Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Bedoel je deze?

1010.jpg
 
Grappenmakers.

Nee, heb netjes een foto gekregen van mijn DS dat hij New York verlaat.

Liberty_Maersk.jpg


En als deze boot dan Rotterdam in binnengelopen, dan gaat hij met een kleinere naar Barge Terminal Tilburg.

BDF3096.jpg


Nee, komt allemaal helemaal goed.
"Vervoer over water, de juiste weg".
 
Mijn PD ging destijds van NY naar Norfolk naar..... Houston, terug naar Norfolk en is toen overgeladen vanwege tijdsverlies (nog net Q1 gehaald...)
Dus wel leuk om via marinetraffic.com je auto te volgen....

Er waren toen ook stakingen aan de gang. Murphy komt regelmatig om de hoek kijken bij Tesla, zeker tegen het einde van het jaar. Is er geen storm op komst? :scared:
 
Grappenmakers.

Nee, heb netjes een foto gekregen van mijn DS dat hij New York verlaat.

verlaat? hij zal bedoelen binnen vaart (of binnenvaart?) en met verlaat zal hij bedoelen "is verlaat"....

Ik zou wel alles even checken want dit schip vaart echt de haven IN.... :biggrin:

En de foto is niet eens vanuit New York genomen (maar vanuit New Jersey...) Ik zeg maar.....:rolleyes:

Voor de nieuwkomers op het forum: laat jullie niet afschrikken, dit is onze bezigheidstherapie terwijl we in afwachting van levering zijn...:cool:
 
Wat betreft het BTW foutje in mijn factuur: wordt opgelost. Was inderdaad niet correct.
Gek dat ik hier de enige was waar 't speelt (je zou zeggen dat ze de facturen niet met de hand maken toch ;) ).

Wat toevallig, kon vandaag ineens een factuur bij Mijn Tesla terugvinden welke gedateerd was op gisteren m.b.t. de aanbetaling van € 2.000 welke ik op 1 september gedaan had. Gefactureerd is een bedrag van € 1.652,89 exclusief BTW wat € 2.000 inclusief BTW wordt.

- - - Updated - - -

verlaat? hij zal bedoelen binnen vaart (of binnenvaart?) en met verlaat zal hij bedoelen "is verlaat"....

Ik zou wel alles even checken want dit schip vaart echt de haven IN.... :biggrin:

En de foto is niet eens vanuit New York genomen (maar vanuit New Jersey...) Ik zeg maar.....:rolleyes:

Voor de nieuwkomers op het forum: laat jullie niet afschrikken, dit is onze bezigheidstherapie terwijl we in afwachting van levering zijn...:cool:

Zucht... :crying:
Deze "bezigheidstherapie" voelt een beetje als een ontgroening voorafgaand om tot het corps van Teslarijders te mogen behoren.
Er zit niets anders op om deze "therapie" gewoon uit te zitten tot en met de aflevering.
Maar ik zal volhouden! :biggrin:
 
Zucht... :crying:
Deze "bezigheidstherapie" voelt een beetje als een ontgroening voorafgaand om tot het corps van Teslarijders te mogen behoren.
Er zit niets anders op om deze "therapie" gewoon uit te zitten tot en met de aflevering.
Maar ik zal volhouden! :biggrin:

We've all been there and done that, hoort er bij.
Het maakt de lol des te groter zodra hij er is.
Meest perfecte vorm van zelfkastijding! :wink:
 
Euh.... Bij Spyker kun/kon je via een webcam de vorderingen van de bouw van je auto 24/7 volgen.

Misschien wel, maar bij Spyker is het maar de vraag of je je auto ooit krijgt en ze intussen niet failliet zijn en je je aanbetaling kwijt bent. Daarbij is een Spyker voor mij en mij gezin niet echt praktisch en heb ik de centen er niet voor. Maar bestaat er ook een "Spykermotorclub" -forum vergelijkbaar met dit?