben van plan om een sig-Model III te bestellen, waarbij er niet vanuit ga dat de wachttijd daar veel korter zal zijn, ondanks alle toezeggingen. Of, misschien toont Farraday wel iets interessants op de aankomende CES :)
 
Vandaag is het precies twee maanden sinds ik mijn bestelling geplaatst heb. Een vriendin die haar bestelling een paar weken eerder gedaan had kan vrijdag haar cadeautje uitpakken en ik heb nog steeds niets gehoord... Je wordt er gek van

Ik heb 28 augustus besteld en 01 september bevestigd, en dat is morgen precies 3 maanden geleden. Wat ik nu weet is mijn "cadeautje" nu ergens aan boord van de "Maersk Kentucky" staat sinds 21 november en momenteel in de haven van Houston ligt te laden en te lossen. Daar vertrekt het zeeschip weer ergens omstreeks dit moment en gaat dan onderweg vanuit Houston nog naar Norfolk waar het 4 december aankomt en 5 december weer vertrekt om 13.00 uur voor de grote oversteek naar Europa. Mij hebben ze laten weten op 21 of 22 december te willen gaan uitleveren. Dus.... geduld.
 
Ik heb 28 augustus besteld en 01 september bevestigd, en dat is morgen precies 3 maanden geleden. Wat ik nu weet is mijn "cadeautje" nu ergens aan boord van de "Maersk Kentucky" staat sinds 21 november en momenteel in de haven van Houston ligt te laden en te lossen. Daar vertrekt het zeeschip weer ergens omstreeks dit moment en gaat dan onderweg vanuit Houston nog naar Norfolk waar het 4 december aankomt en 5 december weer vertrekt om 13.00 uur voor de grote oversteek naar Europa. Mij hebben ze laten weten op 21 of 22 december te willen gaan uitleveren. Dus.... geduld.
Mijn hoop is dat mijn autootje op hetzelfde schip zit. Maar een datum heb ik nog niet. Ik zal mijn verrekijker uit het vet halen en bij Hoek van Holland gaan posten.
 
Mijn hoop is dat mijn autootje op hetzelfde schip zit. Maar een datum heb ik nog niet. Ik zal mijn verrekijker uit het vet halen en bij Hoek van Holland gaan posten.

Ik zou nog niet gaan staan want het weer is slecht op dit moment. Voor dat je het weet heb je een longontsteking en wordt je ziek en kun je straks niet eens de auto ophalen als hij er eindelijk is. Ik zit gewoon lekker warm binnen en kijk op internet, via Marine Traffic.

Marine Traffic.png


Hij ligt momenteel nog steeds voor de kant in Houston.
 
en linksonder op de marinetraffic page nog genoeg afleiding zie ik. op een oude fiets...

Ik zou nog niet gaan staan want het weer is slecht op dit moment. Voor dat je het weet heb je een longontsteking en wordt je ziek en kun je straks niet eens de auto ophalen als hij er eindelijk is. Ik zit gewoon lekker warm binnen en kijk op internet, via Marine Traffic.

View attachment 102809

Hij ligt momenteel nog steeds voor de kant in Houston.