Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla eigenaars samen op vakantie

This site may earn commission on affiliate links.

Xfrank

Well-Known Member
Jun 16, 2012
11,327
15,579
Waasmunster, Belgium
Dat er hier op het forum en onder tesla eigenaars soms sterke banden worden gesmeed, is een feit.

Na een aantal roadtrips met tesla eigenaars / forum leden....

Noorwegen 2015 (10 Tesla's -7 dagen)
Road-Trip Noorwegen 15-22 September

Mille Miglia 2016 (4 Tesla's -9 dagen)
E-Mille Miglia 16-25 september 2016

Engeland-Wales-Schotland 2017 (3 Tesla's - 8 dagen)
Roadtrip UK 2017

...Is het tijd voor iets anders.
Met andere tesla koppels samen op vakantie.
kick-off: 3 tesla koppels /forum leden gaan 2 weken Sri-Lanka en 1 week naar de Malediven.
Een ding is zeker, we moeten ons niet afvragen of het wel gepast is om weer over tesla te praten;)

een klein minpuntje bij onze vakantie: Elon Bear kan niet mee omdat nog niet terug is uit Noorwegen. Maar we nemen zijn broer "Eddy Bear" mee als paspop, omdat we tesla T-Shirts willen laten maken in Sri Lanka voor E.B:)
 
Leuk, zelf auto rijden in Sri Lanka is een enorm avontuur! Liever met een huurauto. Er rijden overigens veel nissan leafs in Sri Lanka, en veel hybrides. Als je nog tips nodig hebt...

In ieder geval direct een mobiel netwerk lokaal kopen, kun je voor weinig overal navigeren/hotels boeken/checken of de tesla thuis vol is.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: S-19910 and Xfrank
Leuk, zelf auto rijden in Sri Lanka is een enorm avontuur! Liever met een huurauto. Er rijden overigens veel nissan leafs in Sri Lanka, en veel hybrides. Als je nog tips nodig hebt...

In ieder geval direct een mobiel netwerk lokaal kopen, kun je voor weinig overal navigeren/hotels boeken/checken of de tesla thuis vol is.

Dit is onze uitvalsbasis.

Sri Lanka
 
  • Like
Reactions: Xfrank
Leuk, zelf auto rijden in Sri Lanka is een enorm avontuur! Liever met een huurauto. Er rijden overigens veel nissan leafs in Sri Lanka, en veel hybrides. Als je nog tips nodig hebt...

In ieder geval direct een mobiel netwerk lokaal kopen, kun je voor weinig overal navigeren/hotels boeken/checken of de tesla thuis vol is.
Thanks, maar we gaan sinds 1990 naar Sri Lanka. Dit is mijn 25 ste keer. Dus ik ken het reilen en zeilen er wel een beetje;).
Het is een beetje thuis komen voor ons. Een van onze vrienden van daar komt al 20 jaar , telkens voor drie maand naar ons in de zomer (hij is duikgids en wegens de moesson in het zuidwesten is de duikschool dan gesloten)
Hij heeft door de jaren heen een prachtig huis verzameld met 5 kamers en 3 badkamers. en daar verblijven we.
 
Last edited:
Thanks, maar we gaan sinds 1990 naar Sri Lanka. Dit is mijn 25 ste keer. Dus ik ken het reilen en zeilen er wel een beetje;).
Het is een beetje thuis komen voor ons. Een van onze vrienden van daar komt al 20 jaar , telkens voor drie maand naar ons in de zomer (hij is duikgids en wegens de moesson in het zuidwesten is de duikschool dan gesloten)
Hij heeft door de jaren heen een prachtig huis verzameld met 5 kamers en 3 badkamers. en daar verblijven we.

Dat had ik beter vorig jaar tips aan jou kunnen vragen. Ik mis de curry, zonder verse curry leaves toch niet hetzelfde...

Fijne vakantie
 
  • Like
Reactions: Xfrank
20180219_161906.jpg
20180219_161934.jpg
20180219_165917.jpg
20180219_163812.jpg
20180219_170502.jpg