Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

V6.1 Beschikbaar ?

This site may earn commission on affiliate links.
vanochtend weer een melding voor update en ik zit al op 116. zo maar eens installeren op kantoor. file op de a27 is al erg genoeg:smile:

Vanmorgen ook een update melding en zit ook al op 116. Staat nu te installeren... Het kan precies niet op ineens... Op 1 maand 6.0 - 6.1.113 - 6.1.115 - 6.1.116 en nu nogmaals...
Zullen wel kleine undocumented features zijn die eruit moeten gehaald worden...
 
Ik heb ondervonden dat nu de rechter knopjes op het stuur een andere indeling hebben, ik toch nog steeds automatisch het middelste scroll-wieltje indruk om in het menu te komen.

Echter heeft deze nu de functie "toevoegen/verwijderen als favoriet" (als je muziek van Tune-in afspeelt). Voor het toevoegen of verwijderen is geen bevestiging nodig. Zo kun je zonder het door te hebben, je hele playlist (die is gebaseerd op favorieten) aan gort helpen.

Deze wijzigingen worden vervolgens ook 'gesynced' naar je online Tune-in account. Dus pas maar op, want voor je het weet is je Tune-in account compleet opgeschoond qua favorieten :)
 
Inderdaad. Met name als je een telefoongesprek wilt eindigen via druk op scrollwheel: als de ander je net voor is, heb je een favoriet verwijderd :(

haha inderdaad. Maar ik hoop meestal maar dat de ander wel ophangt.


Off Topic: dat gezegd hebbende had ik vanochtend iets grappigs: ik was klaar met een gesprek met callcenter van de Media Markt.
Ik ging er vanuit dat zij wel zou ophangen dus ik zal alweer in een ander schermpje op de iPhone.
2 minuten later over de carkit:


MM: "Meneer, u heeft nog niet opgehangen!"
Ik: "O hallo, welkom terug"
MM: "Kunt u s.v.p. het gesprek beeidigen?"
Ik: "Ehm, ja dat kan ik wel, maar kunt u dat dan niet?"
MM: "hmm, kunnen wel maar ik heb liever dat u ophangt"
Ik: "okay, dus als ik niet ophang luisteren we over 30 minuten nog naar elkaars zwijgen?"
MM: "In theorie wel ja"
Ik: "Oh wat apart. Gewoon uit interesse: waarom hangen jullie niet op?"
MM: "We hebben liever dat de klant dat doet"
Ik: "...want.... dat krijg je strafpunten omdat niet niet klant/servicegericht bent??"
MM: "Daar mag ik niks over zeggen, sorry"
Ik: "Okay, nou, doei dan maar!"
 
haha inderdaad. Maar ik hoop meestal maar dat de ander wel ophangt.


Off Topic: dat gezegd hebbende had ik vanochtend iets grappigs: ik was klaar met een gesprek met callcenter van de Media Markt.
Ik ging er vanuit dat zij wel zou ophangen dus ik zal alweer in een ander schermpje op de iPhone.
2 minuten later over de carkit:


MM: "Meneer, u heeft nog niet opgehangen!"
Ik: "O hallo, welkom terug"
MM: "Kunt u s.v.p. het gesprek beeidigen?"
Ik: "Ehm, ja dat kan ik wel, maar kunt u dat dan niet?"
MM: "hmm, kunnen wel maar ik heb liever dat u ophangt"
Ik: "okay, dus als ik niet ophang luisteren we over 30 minuten nog naar elkaars zwijgen?"
MM: "In theorie wel ja"
Ik: "Oh wat apart. Gewoon uit interesse: waarom hangen jullie niet op?"
MM: "We hebben liever dat de klant dat doet"
Ik: "...want.... dat krijg je strafpunten omdat niet niet klant/servicegericht bent??"
MM: "Daar mag ik niks over zeggen, sorry"
Ik: "Okay, nou, doei dan maar!"
:biggrin:

Over die favorieten is inderdaad erg vervelend. Daarom selecteer ik hem maar op bv. Climate control. Dan zet je hoogstens de verwarming uit/aan. :)
 
haha inderdaad. Maar ik hoop meestal maar dat de ander wel ophangt.


