You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou een tussenstop maken bij macon bij de SuC, je moet flink de heuvel op voordat je bij lully bent
Even Tesla | Home checken bij hoogte, erg handig!
Ik heb nu al 2x 11kW, 2x 22kW, en 2x CEE 3x16a, zijn zonder kaart, gewoon knopje indrukken, staan nu nog op het achterterrein. Door de weeks tot 19.00 beschikbaar, dan gaat hek dicht maar tot 21.00 zijn er mensen aanwezig. Dus als je eens wilt laden in de buurt van Rotterdam (Spijkenisse), PM maar. Als de verbouwing klaar is, dan zet ik alles beschikbaar op alle websites, gratis laden, gratis koffie en gratis internet Bedrijfsrestaurant heeft goede koffie en lekker eten en UTP bij iedere tafel....
Ik zit nou al een tijdje te surfen en te google-en op het forum maar kom er zelf nog niet uit: is het realistisch om met de tesla inclusief 1 meisje van 3 en een tweeling van 1 naar bordeaux te rijden...
ik houd best een beetje van experimenteren maar iedereen met kids hier weet dat je het niet moet overdrijven ...
Ik zou erg geholpen zijn met wat best practice routes die best over twee dagen heen mogen gaan, we rijden in principe toch vrijdag en zaterdag..
Oftewel: als iemand zijn ideeen hierover wil delen, graag!
groet
björn
Afgelopen weken bij 3 IKEA's in Italie geladen op 22kW en ging in alle gevallen perfect. Maar Italie is geen Frankrijk natuurlijk... bij 2 van de 3 IKEA's ging het om laadpalen van ENEL (italiaans energiebedrijf).De IKEA vestigingen van Belgie naar Parijs bij Gonesse en Hénin-Beaumont geven op Chargemap aan dat de Type 2 aansluiting niet betrouwbaar is. "The AC function C/B will often trip" en het snelladen is "buiten dienst". Iemand ervaring hiermee?
Belangrijke update BUDAPEST
In mijn RWE app komt de lader netjes voor maar daar wordt aangegeven dat mijn registratienummer geen toegang geeft.
Ik zal morgen contact opnemen met Essent en vragen om deze aan te zetten zodat ik en zo mogelijk ook anderen met Essent abonnement de laders kunnen gebruiken. Als dat lukt dan meld ik dat en dan ik misschien ook iemand helpen die in Budapest wil laden.
Voorlopig in ieder geval dank aan de stad Budapest voor ruim 200 kilometers gratis extra bereik en een gratis parkeerplaats op een toplokatie!
.
Ik heb 2 weken geleden met Essent gebeld, en die gaven aan dat ondanks zij onder RWE vallen, je niet meer kunt laden in Duitsland, Oostenrijk etc kan laden. Je zou dan een Duits RWE ??? account moeten afnemen. Ben benieuwd welk antwoord jij gaat krijgen.
Ik heb destijds op advies van Essent de RWE app "e-kWh" gedownload en geïnstalleerd. Zij hebben mij vervolgens een id gegeven dat begint met DE-AA-00####-# en daarmee zou ik in Duitsland en Oostenrijk moeten kunnen laden. Dat vervangt dan de pas, want de Essent pas kun je niet in Duitsland gebruiken. Ik heb het overigens nog niet geprobeerd. Het was nog niet nodig.
Ik begreep van hen destijds dat ik een id voor Hongarije zou krijgen, zou dan de app ook op bijv. iPad of iPhone van mijn vrouw kunnen installeren met hongaars id, maar omdat het toen niet nodig was is het niet doorgegaan.
Wordt vervolgd, hoop ik.
Dankbaar gebruik makend van http://www.daglievemensen.nl/tesla/hoogte.htm kom ik op de gedachte Wilnsdorf niet rechtstreeks vanuit Zevenaar te doen, maar via SuC Kamen. Beetje om en een keer extra stoppen, maar met extra energie aan boord zou je vlotter kunnen rijden, bovendien vermoed ik dat het een rustiger route is. Al met al maakt het qua tijd niet uit, of levert het iets tijdwinst op, als mijn opstelling klopt. Iemand een idee? (Ik moet wel zeggen dat ik niet van het frequente stoppen ben, en voorheen met mijn 80 liter ICE altijd zo lang mogelijk doorjakkerde, totdat ik echt ga geloven dat de blazen van de dames het niet meer trekken...)
View attachment 54325
Hoe moet ik dit lezen? Het lijkt alsof Aichstetten je doel is, maar reken je dan de eerste 20 minuten laadtijd thuis mee?
Aichstetten is in dit schema mijn doel, laatste SuC op reis naar verder. De 20 minuten benodigde laadtijd die jij bedoelt, lopen we in het stuk Zevenaar op (laadtijd aldaar). De laatste leg kost 57kW en om weer vol te raken daarvoor moeten we in Aichstetten weer 1:00 laden.
En de dames zullen je omarmen