Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.1 Beschikbaar ?

This site may earn commission on affiliate links.
Mij werd wel gevraagd of er €500,- bij kon voor de extra software die de nieuwe hardware zou activeren. Ik denk eerder dat dit het probleem is. Ik heb hiervoor akkoord gegeven aangezien er ook €500 retour zou komen vanwege de parkeersensoren die nu in het nieuwe pakket zitten. Echter, en deze discussie heb ik eerder gevoerd op het forum, zitten er weer geen mistlampen in mijn Tesla; iets dat ook standaard in het nieuwe tech-pakket zit. Ik zou dus eerder contact opnemen met Tesla als je die €500 hebt betaald voor het extra stukje software

Idem, wel parkeersensoren besteld geen mistlampen. Ik heb gebeld met Tesla en begrepen dat uiteindelijk iedereen met de hardware ook de software krijgt, maar dat duurt dus wat langer. Op het amerikaanse forum zijn wel verschillende mensen uit hun plaat gegaan over het sensoren/mistlampen issue (als je ook mistlampen had besteld, krijg je dan 500 euro terug??? dat soort problemen...)
 
Ik heb ook nog steeds geen TACC!

Nou, vooruit dan. Maar dan niet meer zeuren, hé. :)

d1ab088ff15db5f2ba5a738d49508981.jpg
 
Ook 116 binnen. Zie geen verschil. Update zou weer 1 uur en 40 minuten duren. Uiteindelijk in 50 minuten gefixed.

en misschien heb ik niet op zitten letten maar was het bij 6.1 of daarvoor al als je de "apps" op de bovenste balk aanklikt bijvoorbeeld navigatie of browser dat je dan bovenin in kleine schermpjes kan bepalen of ze onder of boven gezet moet worden?

heel handig!
 
Ben ik in de war, of is de tow mode verdwenen? Volgens de handleiding zou hij onder e-brake moeten staan. Daar zie ik nu wel iets nieuws volgens mij: een soort noodknop om alle systemen uit te zetten. Moet wel toegeven me nooit zo in de functies verdiept te hebben, maar het vlot vinden van de tow mode is wel handig als de 12v accu het begeeft.
 
Voor ons 'classic' rijders, om te zien wat we missen: Tesla Model S Adaptive Cruise and Auto High Beam demo - YouTube

Ja, ik voel me nu ook een "Classic" driver. Voelde ik me in december 2013 nog de eigenaar van de meest geavanceerde auto op dat moment, denk ik nu dat ik beter een jaartje of wat had kunnen wachten met het bestellen van mijn Tes. Aan de andere kant, mijn "oude" Tes ligt nog steeds jaren voor op alle andere automerken en ik ben er nog steeds heel gelukkig mee. Ik maak mezelf blij met het gevoel dat ik toch bij de eerste Tesla owners was en dat ik er in blijf rijden totdat het een klassieker wordt. Gezien de huidige ontwikkelingen zal dat niet meer zolang duren.....
 
Ja, ik voel me nu ook een "Classic" driver. Voelde ik me in december 2013 nog de eigenaar van de meest geavanceerde auto op dat moment, denk ik nu dat ik beter een jaartje of wat had kunnen wachten met het bestellen van mijn Tes. Aan de andere kant, mijn "oude" Tes ligt nog steeds jaren voor op alle andere automerken en ik ben er nog steeds heel gelukkig mee. Ik maak mezelf blij met het gevoel dat ik toch bij de eerste Tesla owners was en dat ik er in blijf rijden totdat het een klassieker wordt. Gezien de huidige ontwikkelingen zal dat niet meer zolang duren.....
In 2013 waren de subsidies en de bijtelling een stuk interessanter dan in 2014. Vooral daar ben ik een stuk blijer mee dan bijvoorbeeld auto high beam. Had m'n BMW ook, en nog steeds moest je handmatig groot licht uitzetten omdat je per ongeluk mensen toch verblind.