Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Er stonden 8 stoeltjes, dus wellicht 8 stalls? Volgens de manager moesten de 22kW laders gebruikt worden. Ik wacht nog op mijn tweede Tesla, was dus met een ICE. Hoefde dus (helaas) niet te laden. Vandaag 900 km terug uit Lyon. Erg rustig op de weg, had nu zeker veel gebruik kunnen maken van de Autopilot. Moet nog even geduld hebben.
 
En het blijft maar doorgaan...

Thu, Dec 17 2015addHanzhong-Dahan HotelOpen
Thu, Dec 17 2015addNantong-Shimao PlazaOpen
Thu, Dec 17 2015addZhongshan-Baihui PlazaOpen
Thu, Dec 17 2015addHong Kong-Pacific PlaceOpen
Thu, Dec 17 2015addHong Kong-Festival WalkOpen
Thu, Dec 17 2015addAix-en-Provence, Arc de Meyran, FranceOpen
Thu, Dec 17 2015updateKaiserslautern Eselsfürth, GermanyOpen
Thu, Dec 17 2015addPrague, Czech RepublicPermit
 
Nog niet zo lang geleden ging ik met mijn ICE "bunkeren", hoe noemen we het nu?
Aan de stekker leggen?

Gisteren maar even getest of de SuC -optie werkt. Geladen met een kleine 500km/uur.

IMG_2923.JPG


Stond er in Zevenaar bij aankomst met nog ééntje, bij het AC -restaurant even een salade genuttigd, en toen ik vertrok kwam nog een Duitse S buurten.

IMG_2925.JPG
 
Metz - Beaune is 320 km. Moet dus te doen Zijn. Ik vond de weg via Nancy (heb de route via de snelweg gevolgd, dus niet de route die de Nav voorstelt) best goed te doen. Is wel om maar niet meer dan 15 min.

Wij vertrekken altijd tussen 2 en 3 uur 's nachts in Brecht en laden heel kort in Metz en gaan dan naar Nancy om te laden en te ontbijten, valt altijd goed mee en goeie plek voor een ontbijt.
Morgen vroeg zijn we weer op weg naar La Trëve (omgeving Bedarieux)
 
Gisteren avond alleen in Moers.
20151224_190524.jpg

Deze morgen was het zeer druk hier in het hotel wegens brunch.
Er stonden 3 NL tesla s aan de lader en ik kwam er ook bij staan om nog wat bij te vullen. Omdat de parking vol stond kwam er een Duitser met een audi naast me op een SuC plek staan.
Ik moet hem blijkbaar heel vies bekeken hebben want hij vertrok weer nadat hij in mijn richting gaf gekeken:wink:
Nu zijn ze terug van onze uitstap. Een plek met een volvo er op met genoeg plaats op de parking.
20151225_152018.jpg