Tampert
Member
RandstadgedragPrima dan kun je meteen deze SuC afstoffen als je er bent.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RandstadgedragPrima dan kun je meteen deze SuC afstoffen als je er bent.
Laat daar idd geen misverstand over zijn@HWS heeft geen fijne avond...
Edit: om misverstanden te vermijden:
Like, maar ik bedoelde Utrecht.Laat daar idd geen misverstand over zijn
Nootdorp komt er; Desnoods een CiC
Het enige waar Hendrik zich zorgen over hoeft te maken is dat ik m eerder spot
Weet er iemand wie het aanspreekpunt is bij Tesla (Amsterdam?) met betrekking tot de SuC? Men kan moeilijk de struisvogel blijven uithangen mbt tot geblokkeerde SuCs door ICE.
Heb al meermaals het idee gehad om de pers aan te spreken en een ludieke actie te doen met een eigenaar van een pompstation (mits zijn akkoord natuurlijk) om gedurende paar minuten de pompen te bezetten met elektrische wagens. Kwestie van de mensen even wakker te schudden en aan te tonen, wat de impact is van het blokkeren van laadpunten.
Anderzijds zou er toch een duidelijk berichtgeving van Tesla moeten komen om dit aan te pakken. Of is dit enkel een belgisch probleem ?
Waar baseer je dat eigenlijk op?
Als je nu had geschreven "daar rijden nog wel heel weinig Tesla's... dat klopt wel.
Klopt, ik heb er liever geen in m'n achtertuin. Maar Utrecht zou mij erg helpen om ff 5 min. te laden om thuis te komen. Daar gebruik ik Dordrecht ook nogal eens voor omdat Oosterhout zo ver vd A16 ligt.Like, maar ik bedoelde Utrecht.
CIC komt bij het nieuwe grootste winkelcentrum van NL in Leidschendam. Ook een bij Stadshart Zoetermeer.
Dito! Hier hetzelfde. Bovendien is Utrecht het meest centrale kruispunt in ons land. Daar zou je er zeker één verwachten.....Klopt, ik heb er liever geen in m'n achtertuin. Maar Utrecht zou mij erg helpen om ff 5 min. te laden om thuis te komen. Daar gebruik ik Dordrecht ook nogal eens voor omdat Oosterhout zo ver vd A16 ligt.
Mij leek jouw achtertuin juist een handige plekKlopt, ik heb er liever geen in m'n achtertuin. Maar Utrecht zou mij erg helpen om ff 5 min. te laden om thuis te komen. Daar gebruik ik Dordrecht ook nogal eens voor omdat Oosterhout zo ver vd A16 ligt.
Anco, je leeft nog? Vorige week met stickers onderweg naar @BobbyKings zag ik je S staan, maar ik dacht, als je niets post, krijg je ook geen stickers. Mocht je toch belangstelling hebben, ik heb er nog een paar.
Ik denk te weten waar je huis woont, zal van de week even aanbellen.Ben niet dagelijks op het forum inderdaad, maar leven doe ik zeker nog! Doe mij maar een sticker hoor!
Wat ik denk is dat het totaal van de SuC i.p.v. in groepjes van zes slim verdeeld over twee stalls, slim verdeeld gaat worden over alle twaalf stalls. Met daarbij een begrenzing per stall van 127 Kw. Ik denk niet dat er 12 x 127 Kw zal komen, dat is ook niet nodig omdat het altijd zo zal zijn dat er auto's staan die al halverwege het laadproces of verder zijn, er meestal ook wel stalls onbezet zijn en de kans dat er tegelijk zes helemaal lege auto's komen alleen te verwachten is bij Roadtrips (en wellicht is het laden bij de E-Rally ook zo'n situatie waarin de piek gehaald gaat worden.
In de praktijk zul je dan nagenoeg altijd de max krijgen van wat je auto aan kan aan Kw's.
Lijkt me erg slim en men hoeft geen nieuwe stalls neer te zetten of andere ingrijpende aanpassingen.
Er is geen bevestiging hiervan maar ik ben benieuwd of het iets gaat worden.
Wel meer kans op totaal falen van het systeem als er 1 onderdeel uitvalt. In de huidige situatie vallen er 2 laadpalen uit en blijft de rest het doen.
De ervaring leert toch dat er vaak twee palen tegelijk uitliggen in de huidige situatie. Als er iets kapot gaat in het besturingsdeel dan liggen er straks 8 (of 12 of 40) palen uit.Dat staat er los van. Huidige situatie is 6 x 12 of 13 inverterters van elk 11 Kw. Dat blijft zo dus als er een set uitvalt gaat de rest door (maar met minder totaal vermogen).
De ervaring leert toch dat er vaak twee palen tegelijk uitliggen in de huidige situatie. Als er iets kapot gaat in het besturingsdeel dan liggen er straks 8 (of 12 of 40) palen uit.
Dat doen we hier altijd - en om de tijd te verdrijven speculeren we er op losLaten we afwachten.
Vraag me af waar, want de parking is niet zo groot.Apparently, from FB Club Tesla France, SuC Mâcon will increase up to 38 Stalls with PV solar Roof and Battery Pack !!!
Er is nog ruimte zatVraag me af waar, want de parking is niet zo groot.