Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.
This site may earn commission on affiliate links.
@Firehuntah; Ik vind je bodykit wel mooi. leuk ook dat er zilveren accenten zijn. Hoe is je auto gewrapped? Ook aan de binnenkant van de deuren? Of is dat de reden dat je voor een blauwe kleur hebt gekozen?
Ik ga mij waarschijnlijk ergeren als de auto een (ander) kleurtje krijgt en bij het openen van de deur, zie je het wit zitten. Maar 400 euro per deur extra, vind ik toch ook wel weer heel veel geld...
anyway; op dit moment ben ik er nog niet uit. Ik vond nardogrijs wel mooi, maar daar rijdt iedereen al in tegenwoordig. Te opvallend zoals knaloranje en felgroen doe ik ook niet. Volgens mijn vrouw moet ik me naar mijn leeftijd gedragen en niet doen alsof ik de auto van mijn zoon leen :)
Dus, tips, adviezen, do's and don't zijn welkom!
 
  • Funny
Reactions: Hayden
@Firehuntah; Ik vind je bodykit wel mooi. leuk ook dat er zilveren accenten zijn. Hoe is je auto gewrapped? Ook aan de binnenkant van de deuren? Of is dat de reden dat je voor een blauwe kleur hebt gekozen?
Ik ga mij waarschijnlijk ergeren als de auto een (ander) kleurtje krijgt en bij het openen van de deur, zie je het wit zitten. Maar 400 euro per deur extra, vind ik toch ook wel weer heel veel geld...
anyway; op dit moment ben ik er nog niet uit. Ik vond nardogrijs wel mooi, maar daar rijdt iedereen al in tegenwoordig. Te opvallend zoals knaloranje en felgroen doe ik ook niet. Volgens mijn vrouw moet ik me naar mijn leeftijd gedragen en niet doen alsof ik de auto van mijn zoon leen :)
Dus, tips, adviezen, do's and don't zijn welkom!
Bedankt! 😃 Accenten zijn alleen brons, zelfde als de velgen. 😋 Spoiler zit er ondertussen ook op en nog wat andere dingen gedaan. Zal binnenkort nog eens een update plaatsen hier.

Was bij mij eerst de bedoeling dat ook de binnenkant van de deuren gewrapt zou worden. Maar het verschil is niet echt heel groot met de originele blauwe lak. Dus heb het uiteindelijk toch niet laten doen. Was het mij niet waard. Alleen als je een hele andere kleur pakt dan de lak dan is het waarschijnlijk wel mooier, vooral bij wit. Ligt er echt aan wat je zelf wil en hoeveel je bereidt bent om te betalen ervoor. 😉

Qua kleur kan ik je weinig tips geven, moet echt je eigen keuze zijn want jij moet er mee rijden. 😁 Tuurlijk belangrijk om je vrouw ook tevreden te houden haha. Enige advies wat ik kan geven is dat je alleen voor de bekende merken folie moet gaan, 3M / Avery Dennison / KPMF / Inozetek en ook door een goede wrapper laten doen. Alleen zo krijg je goede kwaliteit en geen beschadigingen aan de auto (door snijden met mes in de lak bijvoorbeeld). Nardo grijs is wel altijd mooi om te zien. Het is inderdaad wel een beetje een populaire kleur dus ga je vaker zien. Maar er is echt veel keuze tegenwoordig. Gewoon bij wrapper zelf staaltjes bekijken, werkt altijd het beste om de kleur te kunnen bepalen.
 
Ik zelf heb ook wel wat aanpassingen gedaan aan mijn Model 3. Ik heb andere spiegelglazen geplaatst die uit zichzelf al dimmen. Ze hebben een wat blauwe gloed, en daarnaast hebben ze ook een big angle spiegel hoek.

Ik heb de middenconsole gewrapt met mat zwart:
IMG_8269.jpg

Ik heb ook gisteren een nieuwe USB hub voor onder de telefoonhouder in de middenconsole te plaatsen gehaald. Ik ga mijn bestaande twee keer standaard USB vervangen voor eentje met USB-C en USB-A. Hiervoor heb ik ook een tussen kabeltje aangeschaft omdat de connector is gewijzigd voor deze USB hub. Ik heb deze USB-hub gewoon kunnen aanschaffen via Tesla, met wat overtuiging overigens want eerst was het niet mogelijk want deze zou niet passen op mijn auto.

