Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
net bericht gekregen mijne is net vertrokken in NY ;-) weet er iemand waar we die boten kunnen tracks had daar een post van gezien maar kan heb niet terug vinden

http://www.marinetraffic.com/

Als je de naam van de boot kent... rechtsboven invullen en volgen maar....

Overigens kan die ook nog via norfolk naar houston en dan weer naar norfolk gaan om daarna pas over te steken, evt. na overladen.... Gebeurt soms:wink:
 
http://www.marinetraffic.com/

Als je de naam van de boot kent... rechtsboven invullen en volgen maar....

Overigens kan die ook nog via norfolk naar houston en dan weer naar norfolk gaan om daarna pas over te steken, evt. na overladen.... Gebeurt soms:wink:

hmmmmmm ok bedankt DS stuurde mail met planning voor eind november .... crossing fingers en nu alles in orde brengen;-)
 
En ik maar turen, waar die blijft!
Zie nog niets komen!

container desiré.jpg
 

Grappenmaker!

Maar laten we hopen dat ze goed vastgezet worden aan dek, anders bellen ze straks op dat hij een deukje heeft opgelopen op zijn reis naar hier!
Of dat ze hem onderweg een beetje kwijt zijn en hij ergens dobbert op de grote oceaan.

ocean%20sea%20ships%20accident%20vehicles%20container%201600x1200%20wallpaper_www_wall321_com_66.jpg


Hopelijk ontwikkel ik hier geen nachtmerries voor diegene waarvan hun vierwieler onderweg is naar hier!
Want er kan veel verkeerd gaan onderweg!

article-2704093-1FEE815100000578-298_634x517.jpg


Is dat geen zilver grijze met turbinevelgen?
 
net bericht gekregen mijne is net vertrokken in NY ;-) weet er iemand waar we die boten kunnen tracks had daar een post van gezien maar kan heb niet terug vinden

WWL
vul je VIN in onder Cargo ID.
Met de mijne werkt het nog niet, maar als ik de laatste cijfers weghaal en opnieuw zoek krijg ik toch wel wat Tesla VINs te zien:
teslaboot.png


Als je dan op de VIN klikt krijg je meer details. Worden ze naar Bremerhaven gebracht? Ik dacht dat Rotterdam een logischere en snellere bestemming zou zijn..

De naam van de boot is vermeld. Zoek die dan op marinetraffic.com
 
Last edited:
Het tracen van de boot gaat volgens mij niet lukken omdat er geen "volledige" auto is ingeladen, dus het LOT hangt niet aan de VIN. Tesla haalt de Model S weer uit elkaar en dat gaat in stukken in de container. De containers gaan volgens mij wel gewoon naar Rotterdam.

Ik denk ook dat het op die manier tracken van de wagen enkel voor Scandinavië werkt. Daar worden ze met een RoRo naartoe gevaren.
 
Bij de opening van de assemblagefabriek, twee weken geleden, werd verteld dat de Tesla's inderdaad per container vanuit New York over zee naar Rotterdam gebracht worden, en dan vanuit Rotterdam per binnenvaartschip naar Tilburg.

IMG_2530.JPG


Je zou dus moeten weten op welke wie de deepsea-carrier is en dan proberen te achterhalen op welke zeeboot ze meegaan. Zal niet zo eenvoudig te vinden zijn ben ik bang, uit security overwegingen. Uit de prefix van de container op de foto is in ieder geval op te maken dat het om MEARSK gaat als carrier. Moet je alleen nog het specifieke containernummer weten. Dan kun je via http://msku.container-tracking.org weer achterhalen waar de betreffende container is. De container van de foto bijvoorbeeld is op 14 september binnen gekomen in Rotterdam bij de Delta Terminal op de Maasvlakte. Dit kan kloppen want de foto is van 25 september.

Knipsel.JPG
 
Last edited: