Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Wat staat er op de foto in de pdf die je kan downloaden met je bestelde configuratie? Geen idee wat de huidige stand van zaken is in de soap met de next gen achterbank. Het geeft aan hoe complex de logistieke keten is bij Tesla.

bij mij staan ze er niet op de foto achteraan :redface:
maar wel next gen optie in mijn lijst
nextgen.jpg
 
Als we dit positief willen benaderen kunnen we zeggen dat de kuipvorm achteraan vervelend is als je bvb kinderzitjes plaatst. Ik gebruik een fleecedeken onder het kinderzitje om dit op te lossen. Als je het vanuit design oogpunt benadert is het onbegrijpelijk dat Tesla bij een wagen in zo'n prijsklasse zo'n dingen doet.
 
ik heb er een kussentje (normaal voor buiten kuipstoeltjes) onder voor een kleine verhoging en dan een mat om de bekleding nog verder te beschermen en dat functioneert prima....
En als er al eens een ander achterin zit, dan krijgt tesla complimenten voor de goede zitvorm....:biggrin:
Hadden ze mij destijds echter alleen de voorstoelen voor de helft van de prijs geboden (zoals nu) dan had ik dat waarschijnlijk ook gedaan..
 
De staggerd setup is ook terug van weggeweest op de P??D-versies.

Volgens mij zijn dit telkens logistiek gedreven beslissingen. Toen die van mij werd geleverd was het blijkbaar zo dat de mensen met de donkergrijze velgen ze staggered kregen en de mensen met de lichtgrijze velgen non-staggered. Waarschijnlijk omdat de 9" brede velgen in lichtgrijs niet vlot beschikbaar zullen geweest zijn.

Achteraf bekeken heb ik veel geluk gehad. Next gen achterbank, staggered setup en de sportophanging!
 
Volgens mij zijn dit telkens logistiek gedreven beslissingen. Toen die van mij werd geleverd was het blijkbaar zo dat de mensen met de donkergrijze velgen ze staggered kregen en de mensen met de lichtgrijze velgen non-staggered. Waarschijnlijk omdat de 9" brede velgen in lichtgrijs niet vlot beschikbaar zullen geweest zijn.

Achteraf bekeken heb ik veel geluk gehad. Next gen achterbank, staggered setup en de sportophanging!
Dan heb je echt wel geluk gehad. De sportophanging was destijds een optie van € 6.600,- en die zit er nu niet meer op:eek:.