Off Topic: dat gezegd hebbende had ik vanochtend iets grappigs: ik was klaar met een gesprek met callcenter van de Media Markt.
Ik ging er vanuit dat zij wel zou ophangen dus ik zal alweer in een ander schermpje op de iPhone.
2 minuten later over de carkit:


MM: "Meneer, u heeft nog niet opgehangen!"
Ik: "O hallo, welkom terug"
MM: "Kunt u s.v.p. het gesprek beeidigen?"
Ik: "Ehm, ja dat kan ik wel, maar kunt u dat dan niet?"
MM: "hmm, kunnen wel maar ik heb liever dat u ophangt"
Ik: "okay, dus als ik niet ophang luisteren we over 30 minuten nog naar elkaars zwijgen?"
MM: "In theorie wel ja"
Ik: "Oh wat apart. Gewoon uit interesse: waarom hangen jullie niet op?"
MM: "We hebben liever dat de klant dat doet"
Ik: "...want.... dat krijg je strafpunten omdat niet niet klant/servicegericht bent??"
MM: "Daar mag ik niks over zeggen, sorry"
Ik: "Okay, nou, doei dan maar!"

:biggrin:. Krankzinnig gesprek natuurlijk dit. Zulke gesprekken maken mij altijd erg nieuwsgierig naar de redenen "waarom" ....
 
:biggrin:. Krankzinnig gesprek natuurlijk dit. Zulke gesprekken maken mij altijd erg nieuwsgierig naar de redenen "waarom" ....
Die verklaring kan ik wel verzinnen. Het verbreken door de agent is een signaal van een misschien niet goed verlopen gesprek.
In hun call center applicatie wordt geregistreerd wie het gesprek verbreekt. In het kader van Big Brother moeten alle gesprekken waar de call center agent
het gesprek verbreekt worden teruggeluisterd door de teamleider. Dit om te beoordelen of er wel juist en klant/servicegericht is gehandeld.

De agent scoort dus geen (bonus)punten als hij zijn direct leidinggevende opzadelt met het terugluisteren van dergelijke gesprekken, zelfs al verlopen die gesprekken an sich correct.
 
Die verklaring kan ik wel verzinnen. Het verbreken door de agent is een signaal van een misschien niet goed verlopen gesprek.
In hun call center applicatie wordt geregistreerd wie het gesprek verbreekt. In het kader van Big Brother moeten alle gesprekken waar de call center agent
het gesprek verbreekt worden teruggeluisterd door de teamleider. Dit om te beoordelen of er wel juist en klant/servicegericht is gehandeld.

De agent scoort dus geen (bonus)punten als hij zijn direct leidinggevende opzadelt met het terugluisteren van dergelijke gesprekken, zelfs al verlopen die gesprekken an sich correct.

Zoiets zal het zijn inderdaad.
Ik zie wel een mooi pressie-middel in. Als een call agent niet echt in de meewerkmodus zit wat betreft datgene wat jij wil bereiken:

'Mevrouw, als u me nu niet gaat helpen ga ik zometeen gewoon niet ophangen hoor, lekker puh!'

Hahaha
 
Ja, ik voel me nu ook een "Classic" driver. Voelde ik me in december 2013 nog de eigenaar van de meest geavanceerde auto op dat moment, denk ik nu dat ik beter een jaartje of wat had kunnen wachten met het bestellen van mijn Tes. Aan de andere kant, mijn "oude" Tes ligt nog steeds jaren voor op alle andere automerken en ik ben er nog steeds heel gelukkig mee. Ik maak mezelf blij met het gevoel dat ik toch bij de eerste Tesla owners was en dat ik er in blijf rijden totdat het een klassieker wordt. Gezien de huidige ontwikkelingen zal dat niet meer zolang duren.....
Ik heb zelf de versie met autopilot hardware, geproduceerd precies in de tweede week dat dat werd toegevoegd. Dus bij het bestellen wist ik het niet eens. Als het op een paar weken aankomt is het het wachten wel waard, maar een jaar zeker niet. Dan kun je beter al een jaar rondrijden in een Tesla :)