Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Was gisteren sinds lange tijd weer eens in Zevenaar. Kwam met 3 km over aan en we stonden er met ons tweeën. Laad snelheid extreem laag. Zelfs van stall gewisseld. Werd het iets beter van, maar niet veel. Ik gebruik wekelijks superchargers in met name Duitsland. Eigenlijk altijd prima. Zevenaar heb ik altijd problemen. Ben ik de enige?
 
Was gisteren sinds lange tijd weer eens in Zevenaar. Kwam met 3 km over aan en we stonden er met ons tweeën. Laad snelheid extreem laag. Zelfs van stall gewisseld. Werd het iets beter van, maar niet veel. Ik gebruik wekelijks superchargers in met name Duitsland. Eigenlijk altijd prima. Zevenaar heb ik altijd problemen. Ben ik de enige?
Zevenaar is een van de eerste SuC in NL. Is inderdaad minder snel dan de recent opgeleverde of uitgebreide SuC.
 
Sta nu te laden in Amsterdam, 2 SuC’s stuk en volgens technical support staan er een aantal op een gereduceerde snelheid.
Wel een “gezellige” drukte in de koffiecorner als ik met m’n blije kop nog even vriendelijk gedag zeg. Ik kon me nog net inhouden om “en hebben we er allemaal nog een beetje zin in???!!!” er niet uit te gooien. #lastigpubliekvanavond ;)
 
Kl*te.
20171005_212833-800x600.jpg
 
Ziet eruit als Nebennes, Noorwegen.
Breukelen ben ik trouwens woensdag nog gaan kijken, niets wat op een begin van een SuC leek.
Als ze eenmaal beginnen is het een kwestie van weken. Ik weet nog van de tijd begin 2014 toen er bijna niets was, dat we nadien daadwerkelijk elke nieuwe SuC gingen testen en nu, een paar jaar later, hebben we een veelvoud. Straks ook Emmeloord met 10 stalls heb ik gelezen. Staat niet eens op de aan ons gepubliceerde planning.

Nu ligt aandacht bij komende wintersport en daar zien we ineens een flink aantal SuC's met veel stalls oppoppen.
 
Gewoon dwars erachter zetten, lijkt me dat de stekker er wel in moet passen.
dat zou ik normaal wel doen, maar :
1. dan is de ganse parking (met alle sucs) geblokkeerd : er is maar 1 rijvak voor in én uit.o_O
2. die kerel (m/v;)) zit waarschijnlijk in het hotel tot 's ochtends; hij/zij zou het nooit merken.
3. de party was voorbij; ik was volgeladen en vertrok.
;)