Deze ga ik waarschijnlijk komend weekend plaatsen.
 

Attachments

  • IMG_8266.jpg
    IMG_8266.jpg
    434.9 KB · Views: 59
  • IMG_8267.jpg
    IMG_8267.jpg
    395.5 KB · Views: 40
  • IMG_8268.jpg
    IMG_8268.jpg
    487.1 KB · Views: 38
Netjes! 👍

Ik zelf heb ook wel wat aanpassingen gedaan aan mijn Model 3. Ik heb andere spiegelglazen geplaatst die uit zichzelf al dimmen. Ze hebben een wat blauwe gloed, en daarnaast hebben ze ook een big angle spiegel hoek.

En dit is wel interessant, heb je een foto hiervan waarbij we de kijkhoek een beetje kunnen zien? Ben wel benieuwd hoeveel verschil dit maakt met de originele spiegelglazen.
 
  • Like
Reactions: job-lek and Hbrink
Afgelopen weekend weer eens een echte nieuwe modificatie gedaan. 😁 Nieuwe achterlichten van REDesign Vehicle. Dit design achterlichten hebben jullie misschien al eerder gezien maar dit is een andere versie. Animatie wanneer de achterlichten aan gaan is anders. Is bij de andere versie een 5 seconde animatie met het hoofddeel wat pas als laatste aan gaat. Bij deze is het 3 seconde en het hoofddeel gaat vrijwel direct aan. Veel beter zo. Hebben ze naar aanleiding van mijn feedback en van paar anderen aangepast en ik ben de eerste die deze versie heeft nu. 😉 Erg tevreden mee, ziet er gewoon leuk uit, vooral met de animaties. En remlicht + knipperlicht is veel duidelijker, dat is bij de OEM achterlichten toch echt wel slecht hoe klein die zijn. Design van deze moet ik zelf ook even goed aan wennen, de achterkant ziet er echt meteen weer heel anders uit.

NPdhfk9.jpg


KPBcWp2.jpg


Ook even een vergelijking qua functies met de OEM achterlichten.


Had ook de Artisan Spirits achter spoiler nog niet gedeeld hier zie ik. Die zit er nu ook al eventjes op. 😃 Kunt het zien in bovenstaande foto's maar deze laat het wat duidelijker zien.

U07jGYI.jpg
 
Ik kan mij voorstellen dat, afhankelijk van de prijs, die achterlichten ook een alternatief kunnen zijn voor als ze toch wegens vocht vervangen moeten worden en je uit garantie bent....

Dat is wel een goede optie inderdaad. Nieuwe achterlichten van Tesla zullen toch al snel richting of over de 1000 euro gaan. Deze zijn slechts rond de 400 euro en hebben het probleem met de condensatie niet. 😉 Alleen het design is niet voor iedereen natuurlijk, moet er zelf ook nog echt aan wennen.

Te hoog kermis gehalte voor mij;)
Beetje te druk maar gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.
Is trouwens grotendeels afgekeken van Lamborghini.
Hoe bevallen de MP voorarmen trouwens?

Snap ik wel ja, het is een hele lichtshow nu haha. Maar deze zijn wel al stuk beter als de vorige versie, daar was animatie langer. Die vond ik zelf ook niet mooi. Maar nu met deze nieuwe kortere animatie vind ik het prima. Beetje een mix van Audi en Lamborghini inderdaad. Is wel een design waar je echt aan moet wennen maar vind hem zelf bij de mijne wel mooie passen. De lijnen komen goed overeen met de lijnen van de diffuser. 😋

Klopt, die was ik ook nog vergeten te posten. Heb nu de Mountain Pass Performance front upper control arms erop zitten, en ook de master brake cylinder brace. Ben met beide erg tevreden. Dankzij de lagers in die upper control arms in plaats van rubber bussen voelt het al wat stabieler aan, voelt ook iets meer wat de auto vooraan doet, maar is niet minder comfortabel ofzo. Dat is nog gelijk gebleven. En met die brace is ook echt een hele verbetering qua gevoel in het rempedaal. Kunt nu veel beter voelen hoe diep je de rem precies in trapt, voelt niet meer zo sponzig aan. Vind het echt fijn rijden zo. Binnenkort ga ik ook de lower control arm en compression rod lagers van hun plaatsen. Daar dus ook geen rubber bussen meer want die zijn ondertussen al versleten bij die van mij. Benieuwd hoe dat weer gaat voelen. 😃

n2UaWIG.jpg


SB9TqEL.jpg


iLT6FBD.jpg


Wat ik ook nog heb gedaan is de Swift veren eruit vooraan en de originele veren van Mountain Pass Performance erin. Had wat problemen met geluid van die veren. Dat is nu weg met deze. Was alleen een hele uitdaging om ze nog erop te krijgen aangezien deze 20mm langer zijn en er dankzij de air cups en rotatielagers die ik beneden de veren heb zitten veel minder plaats is op de dempers. Had uiteindelijk toch nog veerspanners nodig om ze netjes erop te krijgen. 😋

