You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Joske Reandor interessante info. Die 60 kWh is voor hoeveel km? Zo zegt het niet veel. En werd dat meerverbruik berekend op basis van de boordcomputer of op basis van het reële energieverbruik?
Net iets meer dan de helft 46% accu gereden.
Met mijn standaard ww verkeer, ik niet boven de 101 km per uur gereden! En rustig opgetrokken. In de ochtend 6/7 graden, gisteren wind en regen en niet boven de 10 graden gereden. Verwarming 18 graden.
Ik weet nu dat met deze temperaturen en veel al snelweg deze MYRW echt zuinig is!!
Wanneer het rond de 15 graden is zal ik een nieuwe poging doen.
echt heel blij wat je dus met aanpassing rijstijl kan bereiken. Nu vind ik steeds in mijn binnenspiegel kijken minder leuk dan vooruit kijken. Voordeel van 100 rijden dat Flitsmeister niet aan hoeft
Joske Reandor interessante info. Die 60 kWh is voor hoeveel km? Zo zegt het niet veel. En werd dat meerverbruik berekend op basis van de boordcomputer of op basis van het reële energieverbruik?
Dat kan. Bij Tesla wordt Wh/km gebruikt wat eigenlijk korter is. Zo is "134 Wh/km" precies hetzelfde als "13.4 kWh/100km". Het scheelt een punt, een 'k' en het getal 100. Geen idee waarom de rest zo graag kWh/100km gebruikt. Waarschijnlijk omdat dat het meest lijkt op liter/100km?