Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Spotify perikelen

This site may earn commission on affiliate links.
Omdat er weinig terug te vinden (zeker op het amerikaanse deel van het forum) stel ik de vraag hier maar.

Bij gebruik van Spotify in mijn Model-X is het blijkbaar niet mogelijk om mijn Spotify (premium prive account) afspeellijsten terug te vinden vanuit mijn "in-car account". Gebruik liever mijn prive account niet in de auto omdat deze ook thuis door vrouw en kinderen nogal eens gebruikt wordt.
Ook andere afspeellijsten zijn niet vindbaar. Er worden lijsten getoond, maar deze lijken willekeurig te worden getoond. Zelfs als ik de letterlijke titel van de lijst intik komt deze niet terug.
Iemand een verklaring of een work-around hiervoor ?
 
Als je de afspeellijsten van je premium account publiek toegankelijk hebt gemaakt (oftewel de hele wereld kan deze followen) zijn ze wel te vinden en kun je deze followen met je Tesla account. Als tip zou ik dan wel je afspeellijst een herkenbare naam meegeven, dat zoekt eenvoudiger. Wel is me het wel eens opgevallen dat na het publiekelijk maken van deze lijsten het even kan duren voordat je ze kan vinden.
 
Kijk eens in het draadje ‘Spotify in de S’. Daarin staan al veel van dit soort perikelen beschreven, zoals het gebruik van een family account en het delen van playlists tussen accounts. Zo ben ik ook over gegaan naar een family account en heb daarbinnen een account voor in de Tesla aangemaakt, en ik deel van mijn ‘normale’ account dat ik thuis of op mijn iPhone gebruik afspeellijsten met mijn tesla spotify account (uit dat family account, dus niet het door Tesla geleverde standaardaccount).
 
In Spotify in de S kan ik albums, artiesten en nummers toevoegen aan "Your Library"
Als ik een album toevoeg aan Your Library dan worden alle artiesten van dat album ook toegevoegd aan "Artists".
Dit zou normaal gesproken heel niet zo erg zijn maar als het de soundtrack van Frozen, Trolls etc etc is staan er al gauw tientallen(!) niet relevante artiesten bij mijn Pearl Jam, Metallica en Soundgarden :mad:.
Nu komt het ergste. Na het verwijderen van de soundtrack blijven de artiesten staand en zijn deze met geen mogelijkheid meer te verwijderen.
Wie weet raad?
d60c4657-c5c8-4461-9636-eb25128b379b.jpg
 
In Spotify in de S kan ik albums, artiesten en nummers toevoegen aan "Your Library"
Als ik een album toevoeg aan Your Library dan worden alle artiesten van dat album ook toegevoegd aan "Artists".
Dit zou normaal gesproken heel niet zo erg zijn maar als het de soundtrack van Frozen, Trolls etc etc is staan er al gauw tientallen(!) niet relevante artiesten bij mijn Pearl Jam, Metallica en Soundgarden :mad:.
Nu komt het ergste. Na het verwijderen van de soundtrack blijven de artiesten staand en zijn deze met geen mogelijkheid meer te verwijderen.
Wie weet raad?
View attachment 373362

Idee:

- controle van Spotify lijsten (liefst op Mac of PC) dat er geen nummers/albums in de favorieten staan van de desbetreffende artiest.
- uitloggen van Spotify
- dan re-starten van Tesla (beide knoppen ingedrukt houden)
- 1 maal inloggen met een fout wachtwoord zodat je wel de melding krijgt dat het wachtwoord niet klopt
- inloggen op Spotify Premium
- is de artiest nu wel verdwenen?
 
Ik zit nog op .48, maar momenteel is het echt drama met Spotify + web browser.

Web browser reageert niet meer of Spotify loopt vast.
Elke keer reset helpt wel, maar helaas maar voor even (dag of zo).

Eigenlijk nooit geen probleem gehad hiermee tot ongeveer 1-2 maand geleden.

Lijkt dan toch wel met .48 versie te maken te hebben....wat mijn geval betreft :rolleyes:
 
Idee:

- controle van Spotify lijsten (liefst op Mac of PC) dat er geen nummers/albums in de favorieten staan van de desbetreffende artiest.
- uitloggen van Spotify
- dan re-starten van Tesla (beide knoppen ingedrukt houden)
- 1 maal inloggen met een fout wachtwoord zodat je wel de melding krijgt dat het wachtwoord niet klopt
- inloggen op Spotify Premium
- is de artiest nu wel verdwenen?


Bedankt voor de suggestie.
Dit was echter met de account van Tesla.
Ik zal wat testen met m'n eigen account.