Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

retrofit folding mirrors

This site may earn commission on affiliate links.
Voor de mensen die denken aan retrofitten is er mogelijk een argument om dat niet te snel te doen. Elon heeft beloofd dat tegen het einde van het jaar de wagen de mogelijkheid zou hebben om autonoom te rijden op een autosnelweg. Er zullen hiervoor een of meer camera's nodig zijn en voor 360° view bvb worden die in de zijspiegels gemonteerd...
 
Voor de mensen die denken aan retrofitten is er mogelijk een argument om dat niet te snel te doen. Elon heeft beloofd dat tegen het einde van het jaar de wagen de mogelijkheid zou hebben om autonoom te rijden op een autosnelweg. Er zullen hiervoor een of meer camera's nodig zijn en voor 360° view bvb worden die in de zijspiegels gemonteerd...

Hahah ja hoor, dit jaar nog een autonoom rijdende auto op de snelweg, geloof er niets van. Adaptive cruise control zou ik wel laten retrofitten indien mogelijk, maar die spiegels kunnen we eerlijk gezegd niet echt boeien.
 
Pas een leenauto gehad met folding mirrors. Ik was daar niet enthousiast over omdat de nieuwe spiegel (links) van het vergrootglas type was.
Ik ben daar geen fan van. Of ik ben daar gewoon te lui voor en heb liever een gewone spiegel zodat mijn hersenen niet voortdurend naar 'echte' beelden en afstanden moeten converteren.

Anyhow voor mij dus geen 'vergrootglas' spiegels en dus geen folding mirror (retrofit) optie voor mij dacht ik.

Maar nu heb ik weer een leenauto en weer met folding mirrors. Maar dit keer een 'gewone' spiegel.

Weet iemand hoe het zit? Is dat vergrootglas een optie, is het tegenwoordig standaard (mijn leenauto nu lijkt wat ouder dan de eerste met vergrootglas), is er een link met wel of geen folding mirrors?