Adm
Active Member
Ik zie dat je nu voor leger groen gaat.... :wink:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vreemd, door auto-steer heb je juist extra kans op botsingen had ik begrepen :tongue:
Ik zie dat je nu voor leger groen gaat.... :wink:
Het duurt inderdaad heel lang voor een Tesla is gerepareerd. Nadat Tesla met mijn Tesla had gebotst ben ik 'm precies een maand kwijt geweest. Toen moest ook de Opti-Coat er nog op. De onderdelenvoorziening is nog niet echt goed op orde. Als de onderdelen er zijn is de auto binnen een week klaar. Dit is wel in schril contrast met de Duitse merken. Daar zijn onderdelen in 99% van de gevallen de volgende dag al geleverd. Ok, die merken hebben 50 tot 100 jaar meer ervaring, maar Tesla mag hier meer werk van maken.Even stand van zaken na 21 dagen...
De body shop wacht nog steeds op onderdelen uit Tilburg.
Zij kunnen niet beginnen met de werkzaamheden zolang ze niet alle cruciale onderdelen hebben om de wagen te herstellen.
Onder andere de bodemplaat van de koffer ontbreekt nog.
Je kan maar beter geen schade hebben aan een Tesla!
Ik begin hier een heel slecht gevoel bij te krijgen, vooral omdat ik geen schuld had bij het ongeval.
Gelukkig heb ik al mijn nieuwe nummerplaat. En met al die regen is het een NATte geworden.
Het duurt inderdaad heel lang voor een Tesla is gerepareerd. Nadat Tesla met mijn Tesla had gebotst ben ik 'm precies een maand kwijt geweest. Toen moest ook de Opti-Coat er nog op. De onderdelenvoorziening is nog niet echt goed op orde. Als de onderdelen er zijn is de auto binnen een week klaar.
Ik heb inderdaad een vergelijkbare situatie. Er is ongeveer 1 week werk aan van zodra de essentiële stukken binnen zijn. Je moet weten dat Carrozzeria De Buck de dag zelf van het ongeluk (21/12) de stukken heeft besteld. Sneller dan dat kan niet. Die mensen zijn super vriendelijk en doen wat ze kunnen om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Ook het SeC in Zaventem heeft een perfecte service geleverd. Gezien er vorige week maandag (eerste werkdag na de feesten) al een grote doos met onderdelen klaar stond met mijn VIN nummer er op is ook op dat vlak de logistiek in Tilburg wel OK. Zoals ik het nu kan inschatten zit het probleem in Fremont die er blijkbaar in de eerste plaats voor kiest auto's te verkopen ipv bestaande klanten met schade te helpen. Ik heb op dit moment 3 mensen in mijn entourage die een Tesla willen kopen. Mijn mening wordt genuanceerder met de dag...
Maak hem nu niet slecht gezind hé In het geval van Jan zou ik toch ook liever een nieuwe hebben maar de verzekeringen willen hem zo graag laten maken$$$$Ik was in het begin ook lovend over De Buck , maar ze maken toch meer fouten dan wat je van een high end carrosseriebedrijf mag verwachten. Zowel bij mij als 2 andere eigenaren vastgesteld.
Maak hem nu niet slecht gezind hé In het geval van Jan zou ik toch ook liever een nieuwe hebben maar de verzekeringen willen hem zo graag laten maken$$$$
Ik was in het begin ook lovend over De Buck , maar ze maken toch meer fouten dan wat je van een high end carrosseriebedrijf mag verwachten. Zowel bij mij als 2 andere eigenaren vastgesteld.
Ik veronderstel dat je je Tesla iedere dag mist.
Dus zo slecht kan de auto niet zijn :wink: