Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Laatste stop, Chambery eindelijk een andere Tesla... Fransman.
Overigens bij Maçon La Veuille Ferme ... Fermee! Gen koffie, geen toilet. De dames waren not amused...
95b1d677eed31b6ed644a63157e61632.jpg
18335a8d0f42ea4ce7409a806af84e8a.jpg
7ce8e31589d6d00b87b3af26ab3dafd9.jpg
ad72a5d2988b0b57bb4be3156c3f60c6.jpg
 
Het verraderlijke is dat de stekker wel past en hij klikt alsof hij gaat laden, dan loopt men weg in de veronderstelling dat er 3,7Kw doorheen gaat. Maar de handshake mislukt dus niks stroom.

Gelukkig voor hen dat de handshake mislukt, anders was het spectaculair vuurwerk geworden. Dan zou het misschien ook meteen de laatste keer geweest dat iemand inplugt op een SuC zonder tesla[emoji6]
 
Gisteren avond alleen in Moers.
View attachment 105418
Deze morgen was het zeer druk hier in het hotel wegens brunch.
Er stonden 3 NL tesla s aan de lader en ik kwam er ook bij staan om nog wat bij te vullen. Omdat de parking vol stond kwam er een Duitser met een audi naast me op een SuC plek staan.
Ik moet hem blijkbaar heel vies bekeken hebben want hij vertrok weer nadat hij in mijn richting gaf gekeken:wink:
Nu zijn ze terug van onze uitstap. Een plek met een volvo er op met genoeg plaats op de parking.
View attachment 105419

Ga jij daar staan:scared: ik zet me altijd uiterst links tegen die struiken dan kan er maar langs 1kant iemand naast me staan.

Trouwens, als jullie daar zondag nog zijn kunnen we samen middageten eten.
 
Last edited:
Het verraderlijke is dat de stekker wel past en hij klikt alsof hij gaat laden, dan loopt men weg in de veronderstelling dat er 3,7Kw doorheen gaat. Maar de handshake mislukt dus niks stroom.

Wat vreemd: zou toch niet moeten passen. Er zit een extra lipje bovenaan in de suc stekker. En als het goed is heeft alleen Tesla een inkeping waardoor het past.
ImageUploadedByTapatalk1451117737.602796.jpg
 
Gisteren wou ik nog gaan controleren of hij wel degelijk vast zat in de Volvo, maar deze was toen al weg. Straks zal ik eens gaan kijken of het lipje er nog is.
Het lipje is er niet meer. Wel in de recente auto maar niet in de recente SuC
20151226_093726.jpg

20151226_093755.jpg

Wel heb ik net iets opgemerkt. Mijn auto staat vlak naast de laatste SuC. Toen ik er aan kwam stond mijn klepje open. Na de foto deed ik het dicht.
Toen ik een foto wou nemen van de kabel van de SuC sprong mijn klepje terug open.
Zonder Op het knopje van de stekker te drukken.
Dit heb ik een aantal keer geprobeerd en telkens bij het uit en inhaken van de kabel sprong het klepje open. Nu ik er aan terug een heb ik al enkele malen gehad dat mijn klepje bij het verlaten van de SuC nog open stond terwijl ik zeer goed wist dat ik het dicht had gedaan.
Nog even een controle gedaan en het lijkt er op dat bij een aantal kabels het knopje ingedrukt blijft zitten.
 
Last edited: