Ik ben vorige week in België geweest bij Electrify Europe voor preventief onderhoud aan de grote accu.
Ze maken het pakket open. Bekijken alle modules die erin zitten op de aanwezigheid van vocht. Zo ja, dan gaan ze de droogkamer in. Alle printplaten worden nagekeken, er komen nieuwe umbrella's in. Een andere hv fuse (?) en afdekplaatje. En nog veel meer staat op de factuur.
De accu is weer waterdicht en alle cellen in balans.
Ik ben geen expert maar voor €2.000 excl BTW heb ik er alles aan gedaan om problemen te voorkomen. Twee jaar garantie......over 10 jaar weet ik of ik er goed aan heb gedaan maar voor nu bevalt het prima.
Als er de komende jaren problemen komen met de accu is de afspraak om de ANWB de auto naar Tesla te laten brengen en zij kijken dan OTA mee naar de storing. Afhankelijk van het probleem ( en kosten) kan Tesla aan de slag of halen zij hem op.
Ze maken het pakket open. Bekijken alle modules die erin zitten op de aanwezigheid van vocht. Zo ja, dan gaan ze de droogkamer in. Alle printplaten worden nagekeken, er komen nieuwe umbrella's in. Een andere hv fuse (?) en afdekplaatje. En nog veel meer staat op de factuur.
De accu is weer waterdicht en alle cellen in balans.
Ik ben geen expert maar voor €2.000 excl BTW heb ik er alles aan gedaan om problemen te voorkomen. Twee jaar garantie......over 10 jaar weet ik of ik er goed aan heb gedaan maar voor nu bevalt het prima.
Als er de komende jaren problemen komen met de accu is de afspraak om de ANWB de auto naar Tesla te laten brengen en zij kijken dan OTA mee naar de storing. Afhankelijk van het probleem ( en kosten) kan Tesla aan de slag of halen zij hem op.