Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wat de andere automerken doen

This site may earn commission on affiliate links.
Dyson: normaal gesproken wordt ieder initiatief voor puur elektrisch rijden op dit forum toegejuicht, maar nu levert het een hoop Dyson bashing op, waarbij "off topic" allerlei producten een review krijgen. Onwenselijk om dit initiatief af te kraken alsof het dieseltjes, foutlanders of andere geliefkoosde onderwerpen van spot zijn op dit forum.

On topic: ik ben nieuwsgierig waarmee Dyson gaat komen. In ieder geval iemand die bewezen heeft buiten de box te durven denken en te investeren. Dat kan alleen maar toegejuicht worden - zeker als er miljarden ingaan. of en wat er uit komt zien we dan wel weer.
Trouwens ook wel prettig dat er ook zoiets in Europa ontstaat dan altijd maar weer in CA.

Off topic: ik heb zowel Miele als Dyson stofzuiger gehad. Allebei in het duurste segment. Bij mij wint Dyson afgetekend. Dus ik heb ook de "kruimeldief" van Dyson voor in de auto (ik sta in een parkeergarage en kan dus niet met een normale stofzuiger bij de auto komen). Zelfs met hondenharen geen probleem voor de Dyson om die weg te zuigen ook de batterij houdt het prima vol totdat ik de hele auto gehad heb.
 
Dyson: normaal gesproken wordt ieder initiatief voor puur elektrisch rijden op dit forum toegejuicht, maar nu levert het een hoop Dyson bashing op, waarbij "off topic" allerlei producten een review krijgen. Onwenselijk om dit initiatief af te kraken alsof het dieseltjes, foutlanders of andere geliefkoosde onderwerpen van spot zijn op dit forum.

On topic: ik ben nieuwsgierig waarmee Dyson gaat komen. In ieder geval iemand die bewezen heeft buiten de box te durven denken en te investeren. Dat kan alleen maar toegejuicht worden - zeker als er miljarden ingaan. of en wat er uit komt zien we dan wel weer.
Trouwens ook wel prettig dat er ook zoiets in Europa ontstaat dan altijd maar weer in CA.

Off topic: ik heb zowel Miele als Dyson stofzuiger gehad. Allebei in het duurste segment. Bij mij wint Dyson afgetekend. Dus ik heb ook de "kruimeldief" van Dyson voor in de auto (ik sta in een parkeergarage en kan dus niet met een normale stofzuiger bij de auto komen). Zelfs met hondenharen geen probleem voor de Dyson om die weg te zuigen ook de batterij houdt het prima vol totdat ik de hele auto gehad heb.
Ik zag dat je mij een disagree toebedeelde voor het weergeven van mijn slechte ervaring met Dyson.
Dat is wat vreemd, want je kunt het toch niet oneens zijn met mijn mening? Je kunt alleen een andere ervaring hebben.
Daarom geen disagree van mij voor jouw goede ervaring met Dyson.
 
je moet het toch maar bedenken, zeg ik:rolleyes:

Wel, het toepassen is ook al geen slecht idee. De mannen verkopen wel 10 miljoen wagens per jaar hé, daar kan je dus snel heel wat bruikbare feedback van terugkrijgen. Ik kan me ook voorstellen dat vooraleer FSD een feit wordt de Europese regelgever eisen stelt inzake de communicatie van die data tussen merken/systemen onderling (en wellicht later zelfs de communicatie tussen wagens onderling) dus ook daar kan het helpen als de VW-groep op de trein springt.
 
Ik zag dat je mij een disagree toebedeelde voor het weergeven van mijn slechte ervaring met Dyson.
Dat is wat vreemd, want je kunt het toch niet oneens zijn met mijn mening? Je kunt alleen een andere ervaring hebben.
Daarom geen disagree van mij voor jouw goede ervaring met Dyson.

mijn "disagrees" waren meer gericht op het feit dat iemand 2,5mld in ontwikkeling van electrische auto's steekt en dat het draadje zich begon te ontwikkelen op een review voor Dyson stofzuigers en meer. Die kunnen bij kieskeurig.nl, kassa.nl etc.
 
  • Like
Reactions: ErnstT
Ik zag dat je mij een disagree toebedeelde voor het weergeven van mijn slechte ervaring met Dyson.
Dat is wat vreemd, want je kunt het toch niet oneens zijn met mijn mening? Je kunt alleen een andere ervaring hebben.
Daarom geen disagree van mij voor jouw goede ervaring met Dyson.
We gaan wel heel erg offtopic, maar waarom zou iemand niet oneens kunnen zijn met jouw mening? Als ik een andere mening ben toebedeeld, ben ik het toch echt oneens met jouw mening.

Kom maar op met die disagree!
 
mijn "disagrees" waren meer gericht op het feit dat iemand 2,5mld in ontwikkeling van electrische auto's steekt en dat het draadje zich begon te ontwikkelen op een review voor Dyson stofzuigers en meer. Die kunnen bij kieskeurig.nl, kassa.nl etc.
Dat mag zo zijn, maar je geeft mijn post een disagree. Als je het met mijn mening niet eens bent schrijf je liever de reactie die je even later schrijft in post nr. 1482.
 
Dat mag zo zijn, maar je geeft mijn post een disagree. Als je het met mijn mening niet eens bent schrijf je liever de reactie die je even later schrijft in post nr. 1482.

Ik heb het stilaan door... .
Een mening hebben en verkondigen die ietwat tegen de 'flow' ingaat mag niet meer.
Ga er niet veel woorden meer aan vuil maken, maar ik ben 27 jaar electrotechnicus en krijg die dingen ( die defect zijn, de goeie natuurlijk niet ) voorgeschoteld en na die jaren ervaring kan ik toch wel een mening vormen zeker? Enfin, gooi maar disagrees en wat ik denk doet er toch niet toe, dus go go Dyson, ga ervoor en diegene die het kopen, heb er succes mee ! Ik trek er mijn conclusies uit en ga hier op het forum maar mijn mening voor mij houden. Factum est !
 
Dyson kan succesvol zijn als ze niet het luxe segment betreden en goedkope relatief mooie autos gaan verkopen maar dan ben ik nog steeds van mening dat alle overige merken naast Tesla bij Tesla aankloppen om het supercharger netwerk te mogen gebruiken en dan zien wij wat Elon van plan was, niet verdienen op de autos maar op lange termijn verdienen op het netwerk.

Waarom ik dit denk is omdat hij de plannen om een elektrische auto te bouwen open source heeft gemaakt, laat ze allemaal een elektrische auto bouwen en dan opeens zelf erachter komen dat ze hun klanten niet kunnen voorzien van snel laden want alle strategische plekken zijn al van Tesla (hotels, restaurants, grote winkelcentra, etc etc). Het is dus voordeliger om Tesla enkel centen te betalen over de KWH ipv zelf een netwerk aanleggen.

Enkel mijn mening en theorie.
 
  • Informative
Reactions: Qualiture
we can agree to disagree..
ik constateer een zekere overgevoeligheid, de duimpjes zeggen mijns inziens correct vertaald "eens" of "oneens". En je kan het dus met elke mening eens of oneens zijn. De duimpjes maken het mogelijk om dat met 1 klik te doen in plaats van een geschreven gemotiveerd betoog. Ik ben blij met alle comments, geschreven of geklikt, dus kom er maar in!