Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Toen ik om 16u30 in Gent aankwam met nog 60km restant was het telkens een 1 wel - 1 niet bezetting.
Drankjes en versnaperingen in de D-Lys waren delicious.
Bij vertrek om 17u40 stond ik alleen en kwam er net een witte aangereden toen ik de foto maakte.

IMG_1499.JPG


Jochen, je bent je co-piloot in de auto vergeten... .
 
Toen we aankwamen in Gent zaten onze 'buren' nog in de auto, ze kwamen pas later de D-lys binnen.
Ik kreeg geen herkenning, niet alle Tesla rijders zijn hier op het forum aanwezig, maar 't is toch spijtig dat we van menig o.w.v. ontbrekende gezichten in de avatars geen foto en dus geen gezicht kennen.
Toch blij dat ik in Aartselaar zo'n Tesla jack gekocht heb, ik draag het bijna continu in het weekend en het geeft een goede herkenning... .
 
Toen ik om 16u30 in Gent aankwam met nog 60km restant was het telkens een 1 wel - 1 niet bezetting.
Drankjes en versnaperingen in de D-Lys waren delicious.
Bij vertrek om 17u40 stond ik alleen en kwam er net een witte aangereden toen ik de foto maakte.

View attachment 102580

Jochen, je bent je co-piloot in de auto vergeten... .

Niet alleen mijn co piloot, mijn 2 koters zaten ook achteraan. We hadden er net een dagje efteling opzitten. S morgens even gaan superchargen in Oosterhout, maar daar trok ik slechts een 150 km/h binnen. Het viel me wel op dat de plug wat speling had. Misschien had niet alles contact? Geen idee. S avonds in gent was het meteen beter laden aan pakweg 400 - 500 km/h.
Aangenaam in de efteling: er staan enkele laadpalen dichtbij de ingang, hoef je meteen niet zo ver te stappen...
Ik zet binnenkort mijn avatar er ook op :smile:
 
Dat is nog niets -;) Bij het SuC Carpiano bij Milaan staan de dames van plezier op 100 meter afstand.

Lossen tijdens laden zeg maar -;)

Ik liet een Italiaanse vriend van me mijn auto zien. Uiteraard ook gereden en gelijk heb ik hem vol enthousiasme verteld over wat de SuC's allemaal zijn. "Altijd op redelijke plekken met wat te doen in de buurt" zei ik. We reden hier heen en hij keek al raar: hij kende de buurt wel een beetje...

Ik wist niet wat ik zag: een huis van plezier op een loopafstand en de tippelaars in de berm. Ik was daar dus zaterdagmiddag om 13.00....

Ik heb er wel om gelachen eigenlijk, maar het was wel een rare plek (het Ibis hotel waar de SuC aan lag was prima trouwens).
 
Ik liet een Italiaanse vriend van me mijn auto zien. Uiteraard ook gereden en gelijk heb ik hem vol enthousiasme verteld over wat de SuC's allemaal zijn. "Altijd op redelijke plekken met wat te doen in de buurt" zei ik. We reden hier heen en hij keek al raar: hij kende de buurt wel een beetje...

Ik wist niet wat ik zag: een huis van plezier op een loopafstand en de tippelaars in de berm. Ik was daar dus zaterdagmiddag om 13.00....

Ik heb er wel om gelachen eigenlijk, maar het was wel een rare plek (het Ibis hotel waar de SuC aan lag was prima trouwens).

Straks kopieren die dames die borden nog; "Max 15 minutes charging"