Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Speculatievoer

This site may earn commission on affiliate links.
Twee dingen die mij opvielen in het filmpje:
1. Het kabelgootje over de panorama voorruit is veel dikker.
2. Met het fileparkeren in het eind van de film, reed hij echt wel met zijn rechterachterwiel tegen de stoeprand aan.... (gelukkig maar, anders zou ik nog maar weinig AlloyGators verkopen.)
 
  • Funny
Reactions: robertvg
2. Met het fileparkeren in het eind van de film, reed hij echt wel met zijn rechterachterwiel tegen de stoeprand aan.... (gelukkig maar, anders zou ik nog maar weinig AlloyGators verkopen.)[/QUOTE]

Waaruit leid je dat af zie geen achteruitcamera beeld nog de stoeprand, of ik zie wat over het hoofd.
 
Ik zie een nieuwe oportuniteit voor Herbie65 en zijn collega's na Elons uitlatingen ivm. aansprakelijkheid bij ongevallen met de nieuwe autopilot in de Q&A vragenronde.

Tesla neemt alleen aansprakelijkheid op zich als duidelijk is dat hun systeem in gebreke bleef.
Dus naast de dashcam voor buitenopnames nu ook bijkomend een dashcam op chauffeur gericht om later te bewijzen dat die zelf geen fout maakte?
Anders blijf je afhankelijk van resultaten van de logbestanden van Tesla zelf en aangezien die bij mijn weten niet vrijgegeven worden heb je anders geen verweer tegen hun standpunten. Is equivalent van bij de duivel te biecht gaan in mijn ogen.
 
Ik zie een nieuwe oportuniteit voor Herbie65 en zijn collega's na Elons uitlatingen ivm. aansprakelijkheid bij ongevallen met de nieuwe autopilot in de Q&A vragenronde.

Tesla neemt alleen aansprakelijkheid op zich als duidelijk is dat hun systeem in gebreke bleef.
Dus naast de dashcam voor buitenopnames nu ook bijkomend een dashcam op chauffeur gericht om later te bewijzen dat die zelf geen fout maakte?
Anders blijf je afhankelijk van resultaten van de logbestanden van Tesla zelf en aangezien die bij mijn weten niet vrijgegeven worden heb je anders geen verweer tegen hun standpunten. Is equivalent van bij de duivel te biecht gaan in mijn ogen.
Daar zijn we al klaar voor!
Een 2 kanaals waarvan er eentje op het interieur gericht staat.
BlackVue DR650S-2CH IR
 
Het is in ieder geval goed voor de omzet, zie onder.. Beetje sneu dat dat mensen die na hem besteld hebben het straks eerder hebben, dat zal pijn doen.... Daar gaat je first-mover-advantage....

Daarnaast staan er best veel inventory auto's te koop - daar zal de nieuwe hardware nog wel niet inzitten. Het is waarschijnlijk deel van de 5000 die tijdens de Q3 resultaten nog 'in transit' was,
Kennen jullie deze site overigens al? Tesla Inventory Search (rechtsboven NL selecteren)

upload_2016-10-20_14-18-39.png
 
Achteruitkijkcamera's lijken ergens in het zij-Tesla embleem te zitten... verder zou je dat filmpje op ware snelheid moeten bekijken, het lijkt mij alvast versneld te zijn.

Het oprijden van een parking in spookrij modus lijkt me toch ook niet ideaal, tenzij je dat in MCU kan afzetten;)

Al bij future proofen en duidelijk dat Tesla voor een vision icm rekenkracht oplossing kiest.
 
Achteruitkijkcamera's lijken ergens in het zij-Tesla embleem te zitten... verder zou je dat filmpje op ware snelheid moeten bekijken, het lijkt mij alvast versneld te zijn.

Het oprijden van een parking in spookrij modus lijkt me toch ook niet ideaal, tenzij je dat in MCU kan afzetten;)

Al bij future proofen en duidelijk dat Tesla voor een vision icm rekenkracht oplossing kiest.
Ben ook wel benieuwd naar hun oplossingen. Zo wordt de huidige camera bij regen door de ruitenwisser geholpen. Vraag me af hoe ze dit bij de andere gaan oplossen. Filmpje is in ideale rij omstandigheden. Denk dat ze nog veel moeten oplossen.
Je auto even naar de supercharger zenden terwijl je gaat shoppen of zo zou wel handig zijn :)
 
@Stefanvg ik ben bang van niet, productie van mijn wagen is eind september gestart en 1 okt van de band gerold. Nu aan het wachten op transport uit de US, maar als ik nu in de ontwerpspecificaties op MyTesla kijk staat er netjes:
Autopilot-hardware 1 met comfortfuncties

Dat staat er bij mij ook in. DS geeft echter aan dat de auto wordt voorzien van de nieuwe AP hardware. Moet dan echter wel het verschil tussen oude en nieuwe AP bijbetalen om de functionaliteit te activeren? Benieuwd wat ik dan krijg als ik dat verschil niet bijbetaal...