GFcuJBi.jpg


Komend weekend weer nieuwe modificatie trouwens. 😄 Voorlopig wel even de laatste denk ik, behalve dan die paar spulletjes van Mountain Pass Performance nog. Maar gaat wel weer een hele mooie worden, als alles lukt. Zal de eerste in Europa zijn met die modificatie. 😉 Zal er na het weekend wel over posten hier. 😃
 
Dat is wel een goede optie inderdaad. Nieuwe achterlichten van Tesla zullen toch al snel richting of over de 1000 euro gaan. Deze zijn slechts rond de 400 euro en hebben het probleem met de condensatie niet. 😉 Alleen het design is niet voor iedereen natuurlijk, moet er zelf ook nog echt aan wennen.



Snap ik wel ja, het is een hele lichtshow nu haha. Maar deze zijn wel al stuk beter als de vorige versie, daar was animatie langer. Die vond ik zelf ook niet mooi. Maar nu met deze nieuwe kortere animatie vind ik het prima. Beetje een mix van Audi en Lamborghini inderdaad. Is wel een design waar je echt aan moet wennen maar vind hem zelf bij de mijne wel mooie passen. De lijnen komen goed overeen met de lijnen van de diffuser. 😋

Klopt, die was ik ook nog vergeten te posten. Heb nu de Mountain Pass Performance front upper control arms erop zitten, en ook de master brake cylinder brace. Ben met beide erg tevreden. Dankzij de lagers in die upper control arms in plaats van rubber bussen voelt het al wat stabieler aan, voelt ook iets meer wat de auto vooraan doet, maar is niet minder comfortabel ofzo. Dat is nog gelijk gebleven. En met die brace is ook echt een hele verbetering qua gevoel in het rempedaal. Kunt nu veel beter voelen hoe diep je de rem precies in trapt, voelt niet meer zo sponzig aan. Vind het echt fijn rijden zo. Binnenkort ga ik ook de lower control arm en compression rod lagers van hun plaatsen. Daar dus ook geen rubber bussen meer want die zijn ondertussen al versleten bij die van mij. Benieuwd hoe dat weer gaat voelen. 😃

n2UaWIG.jpg


SB9TqEL.jpg


iLT6FBD.jpg


Wat ik ook nog heb gedaan is de Swift veren eruit vooraan en de originele veren van Mountain Pass Performance erin. Had wat problemen met geluid van die veren. Dat is nu weg met deze. Was alleen een hele uitdaging om ze nog erop te krijgen aangezien deze 20mm langer zijn en er dankzij de air cups en rotatielagers die ik beneden de veren heb zitten veel minder plaats is op de dempers. Had uiteindelijk toch nog veerspanners nodig om ze netjes erop te krijgen. 😋

GFcuJBi.jpg


Komend weekend weer nieuwe modificatie trouwens. 😄 Voorlopig wel even de laatste denk ik, behalve dan die paar spulletjes van Mountain Pass Performance nog. Maar gaat wel weer een hele mooie worden, als alles lukt. Zal de eerste in Europa zijn met die modificatie. 😉 Zal er na het weekend wel over posten hier. 😃
Gave maar dure hobby heb jij!
 
  • Like
Reactions: Firehuntah
Tja, ik moet me toch met iets bezig houden in die coronatijd. 😂 Alleen het dure is soms wel jammer. Maar de resultaten zijn altijd wel leuk. 😉 Het is ook dat ik alles zelf doe, anders was het echt onbetaalbaar. Dan had ik deze modificaties ook niet laten doen denk ik.
ik vind een aantal modificaties wel mooi, maar het scheelt dat je handig bent. Mij zou het niet lukken :oops:. Hopelijk zien we elkaar binnenkort in real life
 
  • Like
Reactions: Firehuntah